Hallo baasjequote:
Als dat het enige is valt daar heel goed mee te leven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de muts en shirt.
Ik denk dat dat het enige is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als dat het enige is valt daar heel goed mee te leven.
Als ze geen muts had, zou het een hij zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Pls.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ze geen muts had, zou het een hij zijn.
Alleen jammer van het shirtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, je móét kiezen: Victoria of Natalia?quote:
Welnee.quote:
FAS WAT NEGEER JE MIJquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:30 schreef VeerEli het volgende:
Fas. Laat mij ook gewoon eens willen. Gewoon, 1 keertje maar.
Na 6 weken ingesneeuwd te hebben gezeten in een Fins chaletje met alleen maar gasten om je heen wel.quote:
Tuurlijk mag jij dat.quote:
Jij kent geen genade he. Al die potjes.... 0 keer gewoonquote:
Doe normaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, je móét kiezen: Victoria of Natalia?
Oh je bedoelde winnen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij kent geen genade he. Al die potjes.... 0 keer gewoon
Nee, je MOET kiezen, Vas.quote:
Dan geef ik wel lekker helemaal geen antwoordquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je bedoelde winnen.Oké, volgende zal ik minder m'n best doen.
[..]
Nee, je MOET kiezen, Vas.
Oh hahahaahahah ik typte willen. Hoe domquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je bedoelde winnen.Oké, volgende zal ik minder m'n best doen.
Het is en blijft u voor jou hequote:
lekker met allen in de saunaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na 6 weken ingesneeuwd te hebben gezeten in een Fins chaletje met alleen maar gasten om je heen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |