Lees je even in op END.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
We hebben nog een paar dagen jongens, tot heel de wereld vergaat.
Dus deze week moeten we alles doen wat we nog wilden
kan op zich wel maar dat vind ik zo zielig voor mijn baas ... de arme man heeft nog maar een week te leven!quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
Dit is dus de laatste keer dat ik jou een kaartje heb gestuurd.quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Greys het volgende:
Ik besef me ineens dat ik het Kerstkaarten sturen wel over kan slaan
Oh joy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als een soort afscheidskaartjes? Wel aardigquote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef sp3c het volgende:
ik ben juist van om ze voor de verandering een keer WEL te versturen
Dan moet ik echt nog even sushi gaan etenquote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
meer om diegenen die er niets vanaf weten te fok!kenquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als een soort afscheidskaartjes? Wel aardig
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:00 schreef moeder van sp3c het volgende:
kerstkaartje van sp3c?
whut???
wtf is going on????
WE ARE DOOMED!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef sp3c het volgende:
mwehehehehe
Daarom ga ik de 20e.quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als een soort afscheidskaartjes? Wel aardig
[..]
Dan moet ik echt nog even sushi gaan eten
Eerste vakantiedag voor mij. Hele jaar zuinig geweest zodat ik nu twee weken zou hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet ik werken. Timing he
NEE!quote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als de wereld dan toch de 21e vergaat, kan het dan wel 's ochtends?![]()
Is nl de vrijdag voor kerst, zonder enige twijfel de drukste dag van het hele jaar op mijn werk.
Dan moet ik ook werken. Ik doe iets fout, einde van de wereld-wisequote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als de wereld dan toch de 21e vergaat, kan het dan wel 's ochtends?![]()
Jij wintquote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerste vakantiedag voor mij. Hele jaar zuinig geweest zodat ik nu twee weken zou hebben.
Who's the fool now eej?
*kras*quote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet ik ook werken. Ik doe iets fout, einde van de wereld-wise
[..]
Jij wint
Hoef ik geen dagen voor te sparen, kan de laatste 2 weken toch geen vrij krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerste vakantiedag voor mij. Hele jaar zuinig geweest zodat ik nu twee weken zou hebben.
Who's the fool now eej?
Ik ook.quote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet ik ook werken. Ik doe iets fout, einde van de wereld-wise
Lijkt me wel vervelend als "je bent ontlagen, luie k******k!" het laatste is wat je hoort voordat de wereld vergaat.quote:Op zondag 16 december 2012 21:22 schreef sp3c het volgende:
gewoon niet werken de 21ste
wat wil je baas doen dan, je ontslaan?
pfffffff
Het wordt pas echt lullig als de wereld niet vergaat en je maandag uit mag gaan leggen waarom je wel op je werk bentquote:Op zondag 16 december 2012 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend als "je bent ontlagen, luie k******k!" het laatste is wat je hoort voordat de wereld vergaat.![]()
Weten we eigenlijk al hoe we zullen vergaan?
Ik wil er natuurlijk wel een beetje op gekleed zijn.
quote:
Pff, dan zorg ik er zelf wel voor dat de wereld vergaat.quote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het wordt pas echt lullig als de wereld niet vergaat en je maandag uit mag gaan leggen waarom je wel op je werk bent
het is 2012quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als die muziek er dan ook bij zit vind ik het prima.![]()
En dan meeste stemmen gelden, zolang het maar bij de Mol vandaan komt?quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is 2012
ik denk dat je mag kiezen via de sms
live bij Henk op het grote scherm!!quote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan meeste stemmen gelden, zolang het maar bij de Mol vandaan komt?![]()
"Deze vernietiging van de aarde wordt mede mogelijk gemaakt door ... " in grote hoofdletters in de lucht.
Serieus?quote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Henk heeft wel een End Of The World Party die avond ja
Ja! Staat al weken gepland en zag het vandaag nog op het schoolbord staan daarquote:
Dan kan je vieren dat we nog even hebben, vrijdag om 00.01quote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar eindigt zo'n feestje niet altijd met een domper?
a) Je zit net lekker in het feestje, vergaat de wereld. of
b) Je zit de hele avond met zijn allen naar het einde toe te leven, slaat de klok ineens 12 en is het de 22e, zit je dan met je not-so-much-end-of-the-world.![]()
Anyway, ik ga slapen, morgen vroeg op en ik wil vrijdag nog wel genoeg energie hebben om het einde (of niet) mee te maken. Zou het lullig vinden om 5 minuten voor het einde in slaap te vallen.
Hè, da's ook mijn eindstation.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:15 schreef Magneet het volgende:
in het voorjaar nog gedaan met de trein, had om 11 uur ofzo de laatste en toen was het de vraag of ik de stoptrein naar Maraheeze nog haalde. ( nachtnet wordt afgeschaft per 1-1 geloof ik in Brabant)
patrique had een event gemaakt op FB... Maar gaat nu waarschijnlijk zelf niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:49 schreef Oognip het volgende:
Gaat er nog iemand naar het Glazen Huis?Daar is een tijdje geleden over gesproken in dit topic, maar het gaat vast niet meer door of wel?
Oh thanks! Snap alleen niet wie er wel en niet gaan, ken de echte namen nietquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
patrique had een event gemaakt op FB... Maar gaat nu waarschijnlijk zelf niet.Even kijken of ik je kan inviten.
volgens mij komt er uiteindelijk niemand die ik ken dus ik haak af. Toch een beetje ver reizen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh thanks! Snap alleen niet wie er wel en niet gaan, ken de echte namen niet![]()
Kom jij?
Ik denk dat voor mij hetzelfde geldtquote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
volgens mij komt er uiteindelijk niemand die ik ken dus ik haak af. Toch een beetje ver reizen.
Goed geregeld!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
Had ik al verteld dat ik met Bart meerij (en wordt thuisgebracht)?
Ja, ik had hem thuisgebobt in zijn auto vanaf een meet in Nijmegen, dus vond ik dat dit er wel tegenover mag staan. Hopelijk weet ie nog dat hij dit beloofd heeftquote:
Natuurlijk weet ik dat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik had hem thuisgebobt in zijn auto vanaf een meet in Nijmegen, dus vond ik dat dit er wel tegenover mag staan. Hopelijk weet ie nog dat hij dit beloofd heeft
quote:Op zondag 23 december 2012 07:19 schreef Muis006 het volgende:
De bingoprijs is gekocht
Ik herhaal
De bingoprijs is gekocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |