Not sure if seriousquote:
quote:
Ik heb nu betere dingen te doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
He er moeten nog slotjes op V&A topics
iddquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Marcoss het volgende:
En dan te bedenken dat Johannes doorging doordat hij in ongeveer de slechtste battle ooit stond, volgens mij gaf Simon nog aan dat hij de minst slechte was
Mijn ideequote:
Stofzuigen enzulks?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik heb nu betere dingen te doen
Wat denk je zelfquote:
Truequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Marcoss het volgende:
En dan te bedenken dat Johannes doorging doordat hij in ongeveer de slechtste battle ooit stond, volgens mij gaf Simon nog aan dat hij de minst slechte was
Is ook niettttquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het lang zo slecht niet eigenlijk als dat iedereen het hier doet geloven dat het is.
Maar hij had geisersquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
Wel raar dat ze hem dan alleen op dat podium zetten zonder danseressen enzo...
Ik ben niet meer scherp, dat is wel duidelijkquote:
EN VUURWERK JONGEUHquote:
Bij mij ook niet. John de Mol is de boel aan het saboteren. Maar zeg dat niet te hard, want dan wordt je gesued.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij he... komt m'n sms ook niet aan. Wat is dit?
Is het ook niet. Johannes slecht vinden is OOK een gimmickquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het lang zo slecht niet eigenlijk als dat iedereen het hier doet geloven dat het is.
ja als je daar naar gaat kijken had sandra moeten winnen . die heeft een apparte stem. johannes schreeuwt meerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Johannes is toch wel het best hoor.
Beter dan Leona met d'r dertien in een dozijn stem
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Pheno het volgende:
Hallo Wendy,
ik stem niet. Net zo min ik naar je Ushi kijk.
Groetjes, je zwangere buik
of uit wraak voor johannesquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef iFok. het volgende:
Alle stemmers van Floor en Ivar stappen over naar Leona![]()
Net als Spike van Di-rect zekerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef miieejj het volgende:
johannes mot gewoon z'n haar verfen naar zwart haar en wat langer groeien, en een dan een baardje laten staan.. en een andere naam..
Eens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Johannes is toch wel het best hoor.
Beter dan Leona met d'r dertien in een dozijn stem
Hmm hier ben je niet geweest hoorquote:
Ik ben 17, wat is ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Mensen die the lady smiles van johannes slecht vonden
Duidelijk gefrustreerd in hun midlife crisis.
Beide zijn goed en hebben hun eigen sound.
hun willen allemaal 13 in een dozijn winnaars...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef iFok. het volgende:
Alle stemmers van Floor en Ivar stappen over naar Leona![]()
En was skutsjesilen afgelopen en konden de Friezen zich op TVOH richten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Marcoss het volgende:
Omdat het dan meteen pijnlijk duidelijk wordt dat het allemaal niets is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Waarom kunnen Voice-winnaars niet gewoon een "echte" single uitbrengen in plaats van een cover eigenlijk?
Omdat die van Ben toen ook geen succes was?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Waarom kunnen Voice-winnaars niet gewoon een "echte" single uitbrengen in plaats van een cover eigenlijk?
Ik zag de truck vanmorgen rijdenquote:
quote:
twitter:friesemaffia twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 22:04:51Goed, die #Leona kan aardig zingen, maar kan ze ook grasmaaiers repareren? #Johannes #multitalent #tvoh reageer retweet
Ach kindje toch, wat naïefquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Mensen die the lady smiles van johannes slecht vonden
Duidelijk gefrustreerd in hun midlife crisis.
Beide zijn goed en hebben hun eigen sound.
Ik denk dat kerst bedacht is door Coca Cola.quote:
Omg dan is het echt kerstquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef Apotheose het volgende:
twitter:friesemaffia twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 22:04:51Goed, die #Leona kan aardig zingen, maar kan ze ook grasmaaiers repareren? #Johannes #multitalent #tvoh reageer retweet
En terechtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat kerst bedacht is door Coca Cola.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ligt er een bultrug op de stroomkabels?
De kerstman wel in elk gevalquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat kerst bedacht is door Coca Cola.
Dat is het ook helemaal niet. Hij zingt zoals dat bij zo'n nummer hoort en hij is authentiek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat had ik ook, helemaal blij om kwart over 6 in de auto, ja ik ben raarquote:
Echt?quote:
quote:
Jaaaa zo voor mequote:
Ik zou precies hetzelfde hebben!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik ook, helemaal blij om kwart over 6 in de auto, ja ik ben raar
Ik zou alleen nooit van mijn leven iets kopen van Johannes. Geen concertkaartje, geen album, geen single. Van Leona ook niet. Van Sandra dan weer wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat is het ook helemaal niet. Hij zingt zoals dat bij zo'n nummer hoort en hij is authentiek.
Hij heeft dus eigenlijk de X-factor denk ik. En dat is toch waar het om draait.
De combi klopt en dat is waarom het aanslaat en het bij Leone al een stuk minder authentiek over komt. Het is te veel gespeeld en geacteerd. Bovendien zingt ze ook echt niet zo goed als nu wordt gedaan. Ze verdwijnt heel snel weer als achtergrondzangeres. Het is te doorsnee.
Ze belasten de lijn gewoon zodat er geen stemmen door kunnen komen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Me_Wesley het volgende:
De lijn voor Johannes trekt gewoon het enorm aantal stemmen niet meer.
Leona's lijn lijkt nog prima te werken.
Ik wilde kerstverlichting op mijn auto doen, maar helaas, zo technisch ben ik nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou precies hetzelfde hebben!![]()
Zo'n happy happy joy joy gevoel
Om je kinderen in slaap te brengen zeker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou alleen nooit van mijn leven iets kopen van Johannes. Geen concertkaartje, geen album, geen single. Van Leona ook niet. Van Sandra dan weer wel.
Van wie wel; van al die talentenshow 'talenten'... Ik niet hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou alleen nooit van mijn leven iets kopen van Johannes. Geen concertkaartje, geen album, geen single. Van Leona ook niet. Van Sandra dan weer wel.
Maar stel je bent op een kermis en staat in een tent bier te drinken, dan is Leona wel leuker om gratis naar te luisteren dan Johannesquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien, nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaa zo voor me
En heb je de reclame gezien van de Mac? Met die rendieren, hier lagen er 2 op de grond
Enige wat ie heeft is de gun-factor. En da's kennelijk genoegquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat is het ook helemaal niet. Hij zingt zoals dat bij zo'n nummer hoort en hij is authentiek.
Hij heeft dus eigenlijk de X-factor denk ik. En dat is toch waar het om draait.
De combi klopt en dat is waarom het aanslaat en het bij Leone al een stuk minder authentiek over komt. Het is te veel gespeeld en geacteerd. Bovendien zingt ze ook echt niet zo goed als nu wordt gedaan. Ze verdwijnt heel snel weer als achtergrondzangeres. Het is te doorsnee.
Terecht, iedereen haat die moeder.quote:
Ik heb deze week zitten kijken voor lampjes op batterij voor in de autoquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde kerstverlichting op mijn auto doen, maar helaas, zo technisch ben ik niet
Na een slok bier maakt dat mij niets meer uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar stel je bent op een kermis en staat in een tent bier te drinken, dan is Leona wel leuker om gratis naar te luisteren dan Johannes.
Ik denk sowieso dat ze allemaal niet heel makkelijk te verkopen zijn. Ivar leek mij nog het meest geschikt, maarja die krijgt niet genoeg stemmen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet hem op mijn FB, ik kwam niet meer bij door die 2quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien, nu ben ik benieuwd
Erg he?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb deze week zitten kijken voor lampjes op batterij voor in de autoMaar kon geen vinden die lang genoeg waren...
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Om je kinderen in slaap te brengen zeker.
Ik heb iets gemist met die moeder denk ikquote:
Alsof die notaris het merkt als er iemand achter de schermen wat extra stemmen in het systeem invoert. Ze komen namelijk digitaal binnen, dus een notaris is een wassen neus tenzij hij zelf het tellingsysteem en programmacode heeft ontworpen en geplaatst.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:54 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ze belasten de lijn gewoon zodat er geen stemmen door kunnen komen.
Denk dat de notaris ook is omgekocht.
Dat is het probleem inderdaad, als kijker kun je dat moeilijk scheiden, wie is LEUK en wie is GOED.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Housekeeper het volgende:
Dit is toch THE VOICE. En niet Idols. Het gaat hier om DE stem van NL. Als dat Johannes moet zijn
Nee dan zou ik serieus liever Johannes horen en zienquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar stel je bent op een kermis en staat in een tent bier te drinken, dan is Leona wel leuker om gratis naar te luisteren dan Johannes.
Sneu wel voor Floortje. Die moeder met d'r 'm'n dochterrrr is mijn allerbeste vriendin'... NEE, dat is ze niét!quote:
Wat wordt hem gegund en waarom? Omdat hij Fries is?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Enige wat ie heeft is de gun-factor. En da's kennelijk genoeg
Dat ja. Dat hij een x-factor heeft, mooi, maar The Voice kwam toch omdat de kwaliteit zo hoog zou liggen, voorselectie, etc.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Housekeeper het volgende:
Dit is toch THE VOICE. En niet Idols. Het gaat hier om DE stem van NL. Als dat Johannes moet zijn
Klasgenoten van mij vinden haar ook goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Nee, ik ben een van die 'bejaarden' die haar wel goed vind
Aww schattige naïviteitquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Housekeeper het volgende:
quote:
Nee hoor, je hebt niets gemist. What has been seen, etc.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist met die moeder denk ik
en gaat hij na de uitslag in zn machientje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
En als Johannes niet wint is ie net zo blij
Niet zeuren. Ik bedoel, alle bekende zangers/zangeressen die bekend zijn kunnen heus allemaal niet zingen. Maar wel performenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Housekeeper het volgende:
Ja. Leona zijn er al 100 of meer van in de wereld. Niks bijzonders meer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Housekeeper het volgende:
Ik denk nog steeds dat we van Sandra het meest blijven horenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ze allemaal niet heel makkelijk te verkopen zijn. Ivar leek mij nog het meest geschikt, maarja die krijgt niet genoeg stemmen.
Zangeressen als Leona slaan in Nederland ook niet aan.
Fucking schande zou dat zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Housekeeper het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef Aloria het volgende:
Als Johannes nu wint, kan ik weer met mijn Friese grijnzende kop op me werk verschijnen, en effe lekker mijn collega's in de zeik nemen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zo hoor het
Wij zijn normaal; de rest niet. Truestory.gif
The voice kwam omdat ook ome Sjon een graantje van het talentenjachtensucces mee wilde pikken. Verder is er geen verschil met Idols/ X-factor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja. Dat hij een x-factor heeft, mooi, maar The Voice kwam toch omdat de kwaliteit zo hoog zou liggen, voorselectie, etc.
vind de kwaliteit laag dit jaar bij tvohquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja. Dat hij een x-factor heeft, mooi, maar The Voice kwam toch omdat de kwaliteit zo hoog zou liggen, voorselectie, etc.
Maar Johannes, is ook geen geweldige performer. Als hij nou kon dansen ofzo. Nu is het meer een kroegact.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik bedoel, alle bekende zangers/zangeressen die bekend zijn kunnen heus allemaal niet zingen. Maar wel performen. Anders moet dit programma later gewoon zwart beeld voeren.
Ja dat wel denk ik iddquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
En als Johannes niet wint is ie net zo blij
Ik kan er echt niet genoeg om geven om iets aan dit programma een grote schande te vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Fucking schande zou dat zijn.
ze is wel verder gekomen .dan. raffealla werd eerder eruit geknikkerd he..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sneu wel voor Floortje. Die moeder met d'r 'm'n dochterrrr is mijn allerbeste vriendin'... NEE, dat is ze niét!
Ik kan het niet verklarenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef elise_DB het volgende:
[..]
Wat wordt hem gegund en waarom? Omdat hij Fries is?
Tuurlijk, het oog wil ook wat. Iemand die heel mooi zingt is misschien heel saai om naar te kijken. En op een CD klinkt het sowieso altijd beter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik bedoel, alle bekende zangers/zangeressen die bekend zijn kunnen heus allemaal niet zingen. Maar wel performen. Anders moet dit programma later gewoon zwart beeld voeren.
Ik vond het eerste seizoen Voice wel echt anders dan bv X-factor (Idols nooit gekeken).quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
The voice kwam omdat ook ome Sjon een graantje van het talentenjachtensucces mee wilde pikken. Verder is er geen verschil met Idols/ X-factor.
Maar die nummers die hij wil zingen, dat zijn geen nummers waar je op gaat dansen tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar Johannes, is ook geen geweldige performer. Als hij nou kon dansen ofzo. Nu is het meer een kroegact.
I agreequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vind de kwaliteit laag dit jaar bij tvoh
Dan moet John ons gepeupel niet laten stemmen maar een vakjury er neer zetten en de voorselectie strenger maken. Ergo: John wil een tweede X-Factor, want dat levert meer SMS op.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Housekeeper het volgende:
ja en van velsen word er ook niet armer op die heft het omdraaien van de stoelen bedachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
The voice kwam omdat ook ome Sjon een graantje van het talentenjachtensucces mee wilde pikken. Verder is er geen verschil met Idols/ X-factor.
Ja en? Die moeder houdt ze haar hele levenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
ze is wel verder gekomen .dan. raffealla werd eerder eruit geknikkerd he..
Ik denk dat die over 2 maanden niet meer te horen isquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat we van Sandra het meest blijven horen
Maar dat is meer dan de anderhalve week dat we iets van de winnaar horenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat die over 2 maanden niet meer te horen is![]()
Ja, baal er nog steeds van dat hij geen Fries heeft gezongenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef Aloria het volgende:
Laat Johannes op komen en dan gewoon omda het kan de kast zingen met een nieuwe dag en gewoon lekker in het fries beginnen te lullen
Mijn kringspier ook, doe ik ook niet zo moeilijk over als Wendy.quote:
Hijs tofquote:
Zéker !quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat is meer dan de anderhalve week dat we iets van de winnaar horen.
volgend jaar in dwdd net als sumeraquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja........quote:
Zo sufquote:
Een twee zes!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Renesite het volgende:
Eeen
Tweee
Drieee
Vieeer
Vijfffff
Zeees
KUT
Eeeen
Tweeee
Damnquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Starlie het volgende:
Hahaha wat een charmante foto! Alleen Tessa staat er leuk op![]()
[ afbeelding ]
Da's altijd nog langer dan de gemiddelde winnaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kringspier ook, doe ik ook niet zo moeilijk over als Wendy.
quote:
Haha jaquote:
Die op het strand is al dood.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef mthecatlover het volgende:
Deze bultrug mag het niet redden.
Die op het strand wel...
en ik blijf het fout lezenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Enige wat ie heeft is de gun-factor. En da's kennelijk genoeg
Trustequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil zo graag naar bed. Ah toe? Please
ien, twa, trije, fjouwer, fiif, seis, sân, acht, njoggen, tsien, alve, tolve, trettjin, fjirtjin, fyftjin, sechtjin, santjin, achttjin, njoggentjin, tweintig, fjirtich, fyftich, santich,, fjirtich,quote:
Ja dikke lul 3 bier, ik zit hier elke week van begin tot eindquote:
en een dikke buik!quote:
In de scheve ogen van Trijntje wel.quote:
Tessaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Starlie het volgende:
Hahaha wat een charmante foto! Alleen Tessa staat er leuk op![]()
[ afbeelding ]
Maar de NS heeft nog nooit gewonnen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef iFok. het volgende:
De nieuwste coach wint altijd!Trijntje dus met Leona
Oja, je bent een bikkelquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dikke lul 3 bier, ik zit hier elke week van begin tot eind
Jij zegt fjouwerquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:00 schreef Aloria het volgende:
[..]
ien, twa, trije, fjouwer, fiif, seis, sân, acht, njoggen, tsien, alve, tolve, trettjin, fjirtjin, fyftjin, sechtjin, santjin, achttjin, njoggentjin, tweintig, fjirtich, fyftich, santich, alle, folle, beide, guon, mear, safolle, allegearre, fjirtich,
Dat ben ik weer wel met je eens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Graag anjs terug jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Trijntje
Mag Ansj weer terug?
en volgend jaar iemand anders voor Snik en Niemand?
Die zijn ook niet nieuw.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar de NS heeft nog nooit gewonnen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar de NS heeft nog nooit gewonnen.
nu nog een rijbewijsquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
Johannes denkt alleen: oe een nieuwe auto.
Dit jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
Johannes heeft meeste stemmen, maar leona wint let maar op
Zo geweldig was Ansj ook weer niet, toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Graag anjs terug jaen marco weg.
floortje wintquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
Johannes heeft meeste stemmen, maar leona wint let maar op
Waar blijft dertig?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jij zegt fjouwerik vind friezen die vier zeggen stom
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef D. het volgende:
Een album, van Johannes, alleen het idee al
' een auto? wat mot ik daarmee... waar is mien traktor? 'quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
Johannes denkt alleen: oe een nieuwe auto.
tot bij de buren, want dat kiek ik nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ok doei tot volgende week met de voice kids en angela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |