Ja bij ons werd er ook een de ambu ingehezen. Die had er ook iets teveel alcohol bij gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, het is een ze.
[..]
Ah okeNou, ik heb eens een jongen de ambulance ingereden zien worden, schuimbekkend en al, van lsd dus. Ik was toen 14 en gebruikte wel eens speed en ook eerste keer paddo's, maar daardoor heb ik lsd nooit durven nemen. Ghb ook niet trouwens.
you sure?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef n8n het volgende:
fok is niet echt snugger, notes opvragen kost 4,50 en 2 weken full abo waarmee je ze in kan zien 3e
Vertel mij watquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja bij ons werd er ook een de ambu ingehezen. Die had er ook iets teveel alcohol bij gedaan.
Maar bij ghb moet je echt een sweetspot hebben qua inname. En je moet echt een uur ong wachten voor je nog een dose neemt, al voel je nog zo weinig. Anders ga je nokkie en word je wakker in een steegje.
Mensen die daar niet tegen kunnen. Gemaakt van glazuur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef n8n het volgende:
ik maak zulks negergrappen in het echt. mensen haten mij
quote:
Nou, en die shit wou ik nooit meemaken dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja bij ons werd er ook een de ambu ingehezen. Die had er ook iets teveel alcohol bij gedaan.
Maar bij ghb moet je echt een sweetspot hebben qua inname. En je moet echt een uur ong wachten voor je nog een dose neemt, al voel je nog zo weinig. Anders ga je nokkie en word je wakker in een steegje.
ik ben ginger genoeg materiaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mensen die daar niet tegen kunnen. Gemaakt van glazuur.
muziek herontdekken met paddo's opquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, en die shit wou ik nooit meemaken dusTerwijl paddo's gewoon ingenomen moeten worden als je je goed voelt en chill bent. Heb 2x paddo's gehad en 1x truffels, alle 3 de keren ging het goed en had ik de avond/middag van m'n leven. Echt, prachtig
Hoewel ik het nu ook niet meer zou durven, eigenlijk.
Wat moet ik je vertellen?quote:
Ja vanwege de nervositeit ga ik het dus gewoon niet doen. Is me al meerdere malen aangeboden met mooie verhalen, maar nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, en die shit wou ik nooit meemaken dusTerwijl paddo's gewoon ingenomen moeten worden als je je goed voelt en chill bent. Heb 2x paddo's gehad en 1x truffels, alle 3 de keren ging het goed en had ik de avond/middag van m'n leven. Echt, prachtig
Hoewel ik het nu ook niet meer zou durven, eigenlijk.
What went wrong?quote:
Tering hequote:
Die shit heb ik ook met blowen hoor. Als ik echt aan het spacen ben dan hoor ik ieder geluidje wat in een nummer zit. Liedjes die ik al vet lang ken, ervaar ik dan ineens heel anders. Helemaal gefascineerdquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die shit heb ik ook met blowen hoor. Als ik echt aan het spacen ben dan hoor ik ieder geluidje wat in een nummer zit. Liedjes die ik al vet lang ken, ervaar ik dan ineens heel anders. Helemaal gefascineerd
Uhm, had al 3 bier op eerder die avond en toen bij het 2e dopje G kots kots kots kots kots en nog eens kots. Never again, toch een kut spacequote:
Rossekop.quote:
Who cares.quote:
Dat lijkt me wel moeilijk machtig. Verhalen over dat je de muziek kon zien en voelen.quote:
Bah. Minder.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uhm, had al 3 bier op eerder die avond en toen bij het 2e dopje G kots kots kots kots kots en nog eens kots. Never again, toch een kut space
Ja maargoed, er zijn nu ook echt campagnes gestart tegen het gebruik van ghb en dat vind ik meer dan terecht, overal om je heen zie je outgaande meiden of anderen die compleet trippen op dat spulquote:
Dat is al helemaal link.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef n8n het volgende:
heb dus van vrienden die opeens meth hebben geprobeerd dat het ultraawesome was. nu wil ik het ook proberen
Moet je doen man, topquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef n8n het volgende:
heb dus van vrienden die opeens meth hebben geprobeerd dat het ultraawesome was. nu wil ik het ook proberen
toch is het minder schadelijk--alle factoren meegerekend--dan alcohol. wellicht een keertje omdat het kanquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is al helemaal link.Als je daar hooked aan raakt ga je x25 richting ouderdom en crackieheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |