Not sure if seriousquote:
quote:
Ik heb nu betere dingen te doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
He er moeten nog slotjes op V&A topics
iddquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Marcoss het volgende:
En dan te bedenken dat Johannes doorging doordat hij in ongeveer de slechtste battle ooit stond, volgens mij gaf Simon nog aan dat hij de minst slechte was
Mijn ideequote:
Stofzuigen enzulks?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik heb nu betere dingen te doen
Wat denk je zelfquote:
Truequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Marcoss het volgende:
En dan te bedenken dat Johannes doorging doordat hij in ongeveer de slechtste battle ooit stond, volgens mij gaf Simon nog aan dat hij de minst slechte was
Is ook niettttquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het lang zo slecht niet eigenlijk als dat iedereen het hier doet geloven dat het is.
Maar hij had geisersquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
Wel raar dat ze hem dan alleen op dat podium zetten zonder danseressen enzo...
Ik ben niet meer scherp, dat is wel duidelijkquote:
EN VUURWERK JONGEUHquote:
Bij mij ook niet. John de Mol is de boel aan het saboteren. Maar zeg dat niet te hard, want dan wordt je gesued.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij he... komt m'n sms ook niet aan. Wat is dit?
Is het ook niet. Johannes slecht vinden is OOK een gimmickquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het lang zo slecht niet eigenlijk als dat iedereen het hier doet geloven dat het is.
ja als je daar naar gaat kijken had sandra moeten winnen . die heeft een apparte stem. johannes schreeuwt meerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Johannes is toch wel het best hoor.
Beter dan Leona met d'r dertien in een dozijn stem
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Pheno het volgende:
Hallo Wendy,
ik stem niet. Net zo min ik naar je Ushi kijk.
Groetjes, je zwangere buik
of uit wraak voor johannesquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef iFok. het volgende:
Alle stemmers van Floor en Ivar stappen over naar Leona![]()
Net als Spike van Di-rect zekerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef miieejj het volgende:
johannes mot gewoon z'n haar verfen naar zwart haar en wat langer groeien, en een dan een baardje laten staan.. en een andere naam..
Eens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Johannes is toch wel het best hoor.
Beter dan Leona met d'r dertien in een dozijn stem
Hmm hier ben je niet geweest hoorquote:
Ik ben 17, wat is ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Mensen die the lady smiles van johannes slecht vonden
Duidelijk gefrustreerd in hun midlife crisis.
Beide zijn goed en hebben hun eigen sound.
hun willen allemaal 13 in een dozijn winnaars...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef iFok. het volgende:
Alle stemmers van Floor en Ivar stappen over naar Leona![]()
En was skutsjesilen afgelopen en konden de Friezen zich op TVOH richten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Marcoss het volgende:
Omdat het dan meteen pijnlijk duidelijk wordt dat het allemaal niets is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Waarom kunnen Voice-winnaars niet gewoon een "echte" single uitbrengen in plaats van een cover eigenlijk?
Omdat die van Ben toen ook geen succes was?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Waarom kunnen Voice-winnaars niet gewoon een "echte" single uitbrengen in plaats van een cover eigenlijk?
Ik zag de truck vanmorgen rijdenquote:
quote:
twitter:friesemaffia twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 22:04:51Goed, die #Leona kan aardig zingen, maar kan ze ook grasmaaiers repareren? #Johannes #multitalent #tvoh reageer retweet
Ach kindje toch, wat naïefquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Mensen die the lady smiles van johannes slecht vonden
Duidelijk gefrustreerd in hun midlife crisis.
Beide zijn goed en hebben hun eigen sound.
Ik denk dat kerst bedacht is door Coca Cola.quote:
Omg dan is het echt kerstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |