Not sure if seriousquote:
quote:
Ik heb nu betere dingen te doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
He er moeten nog slotjes op V&A topics
iddquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Marcoss het volgende:
En dan te bedenken dat Johannes doorging doordat hij in ongeveer de slechtste battle ooit stond, volgens mij gaf Simon nog aan dat hij de minst slechte was
Mijn ideequote:
Stofzuigen enzulks?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik heb nu betere dingen te doen
Wat denk je zelfquote:
Truequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Marcoss het volgende:
En dan te bedenken dat Johannes doorging doordat hij in ongeveer de slechtste battle ooit stond, volgens mij gaf Simon nog aan dat hij de minst slechte was
Is ook niettttquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het lang zo slecht niet eigenlijk als dat iedereen het hier doet geloven dat het is.
Maar hij had geisersquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
Wel raar dat ze hem dan alleen op dat podium zetten zonder danseressen enzo...
Ik ben niet meer scherp, dat is wel duidelijkquote:
EN VUURWERK JONGEUHquote:
Bij mij ook niet. John de Mol is de boel aan het saboteren. Maar zeg dat niet te hard, want dan wordt je gesued.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij he... komt m'n sms ook niet aan. Wat is dit?
Is het ook niet. Johannes slecht vinden is OOK een gimmickquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het lang zo slecht niet eigenlijk als dat iedereen het hier doet geloven dat het is.
ja als je daar naar gaat kijken had sandra moeten winnen . die heeft een apparte stem. johannes schreeuwt meerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Johannes is toch wel het best hoor.
Beter dan Leona met d'r dertien in een dozijn stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |