Nou wel dus hequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou nope precies, nope nee nada
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou nope precies, nope nee nada
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou spontaan slappe pik krijgen met die bek die ze trekt
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is al beter, maar als ik goed kijk heeft ze ook wel iets engs in d'r gezicht.
Voorhoofdquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is al beter, maar als ik goed kijk heeft ze ook wel iets engs in d'r gezicht.
En toch zou je haar doenquote:
Dat topic stond nog open toen ik weg gingquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo, zit je 10 topics terug te lezen ofzo?
Hahaha ohquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat topic stond nog open toen ik weg ging
Jij ook als ze aan je stok(je) zitquote:
Ik vind haar niet lelijk nee. En die flap onder die oksel was me niet eens opgevallen.quote:
Dat dusquote:
Uitdrukkingsloze tandenstoker vind ik het.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk nee. En die flap onder die oksel was me niet eens opgevallen.
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uitdrukkingsloze tandenstoker vind ik het.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens schattepopje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hallo baasjequote:
Als dat het enige is valt daar heel goed mee te leven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de muts en shirt.
Ik denk dat dat het enige is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als dat het enige is valt daar heel goed mee te leven.
Als ze geen muts had, zou het een hij zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Pls.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ze geen muts had, zou het een hij zijn.
Alleen jammer van het shirtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, je móét kiezen: Victoria of Natalia?quote:
Welnee.quote:
FAS WAT NEGEER JE MIJquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef VeerEli het volgende:
Fas. Laat mij ook gewoon eens willen. Gewoon, 1 keertje maar.
Na 6 weken ingesneeuwd te hebben gezeten in een Fins chaletje met alleen maar gasten om je heen wel.quote:
Tuurlijk mag jij dat.quote:
Jij kent geen genade he. Al die potjes.... 0 keer gewoonquote:
Doe normaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, je móét kiezen: Victoria of Natalia?
Oh je bedoelde winnen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij kent geen genade he. Al die potjes.... 0 keer gewoon
Nee, je MOET kiezen, Vas.quote:
Dan geef ik wel lekker helemaal geen antwoordquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je bedoelde winnen.Oké, volgende zal ik minder m'n best doen.
[..]
Nee, je MOET kiezen, Vas.
Oh hahahaahahah ik typte willen. Hoe domquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je bedoelde winnen.Oké, volgende zal ik minder m'n best doen.
Het is en blijft u voor jou hequote:
lekker met allen in de saunaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na 6 weken ingesneeuwd te hebben gezeten in een Fins chaletje met alleen maar gasten om je heen wel.
Ik haat jou intens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan geef ik wel lekker helemaal geen antwoord
Saunaquote:
Niet hier, Nickquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is en blijft u voor jou he
Bij een kinderfeestje gingen we eens naar de sauna. Allemaal ons ondergoed aangehouden natuurlijk.quote:
Niet?quote:
Preutse kutkinders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij een kinderfeestje gingen we eens naar de sauna. Allemaal ons ondergoed aangehouden natuurlijk.
Ja, dat waren we.quote:
Wat zijn dat voor vage kinderfeestjes?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij een kinderfeestje gingen we eens naar de sauna. Allemaal ons ondergoed aangehouden natuurlijk.
Van een Turks meisje. Dan weet je het wel, he.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor vage kinderfeestjes?
valt mee dat je niet naar een ontharingskliniek bent gegaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van een Turks meisje. Dan weet je het wel, he.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
valt mee dat je niet naar een ontharingskliniek bent gegaan
Lekker in het badhuisquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van een Turks meisje. Dan weet je het wel, he.
Whahahaha, die 2 vervreemde koppies links van die blankequote:
ik weet, beetje flauwquote:
TR gedaan, racist.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
valt mee dat je niet naar een ontharingskliniek bent gegaan
Ik deel deze meningquote:
quote:
Hier ook. Kom, laten we ff een last minute meet plannen.quote:
Wat gaan we doen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier ook. Kom, laten we ff een last minute meet plannen.
Wil jou wel meatenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier ook. Kom, laten we ff een last minute meet plannen.
Nee waarheidquote:
Ja nou nee, ik moet zo naar bed. Fml. Eerst nog naar huis rijdenquote:
Zuipen? Smoken?quote:
Bobbyyyyyyyyyyy! Long time no speakquote:
Ik had vrienden uitgenodigd. Vinden ze het teveel gedoe met het OV.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou nee, ik moet zo naar bed. Fml. Eerst nog naar huis rijden
Ik wilde eigenlijk in bed tv gaan kijken, maar RTL7 loopt achter tegenover de stream. Ik wil wel live blijven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou nee, ik moet zo naar bed. Fml. Eerst nog naar huis rijden
Drankjes doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zuipen? Smoken?
[..]
Bobbyyyyyyyyyyy! Long time no speak
rtl7 heeft toch darts?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in bed tv gaan kijken, maar RTL7 loopt achter tegenover de stream. Ik wil wel live blijven.
#FWP.
Blow je ook niet? Tss. Ja kom gaan we ons bezatten. Coma zuipen. YOLO!quote:
Krijg je met die onlogische stationsquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had vrienden uitgenodigd. Vinden ze het teveel gedoe met het OV.
Nou dan toch niet.![]()
Ja, drukquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zuipen? Smoken?
[..]
Bobbyyyyyyyyyyy! Long time no speak
Ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in bed tv gaan kijken, maar RTL7 loopt achter tegenover de stream. Ik wil wel live blijven.
#FWP.
Oh noes waarom doe je dat nouquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Liep VI uit dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kijk het via internet. Door VI loopt het op tv achter. Lewis tegen Vos is al bezig.
Nooit gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Blow je ook niet? Tss. Ja kom gaan we ons bezatten. Coma zuipen. YOLO!

Ik ga meestal naar hun met de auto. Maar dat ga ik ook maar minderen. Altijd maar verwachten dat de actie bij mij ligt want rijbewijs.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je met die onlogische stations
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh noes waarom doe je dat nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ooooooh? Hoe oud ben je? Moet je toch een keertje gedaan hebben hequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nooit gedaan.Wil het wel proberen. Ik stop meestal met drinken als ik mijn spraak kwijtraak en motoriek. [ afbeelding ]
fok en echt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef VeerEli het volgende:
Dafuq, is dit echt?
GC / Ik verkoop mijn lichaam voor een wereldreis
Okquote:
22. Ja het lijkt me wel leuk, alhoewel ik een schijtlijster qua drugs ben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ooooooh? Hoe oud ben je? Moet je toch een keertje gedaan hebben heIk vind het wel chill op z'n tijd. Vooral in het begin was echt geweldig, lachkicks en zulks
gamen atm, dus neequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, check internet en de tv. Dan snap je mij.
jamal heeft een rocket launcher en een zwemvestquote:
Ezio ruimt z'n cum niet op.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik heb het weer voor elkaar hoor
Net mijn vinger gesneden aan opgedroogde pap
OMG the n-word.quote:
quote:
quote:
Mja, met blowen kan er toch echt vrij weinig gebeuren. Hooguit ga je bad en val je in slaap of moet je kotsen (gebeurde mijn vriendin, die ik aan het smoken brachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
22. Ja het lijkt me wel leuk, alhoewel ik een schijtlijster qua drugs ben.![]()
Lachkicks en vreetbuien hoor ik veel over ja, en je bed ligt supercomfy schijnt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik heb het weer voor elkaar hoor
Net mijn vinger gesneden aan opgedroogde pap
Slechte invloedquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, met blowen kan er toch echt vrij weinig gebeuren. Hooguit ga je bad en val je in slaap of moet je kotsen (gebeurde mijn vriendin, die ik aan het smoken brachtGeweldige herinneringen daaraan)
keer geblowd in het park met een vriendin, daarna naar de burger king heeft ze de hele tafel met kots bedektquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, met blowen kan er toch echt vrij weinig gebeuren. Hooguit ga je bad en val je in slaap of moet je kotsen (gebeurde mijn vriendin, die ik aan het smoken brachtGeweldige herinneringen daaraan)
Ja die kots verhalen hoor vooral als mensen even te veel nemen. Met drug ben ik altijd bang dat je de controle helemaal kwijtraakt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Eigen keuze. We waren 15 en wou het eens proberen. Ik blowde al langer dus ze wou het met mij doen. Prima. Dus stoned, vreetkick, 5 euro gepikt van zo'n knakker die ze kende met wie we in de auto zaten (so so sadquote:
quote:
Whehehehe geweldigquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:07 schreef n8n het volgende:
[..]
keer geblowd in het park met een vriendin, daarna naar de burger king heeft ze de hele tafel met kots bedekt
Vreemd, ik zou dus nooit lsd durven nemen. Terwijl ik vroeger wel paddo's genomen heb en ook truffels, was ook echt geweldig trouwensquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja die kots verhalen hoor vooral als mensen even te veel nemen. Met drug ben ik altijd bang dat je de controle helemaal kwijtraakt.
Terwijl ik acid/lsd best een wil proberen. Maar met truffels zou ik echt een mega bad trip krijgen van de zenuwen.
Shit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze ook nog grappig
Kanker héquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.![]()
![]()
i will go to hell
Kan dan ook niet alles linken hierquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef n8n het volgende:
mijn leuke plaatjes staan garant voor een ban
Al die facebook huilies die blijven volhouden dat ze zo mooi isquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.![]()
![]()
i will go to hell
Ja ik ken verhalen over alle drugs bijna omdat in mijn kennissenkring er een paar zijn die echt alles proberen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehehe geweldigIk heb echt nog nooit gekotst van blowen, trouwens.
[..]
Vreemd, ik zou dus nooit lsd durven nemen. Terwijl ik vroeger wel paddo's genomen heb en ook truffels, was ook echt geweldig trouwens
Is al meerdere keren voorbij gekomen vandaagquote:
Piemel in je kut kan je krijgen.quote:
GODVER.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.![]()
![]()
i will go to hell
Nee jij bent te softy voor mij bye fagquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Piemel in je kut kan je krijgen.
Ik heb er niet eens een note voor gekregen. So so oneerlijkquote:
Ik twee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens een note voor gekregen. So so oneerlijk
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee jij bent te softy voor mij bye fag
Ik wil nooit zetten dat ze lelijk isquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Al die facebook huilies die blijven volhouden dat ze zo mooi is
lsd is ook wel heavy spulquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef VeerEli het volgende:
Vreemd, ik zou dus nooit lsd durven nemen. Terwijl ik vroeger wel paddo's genomen heb en ook truffels, was ook echt geweldig trouwens
yea but you suck, i rulequote:
Oh, het is een ze.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Al die facebook huilies die blijven volhouden dat ze zo mooi is
Ah okequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja ik ken verhalen over alle drugs bijna omdat in mijn kennissenkring er een paar zijn die echt alles proberen.Komen wel wijze verhalen uit. Maar lsd wil ik vooral door Pink Floyd proberen. Als ik hun muziek luister kan ik er zelf bijna uit halen hoe high uit hun kop ze waren.
![]()
Maar echt zwaar hallucinerende shit zou ik echt panisch gek op gaan. Volgens mij ga ik dan spoken zien.
Je wilt alleen kerels uit het gesticht?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee jij bent te softy voor mij bye fag
Ah, de bultrug is vrijgekomen?quote:
Ja bij ons werd er ook een de ambu ingehezen. Die had er ook iets teveel alcohol bij gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, het is een ze.
[..]
Ah okeNou, ik heb eens een jongen de ambulance ingereden zien worden, schuimbekkend en al, van lsd dus. Ik was toen 14 en gebruikte wel eens speed en ook eerste keer paddo's, maar daardoor heb ik lsd nooit durven nemen. Ghb ook niet trouwens.
you sure?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef n8n het volgende:
fok is niet echt snugger, notes opvragen kost 4,50 en 2 weken full abo waarmee je ze in kan zien 3e
Vertel mij watquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja bij ons werd er ook een de ambu ingehezen. Die had er ook iets teveel alcohol bij gedaan.
Maar bij ghb moet je echt een sweetspot hebben qua inname. En je moet echt een uur ong wachten voor je nog een dose neemt, al voel je nog zo weinig. Anders ga je nokkie en word je wakker in een steegje.
Mensen die daar niet tegen kunnen. Gemaakt van glazuur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef n8n het volgende:
ik maak zulks negergrappen in het echt. mensen haten mij
quote:
Nou, en die shit wou ik nooit meemaken dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja bij ons werd er ook een de ambu ingehezen. Die had er ook iets teveel alcohol bij gedaan.
Maar bij ghb moet je echt een sweetspot hebben qua inname. En je moet echt een uur ong wachten voor je nog een dose neemt, al voel je nog zo weinig. Anders ga je nokkie en word je wakker in een steegje.
ik ben ginger genoeg materiaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mensen die daar niet tegen kunnen. Gemaakt van glazuur.
muziek herontdekken met paddo's opquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, en die shit wou ik nooit meemaken dusTerwijl paddo's gewoon ingenomen moeten worden als je je goed voelt en chill bent. Heb 2x paddo's gehad en 1x truffels, alle 3 de keren ging het goed en had ik de avond/middag van m'n leven. Echt, prachtig
Hoewel ik het nu ook niet meer zou durven, eigenlijk.
Wat moet ik je vertellen?quote:
Ja vanwege de nervositeit ga ik het dus gewoon niet doen. Is me al meerdere malen aangeboden met mooie verhalen, maar nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, en die shit wou ik nooit meemaken dusTerwijl paddo's gewoon ingenomen moeten worden als je je goed voelt en chill bent. Heb 2x paddo's gehad en 1x truffels, alle 3 de keren ging het goed en had ik de avond/middag van m'n leven. Echt, prachtig
Hoewel ik het nu ook niet meer zou durven, eigenlijk.
What went wrong?quote:
Tering hequote:
Die shit heb ik ook met blowen hoor. Als ik echt aan het spacen ben dan hoor ik ieder geluidje wat in een nummer zit. Liedjes die ik al vet lang ken, ervaar ik dan ineens heel anders. Helemaal gefascineerdquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die shit heb ik ook met blowen hoor. Als ik echt aan het spacen ben dan hoor ik ieder geluidje wat in een nummer zit. Liedjes die ik al vet lang ken, ervaar ik dan ineens heel anders. Helemaal gefascineerd
Uhm, had al 3 bier op eerder die avond en toen bij het 2e dopje G kots kots kots kots kots en nog eens kots. Never again, toch een kut spacequote:
Rossekop.quote:
Who cares.quote:
Dat lijkt me wel moeilijk machtig. Verhalen over dat je de muziek kon zien en voelen.quote:
Bah. Minder.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uhm, had al 3 bier op eerder die avond en toen bij het 2e dopje G kots kots kots kots kots en nog eens kots. Never again, toch een kut space
Ja maargoed, er zijn nu ook echt campagnes gestart tegen het gebruik van ghb en dat vind ik meer dan terecht, overal om je heen zie je outgaande meiden of anderen die compleet trippen op dat spulquote:
Dat is al helemaal link.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef n8n het volgende:
heb dus van vrienden die opeens meth hebben geprobeerd dat het ultraawesome was. nu wil ik het ook proberen
Moet je doen man, topquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef n8n het volgende:
heb dus van vrienden die opeens meth hebben geprobeerd dat het ultraawesome was. nu wil ik het ook proberen
toch is het minder schadelijk--alle factoren meegerekend--dan alcohol. wellicht een keertje omdat het kanquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is al helemaal link.Als je daar hooked aan raakt ga je x25 richting ouderdom en crackieheid.
coke dacht ik ook meteen hooked leven naar de klote maar dat valt vies tegenquote:
Laat weten hoe het was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef n8n het volgende:
[..]
toch is het minder schadelijk--alle factoren meegerekend--dan alcohol. wellicht een keertje omdat het kan
Maar dat is gewoon saai, doet niksquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef n8n het volgende:
[..]
coke dacht ik ook meteen hooked leven naar de klote maar dat valt vies tegen
Euforie toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon saai, doet niks
op spui den haag soms een trommelnegerfeest ofzo, ben dan altijd geneigd gratis kip te schreeuwen maar ik weet dat ik niet snel genoeg kan rennen, mochten ze daadwerkelijk die kip willenquote:
Watquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:28 schreef n8n het volgende:
[..]
op spui den haag soms een trommelnegerfeest ofzo, ben dan altijd geneigd gratis kip te schreeuwen maar ik weet dat ik niet snel genoeg kan rennen, mochten ze daadwerkelijk die kip willen
ja die ervaring had ik ook, leukste gedeelte was dat ik het van tetten af snoofquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon saai, doet niks
stel je een plein voor vol met negers. ik wil dan "gratis kip" roepen, omdat zomaar. maar ik durf niet, omdat ik niet kan leverenquote:
Zin in volgende week zaterdag, motor bezichtigen/kopenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
Opeens zin in Koninginnedag.Mits mooi weer lekker bieries drinken en door Amsterdam struinen.
Zoek dat gifje van russell brand how can you read when you are blindquote:
Bikecurious.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zin in volgende week zaterdag, motor bezichtigen/kopen![]()
is bezichtigen niet als je ergens naar binnen gaat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zin in volgende week zaterdag, motor bezichtigen/kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Niet altijd hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Vrouwelijke bassisten.Wat een draken zijn dat ook altijd.
Plaatjes Bobby, plaatjes!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet altijd hoorKen er 2 die best wel mooi zijn
quote:
Jaquote:
Heb je al een shirt voor als je wijf van je brommert gevallen is?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat me dan ook om het leren pakje met kontflapje.
gewoon doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef n8n het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:34 schreef n8n het volgende:
[..]
is bezichtigen niet als je ergens naar binnen gaat?Dunno, kan goed zijn dat ik het verkeerde woord heb gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
ik zag vreemde shit voor mequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dunno, kan goed zijn dat ik het verkeerde woord heb gebruikt.
so so originalequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je al een shirt voor als je wijf van je brommert gevallen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |