Hoe kom je daarbij dan?quote:Op zondag 16 december 2012 21:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar toch wist ze op haar fiets blijven te zitten, indrukwekkend.
ouch beterschap en kusje derop dan maarquote:Op zondag 16 december 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Flinke hoofdwond en nekwervel gebroken
Ze leest mee, dat kusje moet je ff mee wachten, ze loopt met een brace rondquote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ouch beterschap en kusje derop dan maar
Zosk zit op je account wdquote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
JORIS KOM OP DOE GEWOON EVEN OPEN IK WIL GEWOON EVEN NEUKEN
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, aangereden door een auto, terwijl ze fietste
quote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
JORIS KOM OP DOE GEWOON EVEN OPEN IK WIL GEWOON EVEN NEUKEN
the fuckquote:
ik moest lachenquote:Op zondag 16 december 2012 21:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar toch wist ze op haar fiets blijven te zitten, indrukwekkend.
dank jequote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ouch beterschap en kusje derop dan maar
ow ja, is het wat??quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef Adolecens het volgende:
Stomme vraag eig. Ik hoor ze Nederlands praten
GoW vind ik dan weer geen bal aan nee. Halo (4) is gewoon vet qua graphics, gametypes, gameplay, alles eikquote:Op zondag 16 december 2012 21:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah heb er niks mee, snap de hype ook niet. Same shit bij GoW
Ik vind het wel lastig geworden man, al die vage nieuwe shit. Die enorme grote gevallen waar je in kan zitten enzquote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GoW vind ik dan weer geen bal aan nee. Halo (4) is gewoon vet qua graphics, gametypes, gameplay, alles eik.
Dat laatste klinkt wel wat erotiserendquote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig geworden man, al die vage nieuwe shit. Die enorme grote gevallen waar je in kan zitten enz
failquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |