quote:Op maandag 24 december 2012 13:38 schreef mzmr7 het volgende:
GTA is vanuit een videogame-technisch aspect de slechtste serie ooit. GTA IV in het bijzonder, het spel is verschikkelijk traag. Zo traag dat alleen door een straat heen rennen al een kunst is, alsof alles in slow-motion beweegt. GTA SA was ten minste soepel, al was ook van SA de engine een grap. Ik bedoel een 700mhz videokaart voor ultra lage texturen, inefficienter kan bijna niet.
Creatieve jongens daar bij Rockstar, maar engineering daar snappen ze geen bal van. Hopelijk fixen ze dit!
GTA is vanuit een videogame-technisch aspect de slechtste serie ooit. GTA IV in het bijzonder, het spel is verschikkelijk traag. Zo traag dat alleen door een straat heen rennen al een kunst is, alsof alles in slow-motion beweegt. GTA SA was ten minste soepel, al was ook van SA de engine een grap. Ik bedoel een 700mhz videokaart voor ultra lage texturen, inefficienter kan bijna niet.
Creatieve jongens daar bij Rockstar, maar engineering daar snappen ze geen bal van. Hopelijk fixen ze dit!
quote:Op maandag 24 december 2012 07:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zal Rockstar nog van gedachte veranderen en het spel gewoon uitbrengen voor op de PC? Is het een goed idee om ¤150,00 te besteden aan een videokaart?
Ik vertik het een console te kopen terwijl ik hier hardware heb staan gelijk aan de kracht van 3 consoles. Doodzonde.
Hoe bedoel je van gedachte veranderen? PC-release staat al lang gepland, geen nood.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zal Rockstar nog van gedachte veranderen en het spel gewoon uitbrengen voor op de PC? Is het een goed idee om ¤150,00 te besteden aan een videokaart?
Ik vertik het een console te kopen terwijl ik hier hardware heb staan gelijk aan de kracht van 3 consoles. Doodzonde.
Bron?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je van gedachte veranderen? PC-release staat al lang gepland, geen nood.
Alle vorige releases en een gezond verstand. Natuurlijk komt er een pc-release, allicht na zes maanden (Kerst?).quote:
Alle vorige releases en je verstand zijn geen officiële bron.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Alle vorige releases en een gezond verstand. Natuurlijk komt er een pc-release, allicht na zes maanden (Kerst?).
No shit. Ik zeg gewoon dat de PC-versie er sowieso komt en dat mensen die liever op hun PC gamen, niet moeten stressen. Maar inderdaad, het is nog niet aangekondigd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:20 schreef Rogan het volgende:
[..]
Alle vorige releases en je verstand zijn geen officiële bron.
Dat zei men ook over Red Dead Redemption. Waar is die PC release dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
No shit. Ik zeg gewoon dat de PC-versie er sowieso komt en dat mensen die liever op hun PC gamen, niet moeten stressen. Maar inderdaad, het is nog niet aangekondigd.
Leuk, maar de GTA franchise is oneindig veel groter en dus commercieel veel interessanter voor Rockstar om het alsnog uit te brengen voor PC. Als ze het niet doen zouden ze wel gek zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:24 schreef Rogan het volgende:
[..]
Dat zei men ook over Red Dead Redemption. Waar is die PC release dan?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Leuk, maar de GTA franchise is oneindig veel groter en dus commercieel veel interessanter voor Rockstar om het alsnog uit te brengen voor PC. Als ze het niet doen zouden ze wel gek zijn.
Voel je vrij om dit bericht te quoten en mij keihard uit te lachen als ik ernaast zit, maar geloof mij, die PC-release komt er gewoon
http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Dead_Redemptionquote:The game received universal critical acclaim, with much praise given to the presentation of the open world, story, and soundtrack. The game has received a 95/100 on both Metacritic and GameRankings. On GameRankings, it is the eighth best rated Xbox 360 game of all time, having an aggregate of 94% based on 67 reviews and the fourth best rated PlayStation 3 game of all time with a score of 95% based on 48 reviews. Commercially, Red Dead Redemption has also been very successful. According to an August 2011 report, the game has shipped over 11 million copies, 2 million of which are retail units of Red Dead Redemption: Undead Nightmare.[66] As of September 2011, Red Dead Redemption has sold over 12.5 million units..
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
gaat het weer over die bullshitlaat die man lekker geloven dat er een pc release komt, wat boeit jou dat nou?
Met een gpu van ¤150 heb je niks gelijk aan de kracht van 3 consoles hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
SLI GTX690 MASTERRACEquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Met een gpu van ¤150 heb je niks gelijk aan de kracht van 3 consoles hoor.
Haha maar jij kan lekker geen GTA spelenquote:
Nee niet als het weer zo'n kutport wordquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Haha maar jij kan lekker geen GTA spelen
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn. Als er één spel is dat aan massa piraterij lijdt dan is het GTA wel. Ik begrijp het wel als ze deze keer geen PC releases uitbrengen. PC games verwateren, alleen spellen als counter-strike en WoW zullen altijd echte PC games blijven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Alle vorige releases en een gezond verstand. Natuurlijk komt er een pc-release, allicht na zes maanden (Kerst?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |