quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://fuckyeahdementia.com/tagged/dog
Ik besefte me laatst dat veel Marokkanen ook gewoon gelovig zijn omdat idd hun ouders dat zijn, en omdat ze als ze bekend staan als niet-gelovige dat een "schande" is en ze in hun omgeving dan met argusogen worden bekekenquote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn statement dat 99% van alle gelovigen gelovig zijn omdat hun ouders dat zijn, of omdat ze teveel drugs hebben gebruikt en een openbaring hebben gehad of dat hun partner gelovig is en ze maar gewoon bekeren.
quote:
Een goed mens zijn heeft weinig met geloof te maken. Ik heb al die dingen wel gedaan, maar om nu te zeggen dat ik gelovig ben, nee. Enige keer dat ik in de kerk kom is tijdens een begrafenis en de bijbel heb ik hooguit wat verhaaltjes uit op de basisschool gelezen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Niks, je bent vast een goed mens.
je wil haar een boek kado doen zodat ze over het geloof gaat nadenken en het aan de kant zet?quote:
misschien iets voor je zusje?quote:
? Ik meen het, hoor.quote:
Gvd, die kop.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk is dit zosk
Wat een kop.quote:
Die zag ik ook al voorbij komen jaquote:
De slet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nieuwe chick van Berlusconi, 28 jaartjes jong.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan 'm niet uitstaan, maar van vrouwelijk schoon heeft hij wél kaas gegeten.
Wederom plamuurkop, bravo dWc.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleem is niet een zozeer peer-pressure, maar dat kinderen genetisch zo geprogrammeerd zijn om informatie van authoriteitsfiguren aan te nemen zonder toetsing aan rede. Evolutionairtechnisch heeft dit als voordeel dat kinderen geen giftige besjes eten en in vroegere tijden rond het vuur bleven wanneer het donker werd. Het neveneffect is helaas ook dat kinderen ook onzin voor waar nemen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik besefte me laatst dat veel Marokkanen ook gewoon gelovig zijn omdat idd hun ouders dat zijn, en omdat ze als ze bekend staan als niet-gelovige dat een "schande" is en ze in hun omgeving dan met argusogen worden bekeken. Als ze het zelf mochten uitzoeken in alle vrijheid hadden ze het heus wel geweten
.
Da's oud voor zijn doenquote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |