Ik ook wel, als het eindresultaat maar overeenkomt met de bevestigingen die we reeds van Rockstar hebben ontvangen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:29 schreef Compoantje het volgende:
Nog een jaar geduld heb ik er wel voor over.
Vast wel, Rockstar kennende.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:46 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ook wel, als het eindresultaat maar overeenkomt met de bevestigingen die we reeds van Rockstar hebben ontvangen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef kilozout het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dingen in IV toegezegd die niet zijn gekomen.
Op lantaarnpalen klimmenquote:
Met topsnelheid kinderen aanrijdenquote:Op zondag 16 december 2012 05:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is nu nog maar een kwestie van tijd totdat ze kinderen aan het spel toevoegen.
Kinderen knuppelenquote:Op zondag 16 december 2012 05:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is nu nog maar een kwestie van tijd totdat ze kinderen aan het spel toevoegen.
Hee wtf, er zitten geen kinderen in GTA gamesquote:Op zondag 16 december 2012 05:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tijd voor een brilletje mien jung.quote:Op zondag 16 december 2012 12:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ehm, gasten. Ik heb wat raars ontdekt in de GTA V screenshot. Een man in een bikini![]()
[ afbeelding ]
Kijk die middelste.
-SH
Ja, nouja. Dat zijn gelukkig maar kleine dingen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef kilozout het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dingen in IV toegezegd die niet zijn gekomen.
Shit Sherlock. Volgens mij heb je dat verkeerd.quote:Op zondag 16 december 2012 12:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ehm, gasten. Ik heb wat raars ontdekt in de GTA V screenshot. Een man in een bikini![]()
[ afbeelding ]
Kijk die middelste.
-SH
nee, dit is een gta v topic ga in een sc janken over zijn kut handtekening.quote:Op zondag 16 december 2012 19:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Poll: Wat vind je van SH's lelijke handtekening
• Vet gay
• Lelijk
• Idioot
•
• Enorm koel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Boeiend. Er is niks dus dan kunnen we beter onze mond houden.quote:Op zondag 16 december 2012 19:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee, dit is een gta v topic ga in een sc janken over zijn kut handtekening.
Ik twijfel nog steedsquote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef NumberSeven het volgende:
Heeft iemand al gta SA aangeschaft in de PS Store? Of wachten jullie ook gewoon tot 5 uitkomt?
Zelfde hier, en ik heb 4 niet eens uitgespeeld maar vind vrij spelen in SA leuker dan in 4.quote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds
Annuleerde op het moment van betalen
lol, in gta 5 kunnen we waarschijnlijk ook honden neerknallen voor de verandering.quote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kinderen neerknallen in een basischool.
komt die ook voor xbox?quote:Op maandag 17 december 2012 10:48 schreef DSS24 het volgende:
Dit lijkt mij ook wel wat![]()
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/gta-versie-van-lego-wordt-huge/
Oké.quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef wickedmen het volgende:
Ik denk dat de pc versie er toch vele malen er beter uit zal zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Het is toch nog niet zeker dat ze ook een versie voor de pc gaan maken? Zo ja, wanneer zou die dan uitkomen?quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef wickedmen het volgende:
2% downloadingquote:Op maandag 17 december 2012 16:16 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
En, hoe bevalt het? graphics gewoon zoals op de ps2 toch?
Een subjectieve pollquote:Op zondag 16 december 2012 19:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Poll: Wat vind je van SH's lelijke handtekening
• Vet gay
• Lelijk
• Idioot
•
• Enorm koel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mag het fucking hopen als je bijna 4 keer zoveel betaald voor een redelijk goede PC dan voor een console.quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef wickedmen het volgende:
4x zoveelquote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik mag het fucking hopen als je bijna 4 keer zoveel betaald voor een redelijk goede PC dan voor een console.
Echt een fucking bagger post van je.
quote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik mag het fucking hopen als je bijna 4 keer zoveel betaald voor een redelijk goede PC dan voor een console.
Echt een fucking bagger post van je.
Ik heb het over de huidige prijs.quote:Op maandag 17 december 2012 19:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
4x zoveelPs3 bij launch was al 600 euro goede pc zit je op 700 euro.
Trauma'squote:Op maandag 17 december 2012 18:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN CJ!
Er zijn duidelijk 2 kampen. Maar, de meerderheid heeft gesproken, je bent officieel een loser.quote:Op maandag 17 december 2012 18:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Een subjectieve poll![]()
Je snapt er niets van.
-SH
quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er zijn duidelijk 2 kampen. Maar, de meerderheid heeft gesproken, je bent officieel een loser.
Het is aandachttrekkerij.quote:
En het lukt hem ook nogquote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het is aandachttrekkerij.
Je hebt ruimte onder je post voor een sig. Een sig in de post gebruiken is gewoon een schreeuw voor aandacht.
Had de vorige keer NFS MW gekocht, dat was echt dramatischquote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef Gezicht het volgende:
Kwaliteit hoef je niet veel van te verwachten denk ik... Zal echt niet opgepoetst zijn ofzo. Maar dat is natuurlijk ook helemaal niet nodig bij zo'n bazengame.
Nooit gespeeldquote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef kilozout het volgende:
SA is een game die je met rust moet laten en nooit meer moet aanraken als je graag je bestaande ervaring wil behouden.
Speel de game niet.
Mocht het vroeger nooitquote:
quote:
mwah heb het verkeerd gelezen dan.quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij doelt erop dat je leuke herinneringen met rust moet laten
Ik heb hem afgelopen zomer nog eens helemaal gespeeld, was gewoon nog even vet hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef kilozout het volgende:
SA is een game die je met rust moet laten en nooit meer moet aanraken als je graag je bestaande ervaring wil behouden.
Speel de game niet.
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb hem afgelopen zomer nog eens helemaal gespeeld, was gewoon nog even vet hoor.
So true. Ik wil met vlagen ook nog wel eens een vintage game erin drukken maar dat werkt gewoon niet. Meestal na 5 minuten zoiets van, wat is dit voor audiovisuele met kots beladen ontlasting, GTA VC / SA vallen daar idd onder. Cherish the memories.quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef kilozout het volgende:
Speel de game niet.
Oke doe even dertig keer een 'jumpjet' op een klein flauw heuveltje zodat elke gespawnde jet tien meter buiten beeld rolt. Tos er daarna een handgranaat tussenquote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mocht het vroeger nooit
Tot nu toe ben ik een beetje aan het kutten met cheats, wel grappig met auto's vliegen enzo
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Covati het volgende:
Ik heb m gepre-orderd, hij Is onderweg
Doet nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef Covati het volgende:
[..]
http://m.mediamarkt.nl/sh(...)TA-V-508425/?l=nl_NL
Hij is dan nog steeds nu niet onderweg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:27 schreef Covati het volgende:
[..]
Is mobiele link, moet je even zelf naar mediamarkt.nl gaan.
30.04.13quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:27 schreef Covati het volgende:
[..]
Is mobiele link, moet je even zelf naar mediamarkt.nl gaan.
Echt afschuwelijk idd. Vice City was de laatste toffe GTA.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Goed qua sfeer? Vreselijke gangstah-verhaallijn. Tenenkrommend gewoon...
Blijft subjectief.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb veel gemist zo te zien. Dus GTA III en SA zijn beschikbaar maar VC is overgeslagen. Hhmmmkay.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb 'm al heel lang op de Xbox [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tja, persoonlijk. Ik vond het verhaal ook niet echt geweldig maar de sfeer wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Was inderdaad ook niet mijn favoriete sfeertje. Open wereld, zoals iedereen dus zegt, was inderdaad geweldigquote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Lekker juist, met die levendige stad. Goed uitgewerkte personages. Vooral Nico Bellic zelfquote:Op woensdag 19 december 2012 14:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik vond GTA4 voornamelijk sfeerloos.
De stad was zeker goed gevuld met allerlei losse troep enzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Lekker juist, met die levende stad. Goed uitgewerkte personages. Vooral Nico Bellic zelf
Ik vind GTA IV het minst goede deel uit de reeks (na GTA San Andreas). Het zag er geweldig uit, maar ik werd zelden door het verhaal gegrepen. Ik heb het spel zelfs aan de kant geschoven. Ik moet het dus nog steeds uitspelen...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Lekker juist, met die levendige stad. Goed uitgewerkte personages. Vooral Nico Bellic zelf
Me 2quote:Op woensdag 19 december 2012 14:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik vond GTA4 voornamelijk sfeerloos.
door deze post wil ik hem nu meteen halen maar mn zus wil nietquote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
GTA IV is wellicht het meest ondergewaardeerde spel dat ik ken. Het gevoel voor detail als je gebeld wordt in de auto met het karakteristieke kraakgeluid van de radio, de ongelooflijke herkenbaarheid van New York en haar authentieke gebieden, de subtiliteit in de humor en de rust waarmee het verhaal verteld wordt. Begin het spel en kijk waar de garage van Roman zich bevindt, onder de brug terwijl je kijkt naar het machtige centrum van New York als een soort van ongrijpbare metafoor van het leven dat je als arbeider nooit zult betreden.
Ik raad eenieder aan die het spel heeft uitgespeeld het nogmaals te doen alleen dit keer te letten op de ambacht die Rockstar in het spel heeft gestopt, GTA IV is geen spel om doorheen te knallen maar om rustig met een jointje op je in te laten werken. Een spel waar je moet letten op de details die de ervaring maken.
Deze postquote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
GTA IV is wellicht het meest ondergewaardeerde spel dat ik ken. Het gevoel voor detail als je gebeld wordt in de auto met het karakteristieke kraakgeluid van de radio, de ongelooflijke herkenbaarheid van New York en haar authentieke gebieden, de subtiliteit in de humor en de rust waarmee het verhaal verteld wordt. Begin het spel en kijk waar de garage van Roman zich bevindt, onder de brug terwijl je kijkt naar het machtige centrum van New York als een soort van ongrijpbare metafoor van het leven dat je als arbeider nooit zult betreden.
Ik raad eenieder aan die het spel heeft uitgespeeld het nogmaals te doen alleen dit keer te letten op de ambacht die Rockstar in het spel heeft gestopt, GTA IV is geen spel om doorheen te knallen maar om rustig met een jointje op je in te laten werken. Een spel waar je moet letten op de details die de ervaring maken.
Wacht. Wat. Nooit GTA IV gespeeld?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
door deze post wil ik hem nu meteen halen maar mn zus wil niet
Kwaliteitspostquote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
..quote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Blik het volgende:
Hoeveel kost GTA 4 tegenwoordig online, heb GTA 4 nooit gespeeld wegens gebrek aan een goede computer
En als ik zeg dat ik GTA 3, Vice City en San Andreas grijs heb gespeeld...dan wel?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je GTA IV niet hebt gespeeld dan mag je hier niet posten.
Neequote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef Blik het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik GTA 3, Vice City en San Andreas grijs heb gespeeld...dan wel?
Niet dat hij iets gemist heeft, of zoquote:Op woensdag 19 december 2012 16:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je GTA IV niet hebt gespeeld dan mag je hier niet posten.
Rond de 15 EUR dacht ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Blik het volgende:
Hoeveel kost GTA 4 tegenwoordig online, heb GTA 4 nooit gespeeld wegens gebrek aan een goede computer
dit. Nooit gesnapt wat mensen tegen dit spel haddenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Steam sales komen er zo weer aan, vaak kan je dan alle GTA's voor een prijs van 10 euro aanschaffen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Blik het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht. Wat. Nooit GTA IV gespeeld?
n00bquote:
Deze man.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Koop ook meteen de expansionsquote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hij is nu aan.het downloadenik had nog genoeg punten erop
ligt eraan, hoe is de gameplay?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef Devv het volgende:
Wat heb je aan een mooi en gedetailleerd spel als het verhaal je niet trekt...
Ik ga dan nog een poging wagen. Ik ben een groot GTA fan en speel vanaf gta 2 alle gta spellen. Vice city is veruit mijn favoriet gevolgd door SA. Gta IV heb ik een maand geleden gekocht, met de bonus episodes erbij maar na een paar missies ben ik afgehaakt. Voornamelijk omdat ik veel fifa 13 speel maar ook omdat ik de stad donker en grauw vond, in SA was de stad veel meer open en toegankelijker. Ook vond ik het jammer dat je niet meer kunt vliegen behalve met de heli in IV.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij bent inderdaad een grote fan.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:22 schreef NumberSeven het volgende:
Ik ga dan nog een poging wagen. Ik ben een groot GTA fan en speel vanaf gta 2 alle gta spellen. Vice city is veruit mijn favoriet gevolgd door SA. Gta IV heb ik een maand geleden gekocht, met de bonus episodes erbij maar na een paar missies ben ik afgehaakt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een grote fan.
Je kan beter gewoon het schijfje in de disc-lade doen en hem dan dichtdoen. Denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dan zal ik ook maar weer eens een keer GTA IV in mijn xdoos pompen.
Denk het niet, daar gaat je disc kapot van, man.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon het schijfje in de disc-lade doen en hem dan dichtdoen. Denk ik.
Veel, gewoon dingen kapot maken en rondschieten.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef Devv het volgende:
Wat heb je aan een mooi en gedetailleerd spel als het verhaal je niet trekt...
lol, ik had de ps3 ook pas een week daarvoor gekocht.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een grote fan.
Wanneer wordt dit eens gefixt naar:quote:Voordat je reageert
Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
dan?quote:Voordat je reageert
Er is nog geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wanneer wordt dit eens gefixt naar:
[..]
dan?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef NumberSeven het volgende:
Ik zou zelf geen gta kunnen spelen op pc, ook al zijn de graphics dan beter. Ben gewend op de console lekker languit liggend, groot scherm en de besturing met controller van ps3 is perfect voor mij.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef NumberSeven het volgende:
Ik zou zelf geen gta kunnen spelen op pc, ook al zijn de graphics dan beter. Ben gewend op de console lekker languit liggend, groot scherm en de besturing met controller van ps3 is perfect voor mij.
-SHquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef Nestalgie het volgende:
wat de kale neuk boeit het hoe een ander spellen speelt?
Jammer dat het verhaal zuigt en dat de graphics zo donker/grauw zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
En er is geen reet te doen in de stad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jammer dat het verhaal zuigt en dat de graphics zo donker/grauw zijn.
Verhaal is prima in orde, misschien op een gegeven moment eentonig, maar voor de rest primaquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jammer dat het verhaal zuigt en dat de graphics zo donker/grauw zijn.
Ballad Of Gay Tonyquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:10 schreef Arn0 het volgende:
Vond persoonlijk de verhaallijnen van de twee extra episodes veel vetter.
Je bent grotendeels een figurant in andermans verhalen terwijl dat in andere delen niet zo was. Dat vind ik stom.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verhaal is prima in orde, misschien op een gegeven moment eentonig, maar voor de rest prima
Dat is het enige wat ik mis ja, je hebt niet het gevoel dat je je omhoog werkt. Je blijft het slaafjequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bent grotendeels een figurant in andermans verhalen terwijl dat in andere delen niet zo was. Dat vind ik stom.
Komt weinig verandering in tho. Je gaat van baas naar baas en lost al zijn probleempjes op. Maar voor de rest erg leuk jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:14 schreef Nestalgie het volgende:
vind het wel een leuk spel tot nu toe
dat is wel zonde, maar zijn het diverse en leuke problemen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt weinig verandering in tho. Je gaat van baas naar baas en lost al zijn probleempjes op. Maar voor de rest erg leuk ja
gaat imo veel om het koud maken van de tegenstander, maargoed, je hebt ook allerlei side missions nog. Drugs vervoeren enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is wel zonde, maar zijn het diverse en leuke problemen?
voor het eerst in een keer gehaaldquote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Marsenal het volgende:
Toevallig gister gedaan, die missie met trein. Frustrerend. Helemaal omdat je zo'n shit-eind moet rijden als de missie klaar is.
Mwah, voor 700 euro kun je best ver kopen als je al wat randapparatuur hebt staan (wat voor een hoop mensen op gaat).quote:Op maandag 17 december 2012 19:55 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb het over de huidige prijs.
Ga jij maar lekker een matige PC kopen van 700 euro.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:55 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb het over de huidige prijs.
Ga jij maar lekker een matige PC kopen van 700 euro.
Linkquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb voor 650 eu een PC samengesteld die BF3 op Ultra aankan. Problem?
-SH
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb voor 700 eu een PC samengesteld in 2008 die BF3 op Ultra aankan. Problem?
-S
Ultra met 15 FPS ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
-SH
i lied. Wel nieuwe videokaart erin gedaan. 560gtx twin frozr II oc 2gbquote:
Gewoon die cheat invoeren dat je vanaf je voertuig kan schieten en dan via een glitch een Assault Rifle gebruiken i.p.v. een Uzi/Tec-9/SMGquote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Marsenal het volgende:
Toevallig gister gedaan, die missie met trein. Frustrerend. Helemaal omdat je zo'n shit-eind moet rijden als de missie klaar is.
quote:
Dat is alleen aan het begin en eind hè. Tussendoor in de dorpjes, San Fierro en Las Venturas is de verhaallijn en sfeer echt geweldig. Zeer divers, veel afwisselng in de missies, echt top.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Zeg je dat altijd als je een argument verliest?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:46 schreef kilozout het volgende:
[..]
Donder op vent. Je bent niet grappig.
Verkapte tweederangs xenofobe opmerking hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Specs ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
-SH
i5 3450 overclocked + betere koelingquote:
OP een i5?... ik vraag me af of ik dat met mijn i7 trek... en ik heb het dubbele aan ram (ja ok, en een iets mindere grafische kaart)quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
i5 3450 overclocked + betere koeling
7770 HD overclocked
8GB DDR3
ASRock H77M Extreme
2TB
-SH
Na 8GB heb je niet meer nodig, alleen leuk voor de specs.... Tenzij je zeer, zeer veel tegelijk doet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
OP een i5?... ik vraag me af of ik dat met mijn i7 trek... en ik heb het dubbele aan ram (ja ok, en een iets mindere grafische kaart)
Voor 650 euro ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
i5 3450 overclocked + betere koeling
7770 HD overclocked
8GB DDR3
ASRock H77M Extreme
2TB
-SH
Idd. het gangsta-aspect was soms wel wat overdreven, zo moest je bij elke missie zo'n 10 ballas neerknallen maar als je eenmaal hoger opkomt en gaat werken met die corrupte hoge pief en de mafia is het gewoon perfect. Vooral het vliegen vond ik goed uitgewerkt, je had zo'n 15 verschillende toestellen en zelfs een gigantische boeing op las venturas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is alleen aan het begin en eind hè. Tussendoor in de dorpjes, San Fierro en Las Venturas is de verhaallijn en sfeer echt geweldig. Zeer divers, veel afwisselng in de missies, echt top.
Ik maak graag muziek, al had ik het waarschijnlijk met een i5 ook wel gered.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Na 8GB heb je niet meer nodig, alleen leuk voor de specs.... Tenzij je zeer, zeer veel tegelijk doet.
Ja, een i5 ja. Ik weet niet zeker of het ook een i5 is, want Windows 8 start (met SSD) binnen 3 sec op. Misschien is het wel een verkapte i7
Videokaart is het belangrijkst bij BF3, en de 7770 is perfect, zeker met een OC.
-SH
Eigenlijk was het 517 euro, maar dat was zonder HDD en zonder randapparatuur, en ook zonder DVD speler, maargoed, dat is maar 20 euquote:
Mac miniquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik maak graag muziek, al had ik het waarschijnlijk met een i5 ook wel gered.
Wil een Mac Mini aanschaffen met een i5 er in en 8GB ram, en dan deze de deur uit doen.
Nouja, hij is wel redelijk groot, en ik heb een iPhone... dus vandaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Eigenlijk was het 517 euro, maar dat was zonder HDD en zonder randapparatuur, en ook zonder DVD speler, maargoed, dat is maar 20 eu
[..]
Mac mini
Gewoon een goede krachtige desktop, eentje zoals je er nu hebt, waarom zou je jezelf 'downgraden' door een mac mini te kiezen??
-SH
Dan kun je beter gewoon een andere mini pc kopen. Vaak goedkoper, en veeel beter updradable. Trouwens, waarom zou je een mac mini kopen als je er niets van overhoudt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, hij is wel redelijk groot, en ik heb een iPhone... dus vandaar.
Ik kan er ook gewoon een nieuwe behuizing en SSD in laten zetten.
kinderen kettingzagen, met dildo's slaan, in brand stekenquote:
Zou wel vet zijnquote:Op zondag 23 december 2012 01:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik hoop dat je weer kan surfen op het web en TV kijken net als op GTA IV. Wat had je toch geniale bazensites/zenders
quote:Op maandag 24 december 2012 07:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EN EEN FUCKING HAAI NIGGUR.quote:Op maandag 24 december 2012 11:04 schreef tuut-chips het volgende:
Hola, zijn dat een duikboot en een jumbojet?
gta slechtste serie ooitquote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
GTA is vanuit een videogame-technisch aspect de slechtste serie ooit. GTA IV in het bijzonder, het spel is verschikkelijk traag. Zo traag dat alleen door een straat heen rennen al een kunst is, alsof alles in slow-motion beweegt. GTA SA was ten minste soepel, al was ook van SA de engine een grap. Ik bedoel een 700mhz videokaart voor ultra lage texturen, inefficienter kan bijna niet.
Creatieve jongens daar bij Rockstar, maar engineering daar snappen ze geen bal van. Hopelijk fixen ze dit!
ja klopt maar hoe is gta technisch gezien een slechte serie, er zijn vast wel slechtere seriesquote:
Volgens mij heb je of een hele trage computer of je settings van je TV of console zijn verneukt.quote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
GTA is vanuit een videogame-technisch aspect de slechtste serie ooit. GTA IV in het bijzonder, het spel is verschikkelijk traag. Zo traag dat alleen door een straat heen rennen al een kunst is, alsof alles in slow-motion beweegt. GTA SA was ten minste soepel, al was ook van SA de engine een grap. Ik bedoel een 700mhz videokaart voor ultra lage texturen, inefficienter kan bijna niet.
Creatieve jongens daar bij Rockstar, maar engineering daar snappen ze geen bal van. Hopelijk fixen ze dit!
maak jezelf niet belachelijkquote:Op maandag 24 december 2012 13:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Volgens mij heb je of een hele trage computer of je settings van je TV of console zijn verneukt.
Kom op man, door een straat rennen al een kunst? Je kunt ook zeker overdrijven. Ik vond GTA 4 best te spelen. Als GTA 5 precies hetzelfde zou zijn zou ik er geen moeite mee hebben.quote:
Dan heb je lage standaarden, of je bent verblind door de GTA's vrijheid en tieten.quote:Op maandag 24 december 2012 13:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kom op man, door een straat rennen al een kunst? Je kunt ook zeker overdrijven. Ik vond GTA 4 best te spelen. Als GTA 5 precies hetzelfde zou zijn zou ik er geen moeite mee hebben.
Lastig hè, mensen met andere meningen.quote:Op maandag 24 december 2012 14:03 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Dan heb je lage standaarden, of je bent verblind door de GTA's vrijheid en tieten.
Zover ben ik de enige in dit topic met een afwijkende mening.quote:Op maandag 24 december 2012 14:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lastig hè, mensen met andere meningen.
Dat kun jij beter natuurlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
Die tieten doen het hem vooral ja. En wat is jouw ultra game dan?quote:Op maandag 24 december 2012 14:03 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Dan heb je lage standaarden, of je bent verblind door de GTA's vrijheid en tieten.
ultra alles high maenquote:Op maandag 24 december 2012 14:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die tieten doen het hem vooral ja. En wat is jouw ultra game dan?
Het feit dat je mij uberhaubt inbeeld als concurrentie tegen een bedrijf van honderden medewerkers dat zie ik als een compliment.quote:
Half-Life 2quote:Op maandag 24 december 2012 14:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die tieten doen het hem vooral ja. En wat is jouw ultra game dan?
quote:Op maandag 24 december 2012 14:19 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik hoop dat als GTAV voor de PC uitkomt, dat het dan net zo'n goede port wordt als Max Payne 3, die port was strakker dan je zusje.
Je kon die shit gewoon draaien op een aardappel.![]()
Maar dat zal wel weer niet. We moeten waarschijnlijk 6 maanden wachten op de port die dan zo ruk is dat je er een GTX690 voord nodig hebt om 30FPS te halen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt zo te horen een hééééééle slechte pc...quote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
Hij heeft wel een beetje een punt, de graphics van SA zagen er voor die tijd echt niet uit. Qua gameplay daarentegenquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zal Rockstar nog van gedachte veranderen en het spel gewoon uitbrengen voor op de PC? Is het een goed idee om ¤150,00 te besteden aan een videokaart?
Ik vertik het een console te kopen terwijl ik hier hardware heb staan gelijk aan de kracht van 3 consoles. Doodzonde.
Hoe bedoel je van gedachte veranderen? PC-release staat al lang gepland, geen nood.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zal Rockstar nog van gedachte veranderen en het spel gewoon uitbrengen voor op de PC? Is het een goed idee om ¤150,00 te besteden aan een videokaart?
Ik vertik het een console te kopen terwijl ik hier hardware heb staan gelijk aan de kracht van 3 consoles. Doodzonde.
Bron?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je van gedachte veranderen? PC-release staat al lang gepland, geen nood.
Alle vorige releases en een gezond verstand. Natuurlijk komt er een pc-release, allicht na zes maanden (Kerst?).quote:
Alle vorige releases en je verstand zijn geen officiële bron.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Alle vorige releases en een gezond verstand. Natuurlijk komt er een pc-release, allicht na zes maanden (Kerst?).
No shit. Ik zeg gewoon dat de PC-versie er sowieso komt en dat mensen die liever op hun PC gamen, niet moeten stressen. Maar inderdaad, het is nog niet aangekondigd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:20 schreef Rogan het volgende:
[..]
Alle vorige releases en je verstand zijn geen officiële bron.
Dat zei men ook over Red Dead Redemption. Waar is die PC release dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
No shit. Ik zeg gewoon dat de PC-versie er sowieso komt en dat mensen die liever op hun PC gamen, niet moeten stressen. Maar inderdaad, het is nog niet aangekondigd.
Leuk, maar de GTA franchise is oneindig veel groter en dus commercieel veel interessanter voor Rockstar om het alsnog uit te brengen voor PC. Als ze het niet doen zouden ze wel gek zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:24 schreef Rogan het volgende:
[..]
Dat zei men ook over Red Dead Redemption. Waar is die PC release dan?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Leuk, maar de GTA franchise is oneindig veel groter en dus commercieel veel interessanter voor Rockstar om het alsnog uit te brengen voor PC. Als ze het niet doen zouden ze wel gek zijn.
Voel je vrij om dit bericht te quoten en mij keihard uit te lachen als ik ernaast zit, maar geloof mij, die PC-release komt er gewoon
http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Dead_Redemptionquote:The game received universal critical acclaim, with much praise given to the presentation of the open world, story, and soundtrack. The game has received a 95/100 on both Metacritic and GameRankings. On GameRankings, it is the eighth best rated Xbox 360 game of all time, having an aggregate of 94% based on 67 reviews and the fourth best rated PlayStation 3 game of all time with a score of 95% based on 48 reviews. Commercially, Red Dead Redemption has also been very successful. According to an August 2011 report, the game has shipped over 11 million copies, 2 million of which are retail units of Red Dead Redemption: Undead Nightmare.[66] As of September 2011, Red Dead Redemption has sold over 12.5 million units..
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
gaat het weer over die bullshitlaat die man lekker geloven dat er een pc release komt, wat boeit jou dat nou?
Met een gpu van ¤150 heb je niks gelijk aan de kracht van 3 consoles hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
SLI GTX690 MASTERRACEquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Met een gpu van ¤150 heb je niks gelijk aan de kracht van 3 consoles hoor.
Haha maar jij kan lekker geen GTA spelenquote:
Nee niet als het weer zo'n kutport wordquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Haha maar jij kan lekker geen GTA spelen
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn. Als er één spel is dat aan massa piraterij lijdt dan is het GTA wel. Ik begrijp het wel als ze deze keer geen PC releases uitbrengen. PC games verwateren, alleen spellen als counter-strike en WoW zullen altijd echte PC games blijven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Alle vorige releases en een gezond verstand. Natuurlijk komt er een pc-release, allicht na zes maanden (Kerst?).
Ze zouden voor piraten zo'n DRM moeten maken dat er elke 60 minuten een screamer op je beeldscherm tevoorschijn popt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn. Als er één spel is dat aan massa piraterij lijdt dan is het GTA wel. Ik begrijp het wel als ze deze keer geen PC releases uitbrengen. PC games verwateren, alleen spellen als counter-strike en WoW zullen altijd echte PC games blijven.
Dit.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:36 schreef maxburger het volgende:
Ik kan in elk geval niet wachten om hem te spelen op mijn PS3
In plaats van schieten, zo'n dikke schuimende rottweiler erop af sturenquote:Op maandag 24 december 2012 10:55 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Endelijk weer nieuwe settings in de screensVooral een trouwe hont bij je hebben zijn mij echt super.
Ik kan BF3 op Ultra aan, maar GTA IV laggt hem kapotquote:Op maandag 24 december 2012 17:28 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Jij hebt zo te horen een hééééééle slechte pc...Zelfs GTA IV draaide op mn brakke cpu nog perfect.
SR3 is de minste in de serie. Die overdreven shit is leuk als je 3 bent.quote:
Inderdaad, zo'n heerlijke over-the-top versie van GTAquote:
Moet ' m nog steeds een keer op de kop tikken.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n heerlijke over-the-top versie van GTAMeest ondergewaardeerde game van 2011. Er was echt bizar veel mogelijk in het spel, en tja, af en toe puberaal gedoe moet kunnen, ik vond het zeker grappig.
SR en SR2 heb ik nooit gespeeld, deze bevalt me welquote:Op woensdag 26 december 2012 12:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
SR3 is de minste in de serie. Die overdreven shit is leuk als je 3 bent.
SR2 was teminste nog wel leuk.
Inderdaad, ze nemen zichzelf niet serieus en dat zie je overal terug, in de tussenfilmpjes, op straat, etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n heerlijke over-the-top versie van GTAMeest ondergewaardeerde game van 2011. Er was echt bizar veel mogelijk in het spel, en tja, af en toe puberaal gedoe moet kunnen, ik vond het zeker grappig.
Iedereen had SA verwacht alleen dan nog beter en grootser etc., maar het was veel minder uitgebreid.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:58 schreef Nestalgie het volgende:
gta ivik kan al die haat erop niet begrijpen, ik vind het echt een top spel. Op het verhaal na is er weinig op aan te merken.
er is veel te doen, de engine is chill, de schade die je auto oploopt is gaaf, de telefoon is vet, het internet is goed uitgewerkt, zo vond ik het mooi toen ik die homo moest vermoorden in dat restaurant dat ik in de krant stond.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:07 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Iedereen had SA verwacht alleen dan nog beter en grootser etc., maar het was veel minder uitgebreid.
Slechtste GTA naar mijn mening.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:58 schreef Nestalgie het volgende:
gta ivik kan al die haat erop niet begrijpen, ik vind het echt een top spel. Op het verhaal na is er weinig op aan te merken.
In vergelijking met SA is er geen fuck te doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
er is veel te doen, de engine is chill, de schade die je auto oploopt is gaaf, de telefoon is vet, het internet is goed uitgewerkt, zo vond ik het mooi toen ik die homo moest vermoorden in dat restaurant dat ik in de krant stond.
Klopt, al is het schademodel wel verslavend.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
In vergelijking met SA is er geen fuck te doen.
ook mooi in call and collect dat ik moet bellen en kijken wie er reageert. Onbegrijpelijk dat dit wordt gehaat. Sowieso beter dan gta 3 dat vond ik zo'n grimmig schijt spel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De verlaten en kapotte gebouwen a la Detroit waren ook erg gaaf ja. Spoorzoeken in GTA IV
Ja, maar missies als die zijn op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ook mooi in call and collect dat ik moet bellen en kijken wie er reageert. Onbegrijpelijk dat dit wordt gehaat. Sowieso beter dan gta 3 dat vond ik zo'n grimmig schijt spel.
dat is wel minder ja, maar vind het nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar ook niet teveel, erg vervelend als je halverwege ineens doodgaat. Moet je helemaal terugrijden, armor kopen, wapens kopen indien nodig, missie weer opstarten, weer naar missieplek rijden en opnieuw down.
Als je dood gaat in IV raak je, je wapens niet kwijt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar ook niet teveel, erg vervelend als je halverwege ineens doodgaat. Moet je helemaal terugrijden, armor kopen, wapens kopen indien nodig, missie weer opstarten, weer naar missieplek rijden en opnieuw down.
Dat was echt een ontzettende bazenmissie in GTA 4 ja. Toen vond ik het echt zwaar bruut en wilde ik nog net niet baby's tegen muren aan slaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:01 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ja, maar missies als die zijn op 1 hand te tellen.
Over het algemeen is het: rij naar A, schiet B dood, rij naar C. Af en toe een achtervolging misschien, en dat is het wel.
Missies zoals die bank overvallen, daar hadden er meer van moeten zijn.
Nee maar meestal waren de kogels wel op en het armor weg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Als je dood gaat in IV raak je, je wapens niet kwijt.
Ook kan je gelijk je missie opnieuw starten.
Nou ik had hier geen moeite mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee maar meestal waren de kogels wel op en het armor weg.
Nee..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee maar meestal waren de kogels wel op en het armor weg.
Valt wel mee. Ga maar eens met GTA SA rijden nadat je GTA IV hebt gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:46 schreef Marsenal het volgende:
Gta4 faalde ook met veel auto's.. Ik heb als kleuter op bouncy castles gestaan die eenzelfde wegligging hadden.
Dit.quote:
Je kan het gewoon niet, handling was gewoon goed en al helemaal als je de realistische setting meeneemt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:46 schreef Marsenal het volgende:
Gta4 faalde ook met veel auto's.. Ik heb als kleuter op bouncy castles gestaan die eenzelfde wegligging hadden.
Dit gaat de game van deze console generatie worden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na het zien van die haai en duikboot ben ik bang voor een overkil aan content zo als AC3 dat had.
Wat bedoel je met overkil aan content?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na het zien van die haai en duikboot ben ik bang voor een overkil aan content zo als AC3 dat had.
San Andreas had ook een 'overkill' aan content in vergelijking met Vice City en zeker GTA 3.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
PS3quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Yup jij? Live ligt er nu uit helaas had net zin om plisie online te fokken.
Haha nee johquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zonde je leek me wel tof om mee te spelen. Koop xbox?
ja dat is waarquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha nee joh
Nieuwe generatie consoles komt al volgend jaar, geld is dan weggegooid
Wazig, hoeveel procent uitgespeeld?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja dat is waarNaja we kunnen onze ervaringen delen. Ik deed net 3 (!) x over een missie
het was the snow storm van elizabetta moest een verlaten ziekenhuis in om haar coke te halen, dus ik bijna dood komt de popo
ik sprint het gebouw uit en niko loopt rustig ene truck in terwijl ik kapot wordt geschoten rij weg naar Little Jacob en wie zie ik daar? Michelle!! tum tum tum! heb het alleen niet verstaan wat zei daar deed want mn zus blerde er doorheen
heb wel die coke aan haar gegeven
geen idee waar kan je dat zien? stats?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wazig, hoeveel procent uitgespeeld?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geen idee waar kan je dat zien? stats?
Aightquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zal kijken wanneer ik weer xbox
waarom pak je hem niet weer eens op? Had wel met san andreas dat als ik het niet meer kon halen, heel lang niet speelde. uiteindelijk alleen maar gecheat anders haalde ik het nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight
Ben zelf op 60% geloof ik, wordt wel echt saai als je het te lang speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |