Ik ook wel, als het eindresultaat maar overeenkomt met de bevestigingen die we reeds van Rockstar hebben ontvangen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:29 schreef Compoantje het volgende:
Nog een jaar geduld heb ik er wel voor over.
Vast wel, Rockstar kennende.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:46 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ook wel, als het eindresultaat maar overeenkomt met de bevestigingen die we reeds van Rockstar hebben ontvangen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef kilozout het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dingen in IV toegezegd die niet zijn gekomen.
Op lantaarnpalen klimmenquote:
Met topsnelheid kinderen aanrijdenquote:Op zondag 16 december 2012 05:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is nu nog maar een kwestie van tijd totdat ze kinderen aan het spel toevoegen.
Kinderen knuppelenquote:Op zondag 16 december 2012 05:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is nu nog maar een kwestie van tijd totdat ze kinderen aan het spel toevoegen.
Hee wtf, er zitten geen kinderen in GTA gamesquote:Op zondag 16 december 2012 05:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tijd voor een brilletje mien jung.quote:Op zondag 16 december 2012 12:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ehm, gasten. Ik heb wat raars ontdekt in de GTA V screenshot. Een man in een bikini![]()
[ afbeelding ]
Kijk die middelste.
-SH
Ja, nouja. Dat zijn gelukkig maar kleine dingen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef kilozout het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dingen in IV toegezegd die niet zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |