is bezichtigen niet als je ergens naar binnen gaat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zin in volgende week zaterdag, motor bezichtigen/kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Niet altijd hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Vrouwelijke bassisten.Wat een draken zijn dat ook altijd.
Plaatjes Bobby, plaatjes!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet altijd hoorKen er 2 die best wel mooi zijn
quote:
Jaquote:
Heb je al een shirt voor als je wijf van je brommert gevallen is?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat me dan ook om het leren pakje met kontflapje.
gewoon doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef n8n het volgende:
heb dus van vrienden die opeens meth hebben geprobeerd dat het ultraawesome was. nu wil ik het ook proberen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:34 schreef n8n het volgende:
[..]
is bezichtigen niet als je ergens naar binnen gaat?Dunno, kan goed zijn dat ik het verkeerde woord heb gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
ik zag vreemde shit voor mequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dunno, kan goed zijn dat ik het verkeerde woord heb gebruikt.
so so originalequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je al een shirt voor als je wijf van je brommert gevallen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |