gta slechtste serie ooitquote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
GTA is vanuit een videogame-technisch aspect de slechtste serie ooit. GTA IV in het bijzonder, het spel is verschikkelijk traag. Zo traag dat alleen door een straat heen rennen al een kunst is, alsof alles in slow-motion beweegt. GTA SA was ten minste soepel, al was ook van SA de engine een grap. Ik bedoel een 700mhz videokaart voor ultra lage texturen, inefficienter kan bijna niet.
Creatieve jongens daar bij Rockstar, maar engineering daar snappen ze geen bal van. Hopelijk fixen ze dit!
ja klopt maar hoe is gta technisch gezien een slechte serie, er zijn vast wel slechtere seriesquote:
Volgens mij heb je of een hele trage computer of je settings van je TV of console zijn verneukt.quote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
GTA is vanuit een videogame-technisch aspect de slechtste serie ooit. GTA IV in het bijzonder, het spel is verschikkelijk traag. Zo traag dat alleen door een straat heen rennen al een kunst is, alsof alles in slow-motion beweegt. GTA SA was ten minste soepel, al was ook van SA de engine een grap. Ik bedoel een 700mhz videokaart voor ultra lage texturen, inefficienter kan bijna niet.
Creatieve jongens daar bij Rockstar, maar engineering daar snappen ze geen bal van. Hopelijk fixen ze dit!
maak jezelf niet belachelijkquote:Op maandag 24 december 2012 13:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Volgens mij heb je of een hele trage computer of je settings van je TV of console zijn verneukt.
Kom op man, door een straat rennen al een kunst? Je kunt ook zeker overdrijven. Ik vond GTA 4 best te spelen. Als GTA 5 precies hetzelfde zou zijn zou ik er geen moeite mee hebben.quote:
Dan heb je lage standaarden, of je bent verblind door de GTA's vrijheid en tieten.quote:Op maandag 24 december 2012 13:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kom op man, door een straat rennen al een kunst? Je kunt ook zeker overdrijven. Ik vond GTA 4 best te spelen. Als GTA 5 precies hetzelfde zou zijn zou ik er geen moeite mee hebben.
Lastig hè, mensen met andere meningen.quote:Op maandag 24 december 2012 14:03 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Dan heb je lage standaarden, of je bent verblind door de GTA's vrijheid en tieten.
Zover ben ik de enige in dit topic met een afwijkende mening.quote:Op maandag 24 december 2012 14:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lastig hè, mensen met andere meningen.
Dat kun jij beter natuurlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
Die tieten doen het hem vooral ja. En wat is jouw ultra game dan?quote:Op maandag 24 december 2012 14:03 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Dan heb je lage standaarden, of je bent verblind door de GTA's vrijheid en tieten.
ultra alles high maenquote:Op maandag 24 december 2012 14:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die tieten doen het hem vooral ja. En wat is jouw ultra game dan?
Het feit dat je mij uberhaubt inbeeld als concurrentie tegen een bedrijf van honderden medewerkers dat zie ik als een compliment.quote:
Half-Life 2quote:Op maandag 24 december 2012 14:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die tieten doen het hem vooral ja. En wat is jouw ultra game dan?
quote:Op maandag 24 december 2012 14:19 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik hoop dat als GTAV voor de PC uitkomt, dat het dan net zo'n goede port wordt als Max Payne 3, die port was strakker dan je zusje.
Je kon die shit gewoon draaien op een aardappel.![]()
Maar dat zal wel weer niet. We moeten waarschijnlijk 6 maanden wachten op de port die dan zo ruk is dat je er een GTX690 voord nodig hebt om 30FPS te halen
quote:Op maandag 24 december 2012 07:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt zo te horen een hééééééle slechte pc...quote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |