Specs ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb voor 650 eu een PC samengesteld die BF3 op Ultra aankan. Problem?
-SH
i5 3450 overclocked + betere koelingquote:
OP een i5?... ik vraag me af of ik dat met mijn i7 trek... en ik heb het dubbele aan ram (ja ok, en een iets mindere grafische kaart)quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
i5 3450 overclocked + betere koeling
7770 HD overclocked
8GB DDR3
ASRock H77M Extreme
2TB
-SH
Na 8GB heb je niet meer nodig, alleen leuk voor de specs.... Tenzij je zeer, zeer veel tegelijk doet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
OP een i5?... ik vraag me af of ik dat met mijn i7 trek... en ik heb het dubbele aan ram (ja ok, en een iets mindere grafische kaart)
Voor 650 euro ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
i5 3450 overclocked + betere koeling
7770 HD overclocked
8GB DDR3
ASRock H77M Extreme
2TB
-SH
Idd. het gangsta-aspect was soms wel wat overdreven, zo moest je bij elke missie zo'n 10 ballas neerknallen maar als je eenmaal hoger opkomt en gaat werken met die corrupte hoge pief en de mafia is het gewoon perfect. Vooral het vliegen vond ik goed uitgewerkt, je had zo'n 15 verschillende toestellen en zelfs een gigantische boeing op las venturas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is alleen aan het begin en eind hè. Tussendoor in de dorpjes, San Fierro en Las Venturas is de verhaallijn en sfeer echt geweldig. Zeer divers, veel afwisselng in de missies, echt top.
Ik maak graag muziek, al had ik het waarschijnlijk met een i5 ook wel gered.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Na 8GB heb je niet meer nodig, alleen leuk voor de specs.... Tenzij je zeer, zeer veel tegelijk doet.
Ja, een i5 ja. Ik weet niet zeker of het ook een i5 is, want Windows 8 start (met SSD) binnen 3 sec op. Misschien is het wel een verkapte i7
Videokaart is het belangrijkst bij BF3, en de 7770 is perfect, zeker met een OC.
-SH
Eigenlijk was het 517 euro, maar dat was zonder HDD en zonder randapparatuur, en ook zonder DVD speler, maargoed, dat is maar 20 euquote:
Mac miniquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik maak graag muziek, al had ik het waarschijnlijk met een i5 ook wel gered.
Wil een Mac Mini aanschaffen met een i5 er in en 8GB ram, en dan deze de deur uit doen.
Nouja, hij is wel redelijk groot, en ik heb een iPhone... dus vandaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Eigenlijk was het 517 euro, maar dat was zonder HDD en zonder randapparatuur, en ook zonder DVD speler, maargoed, dat is maar 20 eu
[..]
Mac mini
Gewoon een goede krachtige desktop, eentje zoals je er nu hebt, waarom zou je jezelf 'downgraden' door een mac mini te kiezen??
-SH
Dan kun je beter gewoon een andere mini pc kopen. Vaak goedkoper, en veeel beter updradable. Trouwens, waarom zou je een mac mini kopen als je er niets van overhoudt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, hij is wel redelijk groot, en ik heb een iPhone... dus vandaar.
Ik kan er ook gewoon een nieuwe behuizing en SSD in laten zetten.
kinderen kettingzagen, met dildo's slaan, in brand stekenquote:
Zou wel vet zijnquote:Op zondag 23 december 2012 01:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik hoop dat je weer kan surfen op het web en TV kijken net als op GTA IV. Wat had je toch geniale bazensites/zenders
quote:Op maandag 24 december 2012 07:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EN EEN FUCKING HAAI NIGGUR.quote:Op maandag 24 december 2012 11:04 schreef tuut-chips het volgende:
Hola, zijn dat een duikboot en een jumbojet?
gta slechtste serie ooitquote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
GTA is vanuit een videogame-technisch aspect de slechtste serie ooit. GTA IV in het bijzonder, het spel is verschikkelijk traag. Zo traag dat alleen door een straat heen rennen al een kunst is, alsof alles in slow-motion beweegt. GTA SA was ten minste soepel, al was ook van SA de engine een grap. Ik bedoel een 700mhz videokaart voor ultra lage texturen, inefficienter kan bijna niet.
Creatieve jongens daar bij Rockstar, maar engineering daar snappen ze geen bal van. Hopelijk fixen ze dit!
ja klopt maar hoe is gta technisch gezien een slechte serie, er zijn vast wel slechtere seriesquote:
Volgens mij heb je of een hele trage computer of je settings van je TV of console zijn verneukt.quote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
GTA is vanuit een videogame-technisch aspect de slechtste serie ooit. GTA IV in het bijzonder, het spel is verschikkelijk traag. Zo traag dat alleen door een straat heen rennen al een kunst is, alsof alles in slow-motion beweegt. GTA SA was ten minste soepel, al was ook van SA de engine een grap. Ik bedoel een 700mhz videokaart voor ultra lage texturen, inefficienter kan bijna niet.
Creatieve jongens daar bij Rockstar, maar engineering daar snappen ze geen bal van. Hopelijk fixen ze dit!
maak jezelf niet belachelijkquote:Op maandag 24 december 2012 13:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Volgens mij heb je of een hele trage computer of je settings van je TV of console zijn verneukt.
Kom op man, door een straat rennen al een kunst? Je kunt ook zeker overdrijven. Ik vond GTA 4 best te spelen. Als GTA 5 precies hetzelfde zou zijn zou ik er geen moeite mee hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |