NEEquote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Ezio het volgende:
Ik vind trouwens dat we alle dagen positievere namen moeten geven
Gaandag
Winstdag
Boendag
Wonderdag
Blijdag
Schaterdag
Bijzonderdag
Zo is de week weer wat vrolijker!![]()
![]()
![]()
Ik was vorige week weer eens in Breda. Huilend naar huis gegaan.quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee in tilburg, breda en eindhoven.
Het aantal uggs is gewoon om te huilen![]()
Ik stem voor 'Baandag' ter bevordering van de integratie.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Ezio het volgende:
Ik vind trouwens dat we alle dagen positievere namen moeten geven
Gaandag
Winstdag
Boendag
Wonderdag
Blijdag
Schaterdag
Bijzonderdag
Zo is de week weer wat vrolijker!![]()
![]()
![]()
Dat deed ik een maand geleden alquote:
Waarom?quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was vorige week weer eens in Breda. Huilend naar huis gegaan.
Je bent niet de enige hoor met GTA5quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
True. Kan niet wachten man, als die uitkomt ga ik serieus een kluizenaarsbestaan leiden.
[..]
Ik ben nieteens die single player gaan doen, meteen online gegaan. Had Halo 4 en Black Ops 2 samen gekocht, heb BO2 maar 1x gespeeld nog. Die levels moest ik weer opzoeken, onthou nooit die namen daarvan, zelfs nu zou ik ze niet kunnen opnoemen van Halo 4
. Heb je Xbox Live?
Hij was bezorgd om die aangespoelde bultrug.quote:
Ja, ik bedoel die levels ook van online. Ik heb daar nooit de single player van gespeeld. Nee, de levels van Halo 4 kan ik ook niet noemen, ik weet deze levels nog van 3 omdat ik die altijd koos, vond die levels echt baasquote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben nieteens die single player gaan doen, meteen online gegaan. Had Halo 4 en Black Ops 2 samen gekocht, heb BO2 maar 1x gespeeld nog. Die levels moest ik weer opzoeken, onthou nooit die namen daarvan, zelfs nu zou ik ze niet kunnen opnoemen van Halo 4
. Heb je Xbox Live?
Goed zo doorgaan.quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat deed ik een maand geleden al
Heb mijn Xbox al in geen weken meer aangezet.quote:
Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb mijn Xbox al in geen weken meer aangezet.
De hemelquote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
I'm that guy...
True story
Deze smaquote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die levels ook van online. Ik heb daar nooit de single player van gespeeld. Nee, de levels van Halo 4 kan ik ook niet noemen, ik weet deze levels nog van 3 omdat ik die altijd koos, vond die levels echt baasBij the Pit altijd gelijk naar dat zwaard rennen en dan wachten tot iedereen eraan kwam
Nee, helaas niet.Ik heb zelf geen xbox, ik speel altijd Halo bij mijn vriend.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
I'm that guy...
True story
quote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze sma.
Laat je vriend me toevoegen, ik weet niet hoe ik anders zo dicht mogelijk bij jou kan komen![]()
.
Alsof 't uberhaupt zou kunnen dat dat bestaatquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
De hemel
Stel dat het echt is, dan zit het vol met geitenwollen sokken gristenhonden, dan wil ik er niet heen hoor
De hel is where it's at. Daar zitten alle hoeren en sletten![]()
![]()
Omdat het weer goed kansloos was. Dat had ik kunnen weten want zaterdag. Maar ja.quote:
Ik heb mn windows 7 ultimate licentie ook gekochtquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen WinRar licentie hebben gescoord via een skere serials-site.
Als je weet dat je met Y dat schietding van de Banshee kan veranderen in een soort kanon hou ik officieel van je.quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik speel daar ook wel eens COD hoor, vind ik ook leuk. Maar Halo is mijn number 1. En ik vind shit als street fighter en mortal kombat ook nog leuk
Ik ook, via China voor $7.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb mn windows 7 ultimate licentie ook gekocht
Jezus.quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Alsof 't uberhaupt zou kunnen dat dat bestaat
Ik vond het altijd al zo'n lam verhaal. Waarom zou de duivel je straffen als je volgens God een slecht leven hebt geleid. Dat wil de duivel toch juist? Je bent dan toch juist 1 van zijn kameraden?quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Alsof 't uberhaupt zou kunnen dat dat bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |