quote:
auwauwauw! wie heeft er een andere uitnodiging gekregen...quote:Op zondag 23 december 2012 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
14.00 uur!![]()
Tijd voor ons eerste orgasme.
Voor jou misschien.quote:Op zondag 23 december 2012 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoho, dat komt pas tijdens het eten.
Heeft vast met het codewoord te maken.quote:Op zondag 23 december 2012 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
auwauwauw! wie heeft er een andere uitnodiging gekregen...![]()
![]()
Of ze willen je er gewoon echt niet bij hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft vast met het codewoord te maken.
Ow, dat kan ook.quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of ze willen je er gewoon echt niet bij hebben.
Ssssst!quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of ze willen je er gewoon echt niet bij hebben.
Vind je dit al erg?quote:
Dit is maar een tussendoormietje meetje, kan je nagaanquote:Op zondag 23 december 2012 15:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de planning nog steeds een beetje jammer
12.00quote:
Uhoh... hier word ik altijd een beetje zenuwachtig vanquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef Greys het volgende:
quote:
Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Greys, ben je niet wat vergeten?
Uhoh... hier word ik altijd een beetje zenuwachtig van
Want dan zal ik vast wel iets vergeten zijn. Staat er iemand nog niet op de lijst? Jij?
*paniekerig kijkt*
quote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef Greys het volgende:
Oeh...![]()
Kano, je (ovb) heb ik weggehaald en + eten toegevoegd
16:00 uur... ik verwacht niet eerder dan 17:00 vrouwen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
12.00
Da's voor de hotellers, die moeten eerst nog 135 keer omkleden enzo
Degenen die niet blijven slapen maar wel vroeg willen voorpretten mogen daar ook best heen komen hoorEn anders zijn we rond 16.00 uur bij de kroeg meestal
[..]
Uhoh... hier word ik altijd een beetje zenuwachtig van
Want dan zal ik vast wel iets vergeten zijn. Staat er iemand nog niet op de lijst? Jij?
*paniekerig kijkt*
Lmao jezus christusquote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal wel op de deur letten en als je me zoekt, ben ik degene die keihard gilt HEEEEEEEEEEEEEE KIJK, EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE NIET IN BRABANT
Dit is nog steeds degene die me het meest aan het lachen krijgt denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 18:38 schreef sp3c het volgende:
plaats is een songfestival clipje waar je van moet huilen van het lachen iemand?
pls?
quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal wel op de deur letten en als je me zoekt, ben ik degene die keihard gilt HEEEEEEEEEEEEEE KIJK, EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE NIET IN BRABANT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |