abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 december 2012 @ 17:09:53 #126
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_120514027
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
GTA IV is wellicht het meest ondergewaardeerde spel dat ik ken. Het gevoel voor detail als je gebeld wordt in de auto met het karakteristieke kraakgeluid van de radio, de ongelooflijke herkenbaarheid van New York en haar authentieke gebieden, de subtiliteit in de humor en de rust waarmee het verhaal verteld wordt. Begin het spel en kijk waar de garage van Roman zich bevindt, onder de brug terwijl je kijkt naar het machtige centrum van New York als een soort van ongrijpbare metafoor van het leven dat je als arbeider nooit zult betreden.

Ik raad eenieder aan die het spel heeft uitgespeeld het nogmaals te doen alleen dit keer te letten op de ambacht die Rockstar in het spel heeft gestopt, GTA IV is geen spel om doorheen te knallen maar om rustig met een jointje op je in te laten werken. Een spel waar je moet letten op de details die de ervaring maken.
Deze man. _O_
pi_120514068
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

hij is nu aan.het downloaden :D ik had nog genoeg punten erop :D
Koop ook meteen de expansions
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_120514193
ik ben nu space heb echt zin om hem te spelen
pi_120514536
Wat heb je aan een mooi en gedetailleerd spel als het verhaal je niet trekt...
pi_120514571
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef Devv het volgende:
ligt eraan, hoe is de gameplay?
En bedoel je dat over gta Iv?
pi_120516411
quote:
GTA IV is wellicht het meest ondergewaardeerde spel dat ik ken. Het gevoel voor detail als je gebeld wordt in de auto met het karakteristieke kraakgeluid van de radio, de ongelooflijke herkenbaarheid van New York en haar authentieke gebieden, de subtiliteit in de humor en de rust waarmee het verhaal verteld wordt. Begin het spel en kijk waar de garage van Roman zich bevindt, onder de brug terwijl je kijkt naar het machtige centrum van New York als een soort van ongrijpbare metafoor van het leven dat je als arbeider nooit zult betreden.

Ik raad eenieder aan die het spel heeft uitgespeeld het nogmaals te doen alleen dit keer te letten op de ambacht die Rockstar in het spel heeft gestopt, GTA IV is geen spel om doorheen te knallen maar om rustig met een jointje op je in te laten werken. Een spel waar je moet letten op de details die de ervaring maken.
Ik ga dan nog een poging wagen. Ik ben een groot GTA fan en speel vanaf gta 2 alle gta spellen. Vice city is veruit mijn favoriet gevolgd door SA. Gta IV heb ik een maand geleden gekocht, met de bonus episodes erbij maar na een paar missies ben ik afgehaakt. Voornamelijk omdat ik veel fifa 13 speel maar ook omdat ik de stad donker en grauw vond, in SA was de stad veel meer open en toegankelijker. Ook vond ik het jammer dat je niet meer kunt vliegen behalve met de heli in IV.
De missies zijn tot nu toe ook vrij eentonig, maar ik zit dan pas op ongv. 15 missies.
pi_120516576
Toen ik de eerste trailer van V zag hoopte ik dat de hoofdpersoon weer een italiaan zou zijn zoals tommy vercetti. Hij leek er in ieder geval op, en het zou prachtig zijn als het weer de omgeving van Vice City zou zijn maar dan veel uitgebreider.

Vice City in de jaren 70/80 was gewoon een zware gangsterparadise en eigenlijk ideaal voor de gta-reeks. Het was altijd mooi weer, en zelfs als het regende was het nog een prachtig uitzicht met de palmbomen, het strand etc. De muziek op radiostation emotion was perfect om mee te cruisen, de drugs-missies, de diaz brothers en de dikke villa die je overneemt op 't eiland als je hem hebt uitgespeeld. Zoiets miste ik wel in SA. In SA had je een bungalow in de bergen maar vond de scarface villa veel mooier en groter.
pi_120517481
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:22 schreef NumberSeven het volgende:
Ik ga dan nog een poging wagen. Ik ben een groot GTA fan en speel vanaf gta 2 alle gta spellen. Vice city is veruit mijn favoriet gevolgd door SA. Gta IV heb ik een maand geleden gekocht, met de bonus episodes erbij maar na een paar missies ben ik afgehaakt.
Jij bent inderdaad een grote fan. _O-
pi_120517787
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef kilozout het volgende:

[..]

:D
pi_120518731
Dan zal ik ook maar weer eens een keer GTA IV in mijn xdoos pompen ^O^.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_120518774
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dan zal ik ook maar weer eens een keer GTA IV in mijn xdoos pompen ^O^.
Je kan beter gewoon het schijfje in de disc-lade doen en hem dan dichtdoen. Denk ik.
pi_120518833
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Je kan beter gewoon het schijfje in de disc-lade doen en hem dan dichtdoen. Denk ik.
Denk het niet, daar gaat je disc kapot van, man.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_120520229
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef Devv het volgende:
Veel, gewoon dingen kapot maken en rondschieten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120521242
baas spel _O_
ik ben een gefrustreerde onbeschofte kruimeldief die tot rust komt met reggae wanneer hij een stukje gaat rijden
pi_120537925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef kilozout het volgende:

[..]

lol, ik had de ps3 ook pas een week daarvoor gekocht.
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:51:32 #141
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_120589885
quote:
Voordat je reageert
Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
Wanneer wordt dit eens gefixt naar:

quote:
Voordat je reageert
Er is nog geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
dan?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_120601636
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Wanneer wordt dit eens gefixt naar:

[..]

dan?
_O-

PC gamertjes. _O-
pi_120601844
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:22 schreef kilozout het volgende:

[..]

_O-

Console gamertjes. _O-
pi_120601939
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Die komend jaar GTA V spelen. *O*
pi_120601956
wat de kale neuk boeit het hoe een ander spellen speelt?
pi_120603796
Ik zou zelf geen gta kunnen spelen op pc, ook al zijn de graphics dan beter. Ben gewend op de console lekker languit liggend, groot scherm en de besturing met controller van ps3 is perfect voor mij.
pi_120606888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef NumberSeven het volgende:
Ik zou zelf geen gta kunnen spelen op pc, ook al zijn de graphics dan beter. Ben gewend op de console lekker languit liggend, groot scherm en de besturing met controller van ps3 is perfect voor mij.
:Y
pi_120608133
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef NumberSeven het volgende:
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef Nestalgie het volgende:
wat de kale neuk boeit het hoe een ander spellen speelt?
-SH
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  vrijdag 21 december 2012 @ 19:45:19 #149
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_120608707
quote:

Jammer dat het verhaal zuigt en dat de graphics zo donker/grauw zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_120609585
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jammer dat het verhaal zuigt en dat de graphics zo donker/grauw zijn.
En er is geen reet te doen in de stad.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')