Deze man.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
GTA IV is wellicht het meest ondergewaardeerde spel dat ik ken. Het gevoel voor detail als je gebeld wordt in de auto met het karakteristieke kraakgeluid van de radio, de ongelooflijke herkenbaarheid van New York en haar authentieke gebieden, de subtiliteit in de humor en de rust waarmee het verhaal verteld wordt. Begin het spel en kijk waar de garage van Roman zich bevindt, onder de brug terwijl je kijkt naar het machtige centrum van New York als een soort van ongrijpbare metafoor van het leven dat je als arbeider nooit zult betreden.
Ik raad eenieder aan die het spel heeft uitgespeeld het nogmaals te doen alleen dit keer te letten op de ambacht die Rockstar in het spel heeft gestopt, GTA IV is geen spel om doorheen te knallen maar om rustig met een jointje op je in te laten werken. Een spel waar je moet letten op de details die de ervaring maken.
Koop ook meteen de expansionsquote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hij is nu aan.het downloadenik had nog genoeg punten erop
ligt eraan, hoe is de gameplay?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef Devv het volgende:
Wat heb je aan een mooi en gedetailleerd spel als het verhaal je niet trekt...
Ik ga dan nog een poging wagen. Ik ben een groot GTA fan en speel vanaf gta 2 alle gta spellen. Vice city is veruit mijn favoriet gevolgd door SA. Gta IV heb ik een maand geleden gekocht, met de bonus episodes erbij maar na een paar missies ben ik afgehaakt. Voornamelijk omdat ik veel fifa 13 speel maar ook omdat ik de stad donker en grauw vond, in SA was de stad veel meer open en toegankelijker. Ook vond ik het jammer dat je niet meer kunt vliegen behalve met de heli in IV.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
GTA IV is wellicht het meest ondergewaardeerde spel dat ik ken. Het gevoel voor detail als je gebeld wordt in de auto met het karakteristieke kraakgeluid van de radio, de ongelooflijke herkenbaarheid van New York en haar authentieke gebieden, de subtiliteit in de humor en de rust waarmee het verhaal verteld wordt. Begin het spel en kijk waar de garage van Roman zich bevindt, onder de brug terwijl je kijkt naar het machtige centrum van New York als een soort van ongrijpbare metafoor van het leven dat je als arbeider nooit zult betreden.
Ik raad eenieder aan die het spel heeft uitgespeeld het nogmaals te doen alleen dit keer te letten op de ambacht die Rockstar in het spel heeft gestopt, GTA IV is geen spel om doorheen te knallen maar om rustig met een jointje op je in te laten werken. Een spel waar je moet letten op de details die de ervaring maken.
Jij bent inderdaad een grote fan.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:22 schreef NumberSeven het volgende:
Ik ga dan nog een poging wagen. Ik ben een groot GTA fan en speel vanaf gta 2 alle gta spellen. Vice city is veruit mijn favoriet gevolgd door SA. Gta IV heb ik een maand geleden gekocht, met de bonus episodes erbij maar na een paar missies ben ik afgehaakt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een grote fan.
Je kan beter gewoon het schijfje in de disc-lade doen en hem dan dichtdoen. Denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dan zal ik ook maar weer eens een keer GTA IV in mijn xdoos pompen.
Denk het niet, daar gaat je disc kapot van, man.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon het schijfje in de disc-lade doen en hem dan dichtdoen. Denk ik.
Veel, gewoon dingen kapot maken en rondschieten.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef Devv het volgende:
Wat heb je aan een mooi en gedetailleerd spel als het verhaal je niet trekt...
lol, ik had de ps3 ook pas een week daarvoor gekocht.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een grote fan.
Wanneer wordt dit eens gefixt naar:quote:Voordat je reageert
Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
dan?quote:Voordat je reageert
Er is nog geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wanneer wordt dit eens gefixt naar:
[..]
dan?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef NumberSeven het volgende:
Ik zou zelf geen gta kunnen spelen op pc, ook al zijn de graphics dan beter. Ben gewend op de console lekker languit liggend, groot scherm en de besturing met controller van ps3 is perfect voor mij.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef NumberSeven het volgende:
Ik zou zelf geen gta kunnen spelen op pc, ook al zijn de graphics dan beter. Ben gewend op de console lekker languit liggend, groot scherm en de besturing met controller van ps3 is perfect voor mij.
-SHquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef Nestalgie het volgende:
wat de kale neuk boeit het hoe een ander spellen speelt?
Jammer dat het verhaal zuigt en dat de graphics zo donker/grauw zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
En er is geen reet te doen in de stad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jammer dat het verhaal zuigt en dat de graphics zo donker/grauw zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |