Wie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:54 schreef Nikmans het volgende:
Volledig terechte klacht, meestal proberen ze op die manier ook indruk te maken met hun levensstijl en te bewijzen dat ze "echt niet saai zijn hoor"
Terechte klacht, zeggen ze alleen maar omdat ze niet mogen drinken van mama en papaquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:49 schreef Weka het volgende:
En ik heb geen vrouw nodig om klaar te komen, maar dat neemt niet weg dat het godverdomme best iets toevoegt.
Het is niet óf drinken en gezellig óf niet drinken en niet gezellig voor ons alcoholisten. Rot toch op man, met je moreel verantwoorde gelul uit je reet.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
"Ik ook niet, ik heb het nodig om jouw zeikopmerkingen te kunnen verdragen"
Mensen die zeggen 'zonder alcohol kan het ook gezellig zijn?' want van de op van ts kan ik geen chocolade maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De mensen die die uitspraak in de mond nemen
De TT is vrij belangrijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef Akantha het volgende:
[..]
Mensen die zeggen 'zonder alcohol kan het ook gezellig zijn?' want van de op van ts kan ik geen chocolade maken.
ja, want ie-de-reen gebruikt alcohol in zijn pure vormquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef kikoooooo het volgende:
Alcohol![]()
De meest smerige drug die er bestaat.
GHB
Proost. Op de FOK! babies die ooit worden gemuteerd!quote:
Ik bedoel smerig in de vorm van uitwerking, niet van smaak.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want ie-de-reen gebruikt alcohol in zijn pure vorm.
Smerig zo'n speciaalbiertje, of een cognac.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |