SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 23-12-2012 16:53:41 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:
Ik zou beginnen met duo penotti.quote:
Zal em even opnieuw uploadenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als je de resultaten al ziet
Zwab... ah?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Een dumbbell van een kilo laten vallenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet een manier waardoor je in één dag een kilo afalt
Ik geloof niet dat ik het wil wetenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet een manier waardoor je in één dag een kilo afalt
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een dumbbell van een kilo laten vallen
Nou, als ik de foto's zo zie, je haar afscheren. Scheelt een boel denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het wil weten![]()
Een domme bel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een dumbbell van een kilo laten vallen
Ik wist heul niet dat je dat ook met dubbel b kon schrijvenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn er ook slimme dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dumbbell
Er staat ook waarom, omdat het apparaat vroeger leek op klokkenluiden zonder geluid maken, dus echt dumb bell.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat je dat ook met dubbel b kon schrijvenIk dacht altijd dumbell. Weer wat geleerd
Ik deed even voor mezelf voor hoe je dat dan doet. Zo heb ik ze nog nooit gebruiktquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er staat ook waarom, omdat het apparaat vroeger leek op klokkenluiden zonder geluid maken, dus echt dumb bell.
Toch maar even volgen, ditquote:Ferdo (ovb)
Ik was er vanavond nog even twee uurtjesquote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef sp3c het volgende:
man ik heb nu eigenlijk wel zin in een bitterbal
Jaquote:Op zondag 16 december 2012 19:44 schreef sp3c het volgende:
schien toch een keertje binnenwandelen als ik nix te doen heb, toch niet zo ver weg met de rampstadrail
Dan rammen ze van alles qua zoet-en-toet op een bord en dan krijgen ElisaB en ik daar 2 lepels bijquote:
Volgens mij alleen 1e Kerstdag geslotenquote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:
nice
zijn ze open met de feestdagen enzo?
kerstavond bv
Jij hebt ALTIJD zin in een biertje.quote:Op zondag 16 december 2012 20:11 schreef sp3c het volgende:
kerstavond heb ik altijd wel zin in een biertje
Shocking!quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
nou soms op woensdagochtend hoeft het niet zo van mij
Lees je even in op END.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
We hebben nog een paar dagen jongens, tot heel de wereld vergaat.
Dus deze week moeten we alles doen wat we nog wilden
kan op zich wel maar dat vind ik zo zielig voor mijn baas ... de arme man heeft nog maar een week te leven!quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
Dit is dus de laatste keer dat ik jou een kaartje heb gestuurd.quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Greys het volgende:
Ik besef me ineens dat ik het Kerstkaarten sturen wel over kan slaan
Oh joy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als een soort afscheidskaartjes? Wel aardigquote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef sp3c het volgende:
ik ben juist van om ze voor de verandering een keer WEL te versturen
Dan moet ik echt nog even sushi gaan etenquote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
meer om diegenen die er niets vanaf weten te fok!kenquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als een soort afscheidskaartjes? Wel aardig
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:00 schreef moeder van sp3c het volgende:
kerstkaartje van sp3c?
whut???
wtf is going on????
WE ARE DOOMED!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef sp3c het volgende:
mwehehehehe
Daarom ga ik de 20e.quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als een soort afscheidskaartjes? Wel aardig
[..]
Dan moet ik echt nog even sushi gaan eten
Eerste vakantiedag voor mij. Hele jaar zuinig geweest zodat ik nu twee weken zou hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet ik werken. Timing he
NEE!quote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als de wereld dan toch de 21e vergaat, kan het dan wel 's ochtends?![]()
Is nl de vrijdag voor kerst, zonder enige twijfel de drukste dag van het hele jaar op mijn werk.
Dan moet ik ook werken. Ik doe iets fout, einde van de wereld-wisequote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als de wereld dan toch de 21e vergaat, kan het dan wel 's ochtends?![]()
Jij wintquote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerste vakantiedag voor mij. Hele jaar zuinig geweest zodat ik nu twee weken zou hebben.
Who's the fool now eej?
*kras*quote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet ik ook werken. Ik doe iets fout, einde van de wereld-wise
[..]
Jij wint
Hoef ik geen dagen voor te sparen, kan de laatste 2 weken toch geen vrij krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerste vakantiedag voor mij. Hele jaar zuinig geweest zodat ik nu twee weken zou hebben.
Who's the fool now eej?
Ik ook.quote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet ik ook werken. Ik doe iets fout, einde van de wereld-wise
Lijkt me wel vervelend als "je bent ontlagen, luie k******k!" het laatste is wat je hoort voordat de wereld vergaat.quote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef sp3c het volgende:
gewoon niet werken de 21ste
wat wil je baas doen dan, je ontslaan?
pfffffff
Het wordt pas echt lullig als de wereld niet vergaat en je maandag uit mag gaan leggen waarom je wel op je werk bentquote:Op zondag 16 december 2012 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend als "je bent ontlagen, luie k******k!" het laatste is wat je hoort voordat de wereld vergaat.![]()
Weten we eigenlijk al hoe we zullen vergaan?
Ik wil er natuurlijk wel een beetje op gekleed zijn.
quote:
Pff, dan zorg ik er zelf wel voor dat de wereld vergaat.quote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het wordt pas echt lullig als de wereld niet vergaat en je maandag uit mag gaan leggen waarom je wel op je werk bent
het is 2012quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als die muziek er dan ook bij zit vind ik het prima.![]()
En dan meeste stemmen gelden, zolang het maar bij de Mol vandaan komt?quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is 2012
ik denk dat je mag kiezen via de sms
live bij Henk op het grote scherm!!quote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan meeste stemmen gelden, zolang het maar bij de Mol vandaan komt?![]()
"Deze vernietiging van de aarde wordt mede mogelijk gemaakt door ... " in grote hoofdletters in de lucht.
Serieus?quote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Henk heeft wel een End Of The World Party die avond ja
Ja! Staat al weken gepland en zag het vandaag nog op het schoolbord staan daarquote:
Dan kan je vieren dat we nog even hebben, vrijdag om 00.01quote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar eindigt zo'n feestje niet altijd met een domper?
a) Je zit net lekker in het feestje, vergaat de wereld. of
b) Je zit de hele avond met zijn allen naar het einde toe te leven, slaat de klok ineens 12 en is het de 22e, zit je dan met je not-so-much-end-of-the-world.![]()
Anyway, ik ga slapen, morgen vroeg op en ik wil vrijdag nog wel genoeg energie hebben om het einde (of niet) mee te maken. Zou het lullig vinden om 5 minuten voor het einde in slaap te vallen.
Hè, da's ook mijn eindstation.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:15 schreef Magneet het volgende:
in het voorjaar nog gedaan met de trein, had om 11 uur ofzo de laatste en toen was het de vraag of ik de stoptrein naar Maraheeze nog haalde. ( nachtnet wordt afgeschaft per 1-1 geloof ik in Brabant)
patrique had een event gemaakt op FB... Maar gaat nu waarschijnlijk zelf niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:49 schreef Oognip het volgende:
Gaat er nog iemand naar het Glazen Huis?Daar is een tijdje geleden over gesproken in dit topic, maar het gaat vast niet meer door of wel?
Oh thanks! Snap alleen niet wie er wel en niet gaan, ken de echte namen nietquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
patrique had een event gemaakt op FB... Maar gaat nu waarschijnlijk zelf niet.Even kijken of ik je kan inviten.
volgens mij komt er uiteindelijk niemand die ik ken dus ik haak af. Toch een beetje ver reizen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh thanks! Snap alleen niet wie er wel en niet gaan, ken de echte namen niet![]()
Kom jij?
Ik denk dat voor mij hetzelfde geldtquote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
volgens mij komt er uiteindelijk niemand die ik ken dus ik haak af. Toch een beetje ver reizen.
Goed geregeld!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
Had ik al verteld dat ik met Bart meerij (en wordt thuisgebracht)?
Ja, ik had hem thuisgebobt in zijn auto vanaf een meet in Nijmegen, dus vond ik dat dit er wel tegenover mag staan. Hopelijk weet ie nog dat hij dit beloofd heeftquote:
Natuurlijk weet ik dat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik had hem thuisgebobt in zijn auto vanaf een meet in Nijmegen, dus vond ik dat dit er wel tegenover mag staan. Hopelijk weet ie nog dat hij dit beloofd heeft
quote:Op zondag 23 december 2012 07:19 schreef Muis006 het volgende:
De bingoprijs is gekocht
Ik herhaal
De bingoprijs is gekocht!
ja maar als ik daar binnenstap en tegen die kale dude aan ga zitten zemelen dan is de kans groot dat ik de verkeerde voor me heb dus jij moet gewoon een naamkaartje opquote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef timmmmm het volgende:
Ja, daarom heb ik toch ook 'ene' weggehaald. ouwe zemelaar
noem je jezelf nu baas?quote:
Ik zal wel op de deur letten en als je me zoekt, ben ik degene die keihard gilt HEEEEEEEEEEEEEE KIJK, EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE NIET IN BRABANTquote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar als ik daar binnenstap en tegen die kale dude aan ga zitten zemelen dan is de kans groot dat ik de verkeerde voor me heb dus jij moet gewoon een naamkaartje op
wat een gehucht is het ook eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal wel op de deur letten en als je me zoekt, ben ik degene die keihard gilt HEEEEEEEEEEEEEE KIJK, EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE NIET IN BRABANT
Eindbaas.quote:
eg wel, de brabonegertquote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal wel op de deur letten en als je me zoekt, ben ik degene die keihard gilt HEEEEEEEEEEEEEE KIJK, EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE NIET IN BRABANT
nee want dan zat je wel aan de eindbazentafel met Bowser en dr. Robotnik en al de coole boyzquote:
Dat zijn faalbazen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee want dan zat je wel aan de eindbazentafel met Bowser en dr. Robotnik en al de coole boyz
quote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef timmmmm het volgende:
Stiekem hebben we er wel een paar hoor, sporadisch. Maar dat klinkt minder hè
HE KIJK EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE IN BRABANT WEL, MAAR SLECHTS ZEER SPORADISCH
Ga eens even hel snel weg met hartjes terwijl je mij quote. Je kan niet in de ene post Bowser dissen en in de andere posts hartjes op mijn quote zetten.quote:
klinkt altijd nog beter danquote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef timmmmm het volgende:
Stiekem hebben we er wel een paar hoor, sporadisch. Maar dat klinkt minder hè
HE KIJK EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE IN BRABANT WEL, MAAR SLECHTS ZEER SPORADISCH
fight'n words!quote:
Saillant detail: je ziet wel vaker kale negers dan kale kaaskoppen. Nou ja, vrijwillig kaal dan, kalende mannen tellen nietquote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
klinkt altijd nog beter dan
HE KIJK EEN KALE, DIE ZIE JE ECHT OVERAL ... IK BEN VERRAST!
dat is omdat jullie bleekneuzen er eigenlijk te bleek voor zijnquote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Saillant detail: je ziet wel vaker kale negers dan kale kaaskoppen. Nou ja, vrijwillig kaal dan, kalende mannen tellen niet
quote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga eens even hel snel weg met hartjes terwijl je mij quote. Je kan niet in de ene post Bowser dissen en in de andere posts hartjes op mijn quote zetten.
Als je aan Bowser komt, kom je aan mij
En dan heb je de meet nog niet eens meegemaakt.quote:
jij heb tmij nog niet meegemaakt, maar verrekt weinig ook die op deze meet komen trouwensquote:Op zondag 23 december 2012 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan heb je de meet nog niet eens meegemaakt.
We hebben 8 prijsjes en 1 hoofdprijsquote:Op zondag 23 december 2012 13:13 schreef Cat22 het volgende:
Er komen echt veel mensen!![]()
![]()
![]()
Heeft Henk wel genoeg bingokaarten?![]()
En zijn er wel genoeg prijzen?
Ik ben die ene die stil in een hoekje zitquote:Op zondag 23 december 2012 14:38 schreef Magneet het volgende:
Ik ben die bolle waar al het ijzer aan blijft plakken die teveel praat enzo
Dan hebbie nogal een metamorfooooowse ondergaan sinds John Carterquote:Op zondag 23 december 2012 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn puisten, grote bril, kromme rug en bleek gezicht. En spillearmen+benen.
samen met Johan zeker.............quote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben die ene die stil in een hoekje zit
Nee, dát is degene die iedereen belaagt met zijn fotocameraquote:Op zondag 23 december 2012 15:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
samen met Johan zeker.............
Er zit wel wat minder spek op de buik nuquote:Op zondag 23 december 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebbie nogal een metamorfooooowse ondergaan sinds John Carter
ook dat ja maar hij is soms ook heel goed in stil in hoekjes zitten.quote:Op zondag 23 december 2012 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dát is degene die iedereen belaagt met zijn fotocamera
dat is bij hem standaard op iedere meet.quote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik ga eten gooien met Johan van Yvonne. Vaste prik als ik 'm zie op meets.
Ok, ik heb 'm nog maar 1 keer gezien, maar evengoed
In dit geval kennen we de eigenaar van de locatie, dus als je het zelf allemaal maar weer opruimtquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik ga eten gooien met Johan van Yvonne. Vaste prik als ik 'm zie op meets.
Ok, ik heb 'm nog maar 1 keer gezien, maar evengoed
Bij Henk heeft ie nog nooit met 1 kruimel gegooidquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is bij hem standaard op iedere meet.
Dacht ik een speciale band met 'm te hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is bij hem standaard op iedere meet.
Pfff, opruimen, moet dat?quote:Op zondag 23 december 2012 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
In dit geval kennen we de eigenaar van de locatie, dus als je het zelf allemaal maar weer opruimt![]()
Wel leuk... na afloop maken we elke keer 1 gezamenlijke photobucket waar iedereen zijn foto's in kwakt. Da's welke keer weer een pareltjeDaar komen nu dus ook weer nieuwe mensen bij
Oh leuk idee, misschien ga ik ook wel naar de kapper op de dag zelfquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Qwea het volgende:
HALLO IK HEB ER ZIN IN!!!!!!
Greys, we moeten nog ff over 3 weken kijken hoelaat we afspreken daar
Ik moet iig eerst om 08u naar de kapper op de dag zelf
Ja, sommige mensen kunnen nu eenmaal slecht plannen. Jammer voor hen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de planning nog steeds een beetje jammer
En dat is?quote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk idee, misschien ga ik ook wel naar de kapper op de dag zelf![]()
![]()
En we zijn gewoon in het hotel rond inchecktijd maar denk ik
14.00 uur!quote:
hoho, dat komt pas tijdens het eten.quote:Op zondag 23 december 2012 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
14.00 uur!![]()
Tijd voor ons eerste orgasme.
quote:
auwauwauw! wie heeft er een andere uitnodiging gekregen...quote:Op zondag 23 december 2012 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
14.00 uur!![]()
Tijd voor ons eerste orgasme.
Voor jou misschien.quote:Op zondag 23 december 2012 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoho, dat komt pas tijdens het eten.
Heeft vast met het codewoord te maken.quote:Op zondag 23 december 2012 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
auwauwauw! wie heeft er een andere uitnodiging gekregen...![]()
![]()
Of ze willen je er gewoon echt niet bij hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft vast met het codewoord te maken.
Ow, dat kan ook.quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of ze willen je er gewoon echt niet bij hebben.
Ssssst!quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of ze willen je er gewoon echt niet bij hebben.
Vind je dit al erg?quote:
Dit is maar een tussendoormietje meetje, kan je nagaanquote:Op zondag 23 december 2012 15:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de planning nog steeds een beetje jammer
12.00quote:
Uhoh... hier word ik altijd een beetje zenuwachtig vanquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef Greys het volgende:
quote:
Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Greys, ben je niet wat vergeten?
Uhoh... hier word ik altijd een beetje zenuwachtig van
Want dan zal ik vast wel iets vergeten zijn. Staat er iemand nog niet op de lijst? Jij?
*paniekerig kijkt*
quote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef Greys het volgende:
Oeh...![]()
Kano, je (ovb) heb ik weggehaald en + eten toegevoegd
16:00 uur... ik verwacht niet eerder dan 17:00 vrouwen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
12.00
Da's voor de hotellers, die moeten eerst nog 135 keer omkleden enzo
Degenen die niet blijven slapen maar wel vroeg willen voorpretten mogen daar ook best heen komen hoorEn anders zijn we rond 16.00 uur bij de kroeg meestal
[..]
Uhoh... hier word ik altijd een beetje zenuwachtig van
Want dan zal ik vast wel iets vergeten zijn. Staat er iemand nog niet op de lijst? Jij?
*paniekerig kijkt*
Lmao jezus christusquote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is nog steeds degene die me het meest aan het lachen krijgt denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 18:38 schreef sp3c het volgende:
plaats is een songfestival clipje waar je van moet huilen van het lachen iemand?
pls?
quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp33c dusquote:Op maandag 24 december 2012 21:50 schreef sp3c het volgende:
33 exact op dit moment
give or take een paar minuten, das niet helemaal duidelijk geloof ik
das wel een leuk idee voor een relkloon iddquote:
Jij wil echt winnenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:37 schreef Oognip het volgende:
Ik ben alvast goed voorbereid voor de 26e
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:37 schreef Oognip het volgende:
Ik ben alvast goed voorbereid voor de 26e
[ afbeelding ]
*neemt Donkey Konga mee*quote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ik las bongo-meet en kreeg al bijna spijt
Hihihihiquote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Nu zal ik een andere keer op je bongo's moeten trommelen
Haha heb het van m'n moeder gekregenquote:
Check, staat op de lijst op mijn computer nuquote:
Rick Astley - never gonna give you upquote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe doorgegeven nummers die men wil horen op de 26e:
Sia – Wild Ones
Sia – Titanium
Overtones – Gambling Man
Muse – Supremacy of Panic station
Sexy and I know it
Gangnam Style
Freestylers – Push Up
Jason Mraz – Geek in the Pink
Jason Mraz – You and I both
will.i.am en britney spears – scream and shout
Niels geusebroek ft wildstyles – Year of summer
Mochten jullie nog wat willen, gillen he? Juist leuk als we een muzieklijst hebben met keuzes van iedereen!
Check!quote:
Check check check!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rick Astley - never gonna give you up
Venga boys - ibiza
Zanger rinus - meisje van de oliebollenkraam
Die ken ik heus wel. Alleen dan wel onder de naam let us cling togetherquote:Op donderdag 27 december 2012 13:46 schreef Magneet het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen die en Teo Torriatte maar die kent al helemaal niemand
dat staar er tussen haakjes achterquote:Op donderdag 27 december 2012 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die ken ik heus wel. Alleen dan wel onder de naam let us cling together
Ja maar het een zit wel in het nummer en het ander niet. Dus die onthou ik nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat staar er tussen haakjes achterben meer van vroege queen nummer, white Queen of Seven seas of rhye
das Überquote:
geen ... gangnamstyle broer!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Greys het volgende:
Sia – Wild Ones
Sia – Titanium
Overtones – Gambling Man
Sexy and I know it
Gangnam Style
Freestylers – Push Up
Mochten jullie nog wat willen, gillen he? Juist leuk als we een muzieklijst hebben met keuzes van iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Komtquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:39 schreef Oognip het volgende:
Greys, Puala en ik kunnen ook in het lijstje van het hotel
nee, die blijft alleen logeren. De kroeg komt ze niet in.quote:
Misschien zoekt kanovinnie nog twee roomiesquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh boy. Mijn dirty mind. Wat doe je me aan
Nee hoor, jij rijdt terug, ik blijf slapen hoor ik net.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
In principe rij ik met Bart mee terug, maar ik krijg hier dus een verleidelijk aanbod?
Ah top. Dronken joyriden. Wilde ik altijd al eens doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, jij rijdt terug, ik blijf slapen hoor ik net.
Luv - Gratest Hits (1990)quote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Greys het volgende:
Sia – Wild Ones
Sia – Titanium
Overtones – Gambling Man
Sexy and I know it
Gangnam Style
Freestylers – Push Up
Yeahhhh!quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:39 schreef Oognip het volgende:
Greys, Puala en ik kunnen ook in het lijstje van het hotel
Tuurlijk. Beetje jammer van puala hoor.quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Tuurlijk. Beetje jammer van puala hoor.
Dus je gaat er wat aan doen?quote:
Vrouwen...quote:
Doe dan de Banglesversie en niet deze goedkope rip off.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
Schuifelnummer voor mij en Puala+oognip. Om vast in de stemming te komen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe dan de Banglesversie en niet deze goedkope rip off.
Alssie gedraaid wordt, deal.quote:
Ik zie net dat dat een goed plan is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, de truc is dat je gewoon naar een FOT meet moet gaan waar Puala ook is. En dan even wachten tot je spannende houdingen krijgt vanwege unieke hoeken, compositie en meer van dat geneuzel. En dan is het jouw moment of shine>klikkderdklikkerdeklik.
Het is het waard.quote:
Is dat zo?quote:
Tuurlijk! Ik wil wel een foto van Puala met mijn gsm maken op een FOT-meet.quote:
Je gaat als een kano?quote:
ik weet dat ik hier een hele flauwe grap mee zou moeten kunnen maken maar er kom nietsquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik wil wel een foto van Puala met mijn gsm maken op een FOT-meet.
Dat Puala mijn gsm vasthoudt terwijl ik daar een foto van maak? Ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet dat ik hier een hele flauwe grap mee zou moeten kunnen maken maar er kom niets
kan iemand anders er ff wat leuks van maken?
Helaas.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet dat ik hier een hele flauwe grap mee zou moeten kunnen maken maar er kom niets
kan iemand anders er ff wat leuks van maken?
Snor? Wut?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
Kop kaal, pretoogjes en een paul tuttle snor. En een kussen onder mijn shirt. En dan zeg ik dat ik Bart heet.
lol @ timmmm die dacht origineel te zijn!quote:
Doen alsof je geen snor als Paul Tuttle hebtquote:
mwehquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat Puala mijn gsm vasthoudt terwijl ik daar een foto van maak? Ofzo?
Een vooraaperd is het!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol @ timmmm die dacht origineel te zijn!
Verrek ja!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
En vergeet iteejer niet
Die heeft bij de eerste esf meet een berg toffe pics gemaakt ook
Ja, iteejer was wel aanwezig, evenals zijn telelens die regelmatig in oor- en neusgaten van aanwezigen te vinden was.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
En vergeet iteejer niet
Die heeft bij de eerste esf meet een berg toffe pics gemaakt ook
Niet flauw genoeg?quote:
het moet nog flauwer kunnen!quote:
Oh ja maar zo flauw ben ik helaas nietquote:
Permanentmarker -> voorhoofd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verrek ja!
Ik ga zo naamdingesen bestellen
Dat was niet zijn telelens die je voeldequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, iteejer was wel aanwezig, evenals zijn telelens die regelmatig in oor- en neusgaten van aanwezigen te vinden was.
ik wel maar er gebeurt nix vandaagquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja maar zo flauw ben ik helaas niet.
Welk ander lang hard zwart ding houdt hij dan voor zijn gezicht?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was niet zijn telelens die je voelde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van Sp3c?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Welk ander lang hard zwart ding houdt hij dan voor zijn gezicht?
Heeft spek ook een telelens?quote:
Kweenie. Hoe zit dat sp3c?quote:
Ja spek, hoe zit dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |