dank jequote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ouch beterschap en kusje derop dan maar
ow ja, is het wat??quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef Adolecens het volgende:
Stomme vraag eig. Ik hoor ze Nederlands praten
GoW vind ik dan weer geen bal aan nee. Halo (4) is gewoon vet qua graphics, gametypes, gameplay, alles eikquote:Op zondag 16 december 2012 21:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah heb er niks mee, snap de hype ook niet. Same shit bij GoW
Ik vind het wel lastig geworden man, al die vage nieuwe shit. Die enorme grote gevallen waar je in kan zitten enzquote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GoW vind ik dan weer geen bal aan nee. Halo (4) is gewoon vet qua graphics, gametypes, gameplay, alles eik.
Dat laatste klinkt wel wat erotiserendquote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig geworden man, al die vage nieuwe shit. Die enorme grote gevallen waar je in kan zitten enz
failquote:
hoezo hebbie de kerstverlichting hangen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Zal ik het hier even gezellig maken??
Wie faalt er nouquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoezo hebbie de kerstverlichting hangen?
jij met je imageshackquote:
Oh ja hoorquote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel wat erotiserend
Ben jij ook een gamerchick? Mi gado mi jezusquote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig geworden man, al die vage nieuwe shit. Die enorme grote gevallen waar je in kan zitten enz
quote:
Doet me denken aan robocopquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook een gamerchick? Mi gado mi jezus.
De 1e keer dat ik in zo'n robot ging in multiplayer had ik echt zoiets van HOLY SHIT WAT VET![]()
!
[ afbeelding ]
grappigquote:
Nah na Halo 3 en Reach had ik wel weer genoeg van Halo.quote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GoW vind ik dan weer geen bal aan nee. Halo (4) is gewoon vet qua graphics, gametypes, gameplay, alles eik.
Deed mij denken aan Mech-Assault, zo'n robotspel op de oude Xboxquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Zal ik het hier even gezellig maken??
Jammer, ik dacht dat je "tot morgen" zou zeggen.quote:
De 1e Halo speelde ik bij een vriend van me met een Xbox, toen had ik nog een PS1 geloof ikquote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah na Halo 3 en Reach had ik wel weer genoeg van Halo.
Halo 4 kwamen ze ook alleen maar mee voor de centjes
quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Jammer, ik dacht dat je "tot morgen" zou zeggen.
Gezellig.quote:
Iemand die mij snaptquote:
Watquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
Omg amazing nooit gezeten dat hondenplaatjes zo leuk konden zijn
Aan het wachten op de ninja edit...quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ja en dat is gewoon uit een filmpje, dus ziet het er sowieso mooier uitquote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deed mij denken aan Mech-Assault, zo'n robotspel op de oude Xbox.
Dat water, kijk hoe mooi gek!
Ik heb ook nooit gezeten zijn we nu soulmates?quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb nog maar 1 avond gespeeld de nieuwe, nog niet gelukt in zo'n ding te komenquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook een gamerchick? Mi gado mi jezus.
De 1e keer dat ik in zo'n robot ging in multiplayer had ik echt zoiets van HOLY SHIT WAT VET![]()
!
[ afbeelding ]
Euh...nee.quote:
Mijn vriendinnen kunnen ook nooit zittenquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezeten zijn we nu soulmates?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |