Ja dat welquote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klik jij elke keer die melding weg? Da's toch schijtirritant.
Haha, anticiperen op het wegklikken jaquote:Op zondag 16 december 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat welMaar weet nu wel ongeveer waar ie zit, en anders gewoon uitpakken met rechtermuisknop, dan krijg je het volgens mij ook niet?
Als ik je een boek cadeau doe, lees je het dan ?quote:Op zondag 16 december 2012 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zit weer wat achter zeker. Ja, ik hou van lezen.
Laat me raden, jij bent een goed Katholiek?quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef Ezio het volgende:
Het is juist volkomen logisch Veer.
God is de baas in het gehele universum behalve de hel. Mensen die volgens God een goed leven hebben geleefd mogen bij hem het paradijs in om voor altijd aan zijn penis te sabbelen.
De duivel daarentegen heeft een hekel aan God. Waarom zou hij je straffen als je een leven vol seks, drugs en zonden hebt gehad? Je bent dan juist de belichaming van al waar hij voor staat. Je bent gewoon zijn kornuit, en hij zal je daarvoor belonen
Dat ligt eraan of ik het boek wil lezen he.quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als ik je een boek cadeau doe, lees je het dan ?
Eerste kind in vele generaties dat niet gedoopt isquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent een goed Katholiek?
eigenlijk wel erg. maar achquote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, anticiperen op het wegklikken ja. Nee klopt, dan niet inderdaad.
En nu moet je het penissabbelen missenquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Eerste kind in vele generaties dat niet gedoopt is
Want in de randstad zijn geen gelovigen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik voel me als Randstedeling nu redelijk buitengesloten, bij deze Biblebelt-gangers.
Als ik dat wilde doen zou ik het in dit leven wel doenquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En nu moet je het penissabbelen missen
Wetenschappelijk boek.quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ik het boek wil lezen he.
samequote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Gedoopt, communie, vormsel. Alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |