Ja ik ken verhalen over alle drugs bijna omdat in mijn kennissenkring er een paar zijn die echt alles proberen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehehe geweldigIk heb echt nog nooit gekotst van blowen, trouwens.
[..]
Vreemd, ik zou dus nooit lsd durven nemen. Terwijl ik vroeger wel paddo's genomen heb en ook truffels, was ook echt geweldig trouwens
Is al meerdere keren voorbij gekomen vandaagquote:
Piemel in je kut kan je krijgen.quote:
GODVER.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.![]()
![]()
i will go to hell
Nee jij bent te softy voor mij bye fagquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Piemel in je kut kan je krijgen.
Ik heb er niet eens een note voor gekregen. So so oneerlijkquote:
Ik twee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens een note voor gekregen. So so oneerlijk
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee jij bent te softy voor mij bye fag
Ik wil nooit zetten dat ze lelijk isquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Al die facebook huilies die blijven volhouden dat ze zo mooi is
lsd is ook wel heavy spulquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef VeerEli het volgende:
Vreemd, ik zou dus nooit lsd durven nemen. Terwijl ik vroeger wel paddo's genomen heb en ook truffels, was ook echt geweldig trouwens
yea but you suck, i rulequote:
Oh, het is een ze.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Al die facebook huilies die blijven volhouden dat ze zo mooi is
Ah okequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja ik ken verhalen over alle drugs bijna omdat in mijn kennissenkring er een paar zijn die echt alles proberen.Komen wel wijze verhalen uit. Maar lsd wil ik vooral door Pink Floyd proberen. Als ik hun muziek luister kan ik er zelf bijna uit halen hoe high uit hun kop ze waren.
![]()
Maar echt zwaar hallucinerende shit zou ik echt panisch gek op gaan. Volgens mij ga ik dan spoken zien.
Je wilt alleen kerels uit het gesticht?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee jij bent te softy voor mij bye fag
Ah, de bultrug is vrijgekomen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |