quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Gedoopt, communie, vormsel. Alles.
Hoewel (bepaalde) wetenschap mij heus kan boeien, hoor.quote:
quote:
Nog geloven anno 2013 iddquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef MouzurX het volgende:
Dat hele hel-hemel slaat sowieso nergens op. /laatstaangeloofopzich
Ik ook, wat was ik blij met mijn op afstand bestuurbare auto!quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Gedoopt, communie, vormsel. Alles.
Vertel, wat is daar zo grappig aan?quote:
Maar niet dingen die levensbeschouwelijke zaken raken?quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoewel (bepaalde) wetenschap mij heus kan boeien, hoor.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Ezio het volgende:
Is er echt niemand anders hier die geen aanhanger is van een of ander geloof, of ben ik de enige heiden hier
Ik blijf bij mijn statement dat 99% van alle gelovigen gelovig zijn omdat hun ouders dat zijn, of omdat ze teveel drugs hebben gebruikt en een openbaring hebben gehad of dat hun partner gelovig is en ze maar gewoon bekeren.quote:
Allah.quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Ezio het volgende:
Is er echt niemand anders hier die geen aanhanger is van een of ander geloof, of ben ik de enige heiden hier
Niks, je bent vast een goed mens.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel, wat is daar zo grappig aan?
Veel mensen die niet gelovig zijn maken alsnog deel uit van een kerk dankzij de ouders.quote:
Ow, ik dacht in credit-cardsquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://fuckyeahdementia.com/tagged/dog
Ik besefte me laatst dat veel Marokkanen ook gewoon gelovig zijn omdat idd hun ouders dat zijn, en omdat ze als ze bekend staan als niet-gelovige dat een "schande" is en ze in hun omgeving dan met argusogen worden bekekenquote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn statement dat 99% van alle gelovigen gelovig zijn omdat hun ouders dat zijn, of omdat ze teveel drugs hebben gebruikt en een openbaring hebben gehad of dat hun partner gelovig is en ze maar gewoon bekeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |