coke dacht ik ook meteen hooked leven naar de klote maar dat valt vies tegenquote:
Laat weten hoe het was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef n8n het volgende:
[..]
toch is het minder schadelijk--alle factoren meegerekend--dan alcohol. wellicht een keertje omdat het kan
Maar dat is gewoon saai, doet niksquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef n8n het volgende:
[..]
coke dacht ik ook meteen hooked leven naar de klote maar dat valt vies tegen
Euforie toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon saai, doet niks
op spui den haag soms een trommelnegerfeest ofzo, ben dan altijd geneigd gratis kip te schreeuwen maar ik weet dat ik niet snel genoeg kan rennen, mochten ze daadwerkelijk die kip willenquote:
Watquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:28 schreef n8n het volgende:
[..]
op spui den haag soms een trommelnegerfeest ofzo, ben dan altijd geneigd gratis kip te schreeuwen maar ik weet dat ik niet snel genoeg kan rennen, mochten ze daadwerkelijk die kip willen
ja die ervaring had ik ook, leukste gedeelte was dat ik het van tetten af snoofquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon saai, doet niks
stel je een plein voor vol met negers. ik wil dan "gratis kip" roepen, omdat zomaar. maar ik durf niet, omdat ik niet kan leverenquote:
Zin in volgende week zaterdag, motor bezichtigen/kopenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
Opeens zin in Koninginnedag.Mits mooi weer lekker bieries drinken en door Amsterdam struinen.
Zoek dat gifje van russell brand how can you read when you are blindquote:
Bikecurious.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zin in volgende week zaterdag, motor bezichtigen/kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |