Ik mag het fucking hopen als je bijna 4 keer zoveel betaald voor een redelijk goede PC dan voor een console.quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef wickedmen het volgende:
Ik denk dat de pc versie er toch vele malen er beter uit zal zien.
4x zoveelquote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik mag het fucking hopen als je bijna 4 keer zoveel betaald voor een redelijk goede PC dan voor een console.
Echt een fucking bagger post van je.
quote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik mag het fucking hopen als je bijna 4 keer zoveel betaald voor een redelijk goede PC dan voor een console.
Echt een fucking bagger post van je.
Ik heb het over de huidige prijs.quote:Op maandag 17 december 2012 19:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
4x zoveelPs3 bij launch was al 600 euro goede pc zit je op 700 euro.
Trauma'squote:Op maandag 17 december 2012 18:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN CJ!
Er zijn duidelijk 2 kampen. Maar, de meerderheid heeft gesproken, je bent officieel een loser.quote:Op maandag 17 december 2012 18:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Een subjectieve poll![]()
Je snapt er niets van.
-SH
quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er zijn duidelijk 2 kampen. Maar, de meerderheid heeft gesproken, je bent officieel een loser.
Het is aandachttrekkerij.quote:
En het lukt hem ook nogquote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het is aandachttrekkerij.
Je hebt ruimte onder je post voor een sig. Een sig in de post gebruiken is gewoon een schreeuw voor aandacht.
Had de vorige keer NFS MW gekocht, dat was echt dramatischquote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef Gezicht het volgende:
Kwaliteit hoef je niet veel van te verwachten denk ik... Zal echt niet opgepoetst zijn ofzo. Maar dat is natuurlijk ook helemaal niet nodig bij zo'n bazengame.
Nooit gespeeldquote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef kilozout het volgende:
SA is een game die je met rust moet laten en nooit meer moet aanraken als je graag je bestaande ervaring wil behouden.
Speel de game niet.
Mocht het vroeger nooitquote:
quote:
mwah heb het verkeerd gelezen dan.quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij doelt erop dat je leuke herinneringen met rust moet laten
Ik heb hem afgelopen zomer nog eens helemaal gespeeld, was gewoon nog even vet hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef kilozout het volgende:
SA is een game die je met rust moet laten en nooit meer moet aanraken als je graag je bestaande ervaring wil behouden.
Speel de game niet.
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb hem afgelopen zomer nog eens helemaal gespeeld, was gewoon nog even vet hoor.
So true. Ik wil met vlagen ook nog wel eens een vintage game erin drukken maar dat werkt gewoon niet. Meestal na 5 minuten zoiets van, wat is dit voor audiovisuele met kots beladen ontlasting, GTA VC / SA vallen daar idd onder. Cherish the memories.quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef kilozout het volgende:
Speel de game niet.
Oke doe even dertig keer een 'jumpjet' op een klein flauw heuveltje zodat elke gespawnde jet tien meter buiten beeld rolt. Tos er daarna een handgranaat tussenquote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mocht het vroeger nooit
Tot nu toe ben ik een beetje aan het kutten met cheats, wel grappig met auto's vliegen enzo
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Covati het volgende:
Ik heb m gepre-orderd, hij Is onderweg
Doet nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef Covati het volgende:
[..]
http://m.mediamarkt.nl/sh(...)TA-V-508425/?l=nl_NL
Hij is dan nog steeds nu niet onderweg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:27 schreef Covati het volgende:
[..]
Is mobiele link, moet je even zelf naar mediamarkt.nl gaan.
30.04.13quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:27 schreef Covati het volgende:
[..]
Is mobiele link, moet je even zelf naar mediamarkt.nl gaan.
Echt afschuwelijk idd. Vice City was de laatste toffe GTA.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Goed qua sfeer? Vreselijke gangstah-verhaallijn. Tenenkrommend gewoon...
Blijft subjectief.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb veel gemist zo te zien. Dus GTA III en SA zijn beschikbaar maar VC is overgeslagen. Hhmmmkay.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb 'm al heel lang op de Xbox [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tja, persoonlijk. Ik vond het verhaal ook niet echt geweldig maar de sfeer wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |