Die ken ik heus wel. Alleen dan wel onder de naam let us cling togetherquote:Op donderdag 27 december 2012 13:46 schreef Magneet het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen die en Teo Torriatte maar die kent al helemaal niemand
dat staar er tussen haakjes achterquote:Op donderdag 27 december 2012 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die ken ik heus wel. Alleen dan wel onder de naam let us cling together
Ja maar het een zit wel in het nummer en het ander niet. Dus die onthou ik nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat staar er tussen haakjes achterben meer van vroege queen nummer, white Queen of Seven seas of rhye
das Überquote:
geen ... gangnamstyle broer!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe doorgegeven nummers die men wil horen op de 26e:
Sia – Wild Ones
Sia – Titanium
Overtones – Gambling Man
Muse – Supremacy of Panic station
Sexy and I know it
Gangnam Style
Freestylers – Push Up
Jason Mraz – Geek in the Pink
Jason Mraz – You and I both
will.i.am en britney spears – scream and shout
Niels geusebroek ft wildstyles – Year of summer
Mochten jullie nog wat willen, gillen he? Juist leuk als we een muzieklijst hebben met keuzes van iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Komtquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:39 schreef Oognip het volgende:
Greys, Puala en ik kunnen ook in het lijstje van het hotel
nee, die blijft alleen logeren. De kroeg komt ze niet in.quote:
Misschien zoekt kanovinnie nog twee roomiesquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh boy. Mijn dirty mind. Wat doe je me aan
Nee hoor, jij rijdt terug, ik blijf slapen hoor ik net.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
In principe rij ik met Bart mee terug, maar ik krijg hier dus een verleidelijk aanbod?
Ah top. Dronken joyriden. Wilde ik altijd al eens doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, jij rijdt terug, ik blijf slapen hoor ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |