Hier ook. Kom, laten we ff een last minute meet plannen.quote:
Wat gaan we doen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier ook. Kom, laten we ff een last minute meet plannen.
Wil jou wel meatenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier ook. Kom, laten we ff een last minute meet plannen.
Nee waarheidquote:
Ja nou nee, ik moet zo naar bed. Fml. Eerst nog naar huis rijdenquote:
Zuipen? Smoken?quote:
Bobbyyyyyyyyyyy! Long time no speakquote:
Ik had vrienden uitgenodigd. Vinden ze het teveel gedoe met het OV.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou nee, ik moet zo naar bed. Fml. Eerst nog naar huis rijden
Ik wilde eigenlijk in bed tv gaan kijken, maar RTL7 loopt achter tegenover de stream. Ik wil wel live blijven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou nee, ik moet zo naar bed. Fml. Eerst nog naar huis rijden
Drankjes doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zuipen? Smoken?
[..]
Bobbyyyyyyyyyyy! Long time no speak
rtl7 heeft toch darts?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in bed tv gaan kijken, maar RTL7 loopt achter tegenover de stream. Ik wil wel live blijven.
#FWP.
Blow je ook niet? Tss. Ja kom gaan we ons bezatten. Coma zuipen. YOLO!quote:
Krijg je met die onlogische stationsquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had vrienden uitgenodigd. Vinden ze het teveel gedoe met het OV.
Nou dan toch niet.![]()
Ja, drukquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zuipen? Smoken?
[..]
Bobbyyyyyyyyyyy! Long time no speak
Ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in bed tv gaan kijken, maar RTL7 loopt achter tegenover de stream. Ik wil wel live blijven.
#FWP.
Oh noes waarom doe je dat nouquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Liep VI uit dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kijk het via internet. Door VI loopt het op tv achter. Lewis tegen Vos is al bezig.
Nooit gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Blow je ook niet? Tss. Ja kom gaan we ons bezatten. Coma zuipen. YOLO!

Ik ga meestal naar hun met de auto. Maar dat ga ik ook maar minderen. Altijd maar verwachten dat de actie bij mij ligt want rijbewijs.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je met die onlogische stations
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh noes waarom doe je dat nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ooooooh? Hoe oud ben je? Moet je toch een keertje gedaan hebben hequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nooit gedaan.Wil het wel proberen. Ik stop meestal met drinken als ik mijn spraak kwijtraak en motoriek. [ afbeelding ]
fok en echt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef VeerEli het volgende:
Dafuq, is dit echt?
GC / Ik verkoop mijn lichaam voor een wereldreis
Okquote:
22. Ja het lijkt me wel leuk, alhoewel ik een schijtlijster qua drugs ben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ooooooh? Hoe oud ben je? Moet je toch een keertje gedaan hebben heIk vind het wel chill op z'n tijd. Vooral in het begin was echt geweldig, lachkicks en zulks
gamen atm, dus neequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, check internet en de tv. Dan snap je mij.
jamal heeft een rocket launcher en een zwemvestquote:
Ezio ruimt z'n cum niet op.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik heb het weer voor elkaar hoor
Net mijn vinger gesneden aan opgedroogde pap
OMG the n-word.quote:
quote:
quote:
Mja, met blowen kan er toch echt vrij weinig gebeuren. Hooguit ga je bad en val je in slaap of moet je kotsen (gebeurde mijn vriendin, die ik aan het smoken brachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
22. Ja het lijkt me wel leuk, alhoewel ik een schijtlijster qua drugs ben.![]()
Lachkicks en vreetbuien hoor ik veel over ja, en je bed ligt supercomfy schijnt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik heb het weer voor elkaar hoor
Net mijn vinger gesneden aan opgedroogde pap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |