Die shit heb ik ook met blowen hoor. Als ik echt aan het spacen ben dan hoor ik ieder geluidje wat in een nummer zit. Liedjes die ik al vet lang ken, ervaar ik dan ineens heel anders. Helemaal gefascineerdquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die shit heb ik ook met blowen hoor. Als ik echt aan het spacen ben dan hoor ik ieder geluidje wat in een nummer zit. Liedjes die ik al vet lang ken, ervaar ik dan ineens heel anders. Helemaal gefascineerd
Uhm, had al 3 bier op eerder die avond en toen bij het 2e dopje G kots kots kots kots kots en nog eens kots. Never again, toch een kut spacequote:
Rossekop.quote:
Who cares.quote:
Dat lijkt me wel moeilijk machtig. Verhalen over dat je de muziek kon zien en voelen.quote:
Bah. Minder.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uhm, had al 3 bier op eerder die avond en toen bij het 2e dopje G kots kots kots kots kots en nog eens kots. Never again, toch een kut space
Ja maargoed, er zijn nu ook echt campagnes gestart tegen het gebruik van ghb en dat vind ik meer dan terecht, overal om je heen zie je outgaande meiden of anderen die compleet trippen op dat spulquote:
Dat is al helemaal link.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef n8n het volgende:
heb dus van vrienden die opeens meth hebben geprobeerd dat het ultraawesome was. nu wil ik het ook proberen
Moet je doen man, topquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef n8n het volgende:
heb dus van vrienden die opeens meth hebben geprobeerd dat het ultraawesome was. nu wil ik het ook proberen
toch is het minder schadelijk--alle factoren meegerekend--dan alcohol. wellicht een keertje omdat het kanquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is al helemaal link.Als je daar hooked aan raakt ga je x25 richting ouderdom en crackieheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |