ja maar als ik daar binnenstap en tegen die kale dude aan ga zitten zemelen dan is de kans groot dat ik de verkeerde voor me heb dus jij moet gewoon een naamkaartje opquote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef timmmmm het volgende:
Ja, daarom heb ik toch ook 'ene' weggehaald. ouwe zemelaar
noem je jezelf nu baas?quote:
Ik zal wel op de deur letten en als je me zoekt, ben ik degene die keihard gilt HEEEEEEEEEEEEEE KIJK, EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE NIET IN BRABANTquote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar als ik daar binnenstap en tegen die kale dude aan ga zitten zemelen dan is de kans groot dat ik de verkeerde voor me heb dus jij moet gewoon een naamkaartje op
wat een gehucht is het ook eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal wel op de deur letten en als je me zoekt, ben ik degene die keihard gilt HEEEEEEEEEEEEEE KIJK, EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE NIET IN BRABANT
Eindbaas.quote:
eg wel, de brabonegertquote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal wel op de deur letten en als je me zoekt, ben ik degene die keihard gilt HEEEEEEEEEEEEEE KIJK, EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE NIET IN BRABANT
nee want dan zat je wel aan de eindbazentafel met Bowser en dr. Robotnik en al de coole boyzquote:
Dat zijn faalbazen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee want dan zat je wel aan de eindbazentafel met Bowser en dr. Robotnik en al de coole boyz
quote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef timmmmm het volgende:
Stiekem hebben we er wel een paar hoor, sporadisch. Maar dat klinkt minder hč
HE KIJK EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE IN BRABANT WEL, MAAR SLECHTS ZEER SPORADISCH
Ga eens even hel snel weg met hartjes terwijl je mij quote. Je kan niet in de ene post Bowser dissen en in de andere posts hartjes op mijn quote zetten.quote:
klinkt altijd nog beter danquote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef timmmmm het volgende:
Stiekem hebben we er wel een paar hoor, sporadisch. Maar dat klinkt minder hč
HE KIJK EEN NEGERT! DIE HEBBEN WE IN BRABANT WEL, MAAR SLECHTS ZEER SPORADISCH
fight'n words!quote:
Saillant detail: je ziet wel vaker kale negers dan kale kaaskoppen. Nou ja, vrijwillig kaal dan, kalende mannen tellen nietquote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
klinkt altijd nog beter dan
HE KIJK EEN KALE, DIE ZIE JE ECHT OVERAL ... IK BEN VERRAST!
dat is omdat jullie bleekneuzen er eigenlijk te bleek voor zijnquote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Saillant detail: je ziet wel vaker kale negers dan kale kaaskoppen. Nou ja, vrijwillig kaal dan, kalende mannen tellen niet
quote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga eens even hel snel weg met hartjes terwijl je mij quote. Je kan niet in de ene post Bowser dissen en in de andere posts hartjes op mijn quote zetten.
Als je aan Bowser komt, kom je aan mij
En dan heb je de meet nog niet eens meegemaakt.quote:
jij heb tmij nog niet meegemaakt, maar verrekt weinig ook die op deze meet komen trouwensquote:Op zondag 23 december 2012 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan heb je de meet nog niet eens meegemaakt.
We hebben 8 prijsjes en 1 hoofdprijsquote:Op zondag 23 december 2012 13:13 schreef Cat22 het volgende:
Er komen echt veel mensen!![]()
![]()
![]()
Heeft Henk wel genoeg bingokaarten?![]()
En zijn er wel genoeg prijzen?
Ik ben die ene die stil in een hoekje zitquote:Op zondag 23 december 2012 14:38 schreef Magneet het volgende:
Ik ben die bolle waar al het ijzer aan blijft plakken die teveel praat enzo
Dan hebbie nogal een metamorfooooowse ondergaan sinds John Carterquote:Op zondag 23 december 2012 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn puisten, grote bril, kromme rug en bleek gezicht. En spillearmen+benen.
samen met Johan zeker.............quote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben die ene die stil in een hoekje zit
Nee, dát is degene die iedereen belaagt met zijn fotocameraquote:Op zondag 23 december 2012 15:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
samen met Johan zeker.............
Er zit wel wat minder spek op de buik nuquote:Op zondag 23 december 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebbie nogal een metamorfooooowse ondergaan sinds John Carter
ook dat ja maar hij is soms ook heel goed in stil in hoekjes zitten.quote:Op zondag 23 december 2012 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dát is degene die iedereen belaagt met zijn fotocamera
dat is bij hem standaard op iedere meet.quote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik ga eten gooien met Johan van Yvonne. Vaste prik als ik 'm zie op meets.
Ok, ik heb 'm nog maar 1 keer gezien, maar evengoed
In dit geval kennen we de eigenaar van de locatie, dus als je het zelf allemaal maar weer opruimtquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik ga eten gooien met Johan van Yvonne. Vaste prik als ik 'm zie op meets.
Ok, ik heb 'm nog maar 1 keer gezien, maar evengoed
Bij Henk heeft ie nog nooit met 1 kruimel gegooidquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is bij hem standaard op iedere meet.
Dacht ik een speciale band met 'm te hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is bij hem standaard op iedere meet.
Pfff, opruimen, moet dat?quote:Op zondag 23 december 2012 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
In dit geval kennen we de eigenaar van de locatie, dus als je het zelf allemaal maar weer opruimt![]()
Wel leuk... na afloop maken we elke keer 1 gezamenlijke photobucket waar iedereen zijn foto's in kwakt. Da's welke keer weer een pareltjeDaar komen nu dus ook weer nieuwe mensen bij
Oh leuk idee, misschien ga ik ook wel naar de kapper op de dag zelfquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Qwea het volgende:
HALLO IK HEB ER ZIN IN!!!!!!
Greys, we moeten nog ff over 3 weken kijken hoelaat we afspreken daar
Ik moet iig eerst om 08u naar de kapper op de dag zelf
Ja, sommige mensen kunnen nu eenmaal slecht plannen. Jammer voor hen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de planning nog steeds een beetje jammer
En dat is?quote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk idee, misschien ga ik ook wel naar de kapper op de dag zelf![]()
![]()
En we zijn gewoon in het hotel rond inchecktijd maar denk ik
14.00 uur!quote:
hoho, dat komt pas tijdens het eten.quote:Op zondag 23 december 2012 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
14.00 uur!![]()
Tijd voor ons eerste orgasme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |