Zoals sinterklaas!quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Probleem is niet een zozeer peer-pressure, maar dat kinderen genetisch zo geprogrammeerd zijn om informatie van authoriteitsfiguren aan te nemen zonder toetsing aan rede. Evolutionairtechnisch heeft dit als voordeel dat kinderen geen giftige besjes eten en in vroegere tijden rond het vuur bleven wanneer het donker werd. Het neveneffect is helaas ook dat kinderen ook onzin voor waar nemen.
zoals sinterklaas.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Probleem is niet een zozeer peer-pressure, maar dat kinderen genetisch zo geprogrammeerd zijn om informatie van authoriteitsfiguren aan te nemen zonder toetsing aan rede. Evolutionairtechnisch heeft dit als voordeel dat kinderen geen giftige besjes eten en in vroegere tijden rond het vuur bleven wanneer het donker werd. Het neveneffect is helaas ook dat kinderen ook onzin voor waar nemen.
Maar toen ik die verhalen aanhoorde vond ik het ook al onrealistisch klinken, op wat zal het zijn, 9-jarige leeftijd?quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof 'ie in de zon zit.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een typische Fas hond.
Daar heb ik wise mooi betrapt.quote:
Gvd.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Graduation pic van zosk
Wel handig, kan hij tegelijk penis en ballen zuigen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Graduation pic van zosk
Pls.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Graduation pic van zosk
Dat wel.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wel handig, kan hij tegelijk penis en ballen zuigen.
kasthommoquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wel handig, kan hij tegelijk penis en ballen zuigen.
Ik heb serieus bij het oefenen van de communie de wijn over de pastoor uitgespogen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Adolecens het volgende:
Zelfs nog misdienaar geweest en de pastoor mogen pijpen
Uitgespogen?!quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb serieus bij het oefenen van de communie de wijn over de pastoor uitgespogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |