Was inderdaad ook niet mijn favoriete sfeertje. Open wereld, zoals iedereen dus zegt, was inderdaad geweldigquote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Goed qua sfeer? Vreselijke gangstah-verhaallijn. Tenenkrommend gewoon...
Lekker juist, met die levendige stad. Goed uitgewerkte personages. Vooral Nico Bellic zelfquote:Op woensdag 19 december 2012 14:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik vond GTA4 voornamelijk sfeerloos.
De stad was zeker goed gevuld met allerlei losse troep enzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Lekker juist, met die levende stad. Goed uitgewerkte personages. Vooral Nico Bellic zelf
Ik vind GTA IV het minst goede deel uit de reeks (na GTA San Andreas). Het zag er geweldig uit, maar ik werd zelden door het verhaal gegrepen. Ik heb het spel zelfs aan de kant geschoven. Ik moet het dus nog steeds uitspelen...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Lekker juist, met die levendige stad. Goed uitgewerkte personages. Vooral Nico Bellic zelf
Me 2quote:Op woensdag 19 december 2012 14:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik vond GTA4 voornamelijk sfeerloos.
door deze post wil ik hem nu meteen halen maar mn zus wil nietquote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
GTA IV is wellicht het meest ondergewaardeerde spel dat ik ken. Het gevoel voor detail als je gebeld wordt in de auto met het karakteristieke kraakgeluid van de radio, de ongelooflijke herkenbaarheid van New York en haar authentieke gebieden, de subtiliteit in de humor en de rust waarmee het verhaal verteld wordt. Begin het spel en kijk waar de garage van Roman zich bevindt, onder de brug terwijl je kijkt naar het machtige centrum van New York als een soort van ongrijpbare metafoor van het leven dat je als arbeider nooit zult betreden.
Ik raad eenieder aan die het spel heeft uitgespeeld het nogmaals te doen alleen dit keer te letten op de ambacht die Rockstar in het spel heeft gestopt, GTA IV is geen spel om doorheen te knallen maar om rustig met een jointje op je in te laten werken. Een spel waar je moet letten op de details die de ervaring maken.
Deze postquote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
GTA IV is wellicht het meest ondergewaardeerde spel dat ik ken. Het gevoel voor detail als je gebeld wordt in de auto met het karakteristieke kraakgeluid van de radio, de ongelooflijke herkenbaarheid van New York en haar authentieke gebieden, de subtiliteit in de humor en de rust waarmee het verhaal verteld wordt. Begin het spel en kijk waar de garage van Roman zich bevindt, onder de brug terwijl je kijkt naar het machtige centrum van New York als een soort van ongrijpbare metafoor van het leven dat je als arbeider nooit zult betreden.
Ik raad eenieder aan die het spel heeft uitgespeeld het nogmaals te doen alleen dit keer te letten op de ambacht die Rockstar in het spel heeft gestopt, GTA IV is geen spel om doorheen te knallen maar om rustig met een jointje op je in te laten werken. Een spel waar je moet letten op de details die de ervaring maken.
Wacht. Wat. Nooit GTA IV gespeeld?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
door deze post wil ik hem nu meteen halen maar mn zus wil niet
Kwaliteitspostquote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
..quote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Blik het volgende:
Hoeveel kost GTA 4 tegenwoordig online, heb GTA 4 nooit gespeeld wegens gebrek aan een goede computer
En als ik zeg dat ik GTA 3, Vice City en San Andreas grijs heb gespeeld...dan wel?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je GTA IV niet hebt gespeeld dan mag je hier niet posten.
Neequote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef Blik het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik GTA 3, Vice City en San Andreas grijs heb gespeeld...dan wel?
Niet dat hij iets gemist heeft, of zoquote:Op woensdag 19 december 2012 16:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je GTA IV niet hebt gespeeld dan mag je hier niet posten.
Rond de 15 EUR dacht ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Blik het volgende:
Hoeveel kost GTA 4 tegenwoordig online, heb GTA 4 nooit gespeeld wegens gebrek aan een goede computer
dit. Nooit gesnapt wat mensen tegen dit spel haddenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Steam sales komen er zo weer aan, vaak kan je dan alle GTA's voor een prijs van 10 euro aanschaffen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Blik het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht. Wat. Nooit GTA IV gespeeld?
n00bquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |