http://nos.nl/artikel/451706-schietpartij-op-basisschool-vs.htmlquote:Schietpartij op basisschool VS
AFP
Toegevoegd: vrijdag 14 dec 2012, 17:19
Update: vrijdag 14 dec 2012, 18:06
Bij een schietpartij op een Amerikaanse basisschool zijn meerdere doden gevallen, zegt een plaatselijke krant. Een van de doden zou een schutter zijn. Er zouden twee schutters zijn, van wie er één is ontsnapt.
De ander is dood; hoe hij om het leven gekomen is niet duidelijk. Het gebouw wordt door de politie doorzocht.
Volgens dezelfde krant zijn bij de schietpartij kinderen en volwassenen geraakt. Of er ook kinderen zijn omgekomen, is niet duidelijk.
Melding
De politie in Newtown in de staat Connecticut kreeg rond 09.40 plaatselijke tijd een melding dat er iets aan de hand was in de Sandy Hook Elementary School. Een schutter zou meerdere kinderen onder schot houden in een klaslokaal, zo luidde het bericht.
Op de site van de Hartford Courant is te zien hoe een groep kinderen de parkeerplaats bij de school oversteekt. Een kind huilt. Ze worden begeleid door volwassenen en een agent.
Buiten de school hebben zich tientallen politieagenten verzameld. Uit voorzorg is een aantal scholen in de omgeving gesloten.
Beste bijdrage in tijden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik hem toch in de gevangenis zetten. Je weet maar nooit.
Social media hé, alles wat daar staat is waar...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Tchock het volgende:
Waarom zijn mensen in het algemeen zo intens debiel?
[ afbeelding ]
Je wilt het niet weten...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Artiestquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Damn das dus echt kut voor die jongequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef JimmyJames het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/A-GYvvfCUAAD-0G.png
Ik zou de grote nieuwszenders keihard aanklagen als ik hem was.
Wat is dit nou weer? Sowieso er klakkeloos van uitgaan dat hij het per definitie is, is al dom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Als de dader Ryan Lanza heet heb je geen zaak tegen de media.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef JimmyJames het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/A-GYvvfCUAAD-0G.png
Ik zou de grote nieuwszenders keihard aanklagen als ik hem was.
Ja, precies? En dan ook nog groepen aan gaan maken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Sowieso er klakkeloos van uitgaan dat hij het per definitie is, is al dom.
Iedereen wil de aandacht van 'de foto' als eerste posten. Maar zoiets op FB gaat al snel viral.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik hem toch in de gevangenis zetten. Je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Tchock het volgende:
Dader zou Ryan Lanza heten. Echter: niet te snel naar Facebook duiken allemaal.
[ afbeelding ]
Ook niet als ze zijn foto hebben laten zien als zijnde de dader?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de dader Ryan Lanza heet heb je geen zaak tegen de media.
Waar kijken we hier precies naar dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom sowieso zo snel roepen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen wil de aandacht van 'de foto' als eerste posten. Maar zoiets op FB gaat al snel viral.
Ik heb mijn posts in het vorige topic iig gewijzigd.
Mensen die zonder enige informatie niet alleen een willekeurige knul aanwijzen als dader, maar dat ook nog op facebook zetten en actief verspreiden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waar kijken we hier precies naar dan?
Dan wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ook niet als ze zijn foto hebben laten zien als zijnde de dader?
Auw.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Want ze laten gewoon zijn profiel zien op TV.
CNN.comquote:Nearly 30 people, most of them children, are believed dead, source says
Dat is natuurlijk de vraag. Geen idee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar heet de dader wel echt Ryan Lanza dan?
Dan heb je wel een redelijke zaak, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Defamation_per_se#Defamation_per_sequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ook niet als ze zijn foto hebben laten zien als zijnde de dader?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Lijkt me duidelijk, verbieden dat spel.twitter:
XDDDD dat zuigt voor hem manquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Tchock het volgende:
Dader zou Ryan Lanza heten. Echter: niet te snel naar Facebook duiken allemaal.
[ afbeelding ]
Sportief dat je het toegeeft welquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet nadenken, voornamelijk.
Eerder de schuld van social media, maar goed; feit blijft dat er tientallen doden zijn te betreuren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Pharmacist het volgende:
Daamn, ik ben heel benieuwd hoe CNN gaat reageren als bekend is dat ze de verkeerde hebben!!
Als dat waar is vraag ik me af wat de moeder met het motief te maken heeft gehad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Hij had het gemunt op de klas van zijn moeder: een kleuterklas.
twitter:Ryan__Lanza twitterde op maandag 12-11-2012 om 05:49:54i truely feel that the world would b a better place without me, im not depressed or anythin its just im thinken about what would b different reageer retweet
Vind ik niet, journalisten moeten hun feiten checken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eerder de schuld van social media, maar goed; feit blijft dat er tientallen doden zijn te betreuren.
Tweets van hem zijn vrij negatief over alles...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:55 schreef Mestras het volgende:
twitter:Ryan__Lanza twitterde op maandag 12-11-2012 om 05:49:54i truely feel that the world would b a better place without me, im not depressed or anythin its just im thinken about what would b different reageer retweet
De èchte media hebben verantwoordelijkheid en mogen dit soort fouten niet maken. Social media hebben nooit schuld, het zijn slechts communicatiemiddelen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eerder de schuld van social media, maar goed; feit blijft dat er tientallen doden zijn te betreuren.
Dit keer wel de echte dan? Die tweets zijn enigszins disturbing.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:55 schreef Mestras het volgende:
Al een oud account, dus moet bijna wel echt zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit keer wel de echte dan? Die tweets zijn enigszins disturbing.
Ik zag dat account al. Is dit el dader?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:55 schreef Mestras het volgende:
En tegelijkertijd moeten ze het nieuws zodra het binnenkomt doorsturen naar de consument om de concurrent voor te zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik niet, journalisten moeten hun feiten checken.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zag dat account al. Is dit el dader?
[..]
En tegelijkertijd moeten ze het nieuws zodra het binnenkomt doorsturen naar de consument om de concurrent voor te zijn?
Kijkend naar zijn tweets zal je dat wel kunnen stellen ja..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
En tegelijkertijd moeten ze het nieuws zodra het binnenkomt doorsturen naar de consument om de concurrent voor te zijn?
Nee. De media hebben veel meer dan de gebruikers van social media (want de media zelf is natuurlijk helemáál niets te verwijten, dat lijkt me duidelijk) een voorbeeldsfunctie wat betreft dit soort acties.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik had het al eerder fout (waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
En die mediacultuur kunnen ze alleen zelf veranderen. En dat moeten ze dan ook maar eens gaan doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Niet alvorens te checken, idealiter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Lijkt mij een slimme keuze.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Tchock het volgende:
Dat facebookprofiel van die arme knul is verdwenen.
Als ik me niet vergis zijn er al mensen gedoxed vanwege hun misleiden via sociale media. Veel mensen zijn dus kennelijk van mening dat er toch echt een mate van verantwoordelijkheid ligt bij de gebruiker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
De èchte media hebben verantwoordelijkheid en mogen dit soort fouten niet maken. Social media hebben nooit schuld, het zijn slechts communicatiemiddelen.
Nope, hier niet. PF is ondertussen 15k gedeeld.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Tchock het volgende:
Dat facebookprofiel van die arme knul is verdwenen.
Zijn foto staat inmiddels overal als dé dader.. fijnquote:
Hij postte eerder al dat hij niet wist hoe het moestquote:
Link in dm? Ik kan 'm via de search niet meer vinden in elk geval.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, hier niet. PF is ondertussen 15k gedeeld.
quote:
En nu weer stil..twitter:Ryan__Lanza twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:00:54so aperently im getting spammed bc someone with the same name as me killed some ppl... wtf? reageer retweet
Social media als geheel niet, maar als jij op FB roddels verspreidt over iemand die niet waar blijken te zijn, is dat niet een soort smaad?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
De èchte media hebben verantwoordelijkheid en mogen dit soort fouten niet maken. Social media hebben nooit schuld, het zijn slechts communicatiemiddelen.
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Social media als geheel niet, maar als jij op FB roddels verspreidt over iemand die niet waar blijken te zijn, is dat niet een soort smaad?
Gaat goed met de Sherlocks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]En nu weer stil..twitter:Ryan__Lanza twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:00:54so aperently im getting spammed bc someone with the same name as me killed some ppl... wtf? reageer retweet
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]En nu weer stil..twitter:Ryan__Lanza twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:00:54so aperently im getting spammed bc someone with the same name as me killed some ppl... wtf? reageer retweet
https://www.facebook.com/rlanzaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Link in dm? Ik kan 'm via de search niet meer vinden in elk geval.
wtfquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Nee, dat zei ik niet. Alleen dat het geen smaad isquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus op FB kun je schrijven wat je wil over wie je maar wil?
Behalve bedreigingen, uiteraard.
Deactiveren kan ook, kan die over een week zijn FB weer activeren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij postte eerder al dat hij niet wist hoe het moestHet is in elk geval niet zo lastig, ik ben ook met volledige naam niet te vinden op facebook
Moeten ze hun FB profiel maar niet privé houdenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alle Ryan Lanza's op het internet zijn de overleden moordenaar totdat het tegendeel bewezen is!
Laster?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Alleen dat het geen smaad is
Hihi het is hem niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
En die kleuters zijn ook niet echt goed voor de wereld.
Goed dat hij er werk van heeft gemaakt.
twitter:Ryan__Lanza twitterde op maandag 10-01-2011 om 08:49:54my jar of spit is filling up quickly reageer retweet
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alle Ryan Lanza's op het internet zijn de overleden moordenaar totdat het tegendeel bewezen is!
Inderdaad. Maar misschien dat ie nou eens wat meer vrolijke tweets gaat posten zodat hij niet direct als dader gezien wordt als in de toekomst weer een andere Ryan Lanza wat uithaalt.quote:
Nogal onverstandig niet als je weet dat de dader dood is?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:05 schreef Pino112 het volgende:
Of iemand in het complot post dit op zn FB/Twitter.
Ook niet.twitter:Ryan__Lanza twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:00:54so aperently im getting spammed bc someone with the same name as me killed some ppl... wtf? reageer retweet
Smaad is vertellen over wat iemand gedaan heeft met als doel diegene te schaden, laster is gewoon roddelen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die haal ik altijd door elkaar.
Bron: Volkskrantquote:De politie heeft de ouders van de schutter die vrijdag een bloedbad aanrichtte in een school in Connecticut, dood aangetroffen, meldde televisiezender NBC.
Volgens Amerikaanse nieuwszenders doodde de schutter thuis eerst zijn vader, voor hij naar de school ging. Daar schoot hij vermoedelijk 27 mensen dood, onder wie zijn moeder die op de Sandy Hook school werkte.
De politie van Connecticut wilde het dodental op een persconferentie nog niet bevestigen. De woordvoerder zei alleen dat er 'meerdere doden' zijn onder het personeel en schoolkinderen. Media spreken van 27 doden, en volgens CNN zou het aantal doden dicht bij de 30 kunnen liggen.
De schutter is omgekomen in het schoolgebouw na een actie van de politie om nog kinderen te redden. Het gebouw en het omliggende terrein zijn nu veilig, aldus de politiewoordvoerder.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
'Ouders van dader bloedbad dood aangetroffen in huis'
[..]
Bron: Volkskrantquote:Bij een schietpartij vrijdag op een basisschool in de Amerikaanse staat Connecticut zijn zeker 27 doden gevallen. Onder de slachtoffers zijn kinderen. Een overzicht van eerdere grote schietpartijen op scholen en universiteiten.
DECEMBER 2012: Een schutter richt een bloedbad aan op een basisschool in de Amerikaanse plaats Newtown. Meldingen van het aantal doden lopen uiteen. Het motief van de dader is nog niet bekend.
MAART 2012: Een moslimextremist schiet drie leerlingen en een leraar van een joodse school in het Zuid-Franse Toulouse dood. De dader blijkt eerder drie militairen te hebben vermoord. De politie belegert de woning van de schutter. Die komt uiteindelijk om het leven.
APRIL 2011: In de Braziliaanse stad Rio de Janeiro komen 13 mensen om door een schietpartij op een basisschool. De schutter pleegt daarna zelfmoord.
FEBRUARI 2010: Een biologielerares in het Amerikaanse Huntsville schiet drie collega's dood tijdens een personeelsvergadering. Ze had te horen gekregen dat haar aanstelling niet zou worden verlengd.
MAART 2009: In zijn voormalige school in het Duitse Winnenden schiet een jongeman negen scholieren en drie docenten dood. Op zijn vlucht vermoordt hij nog eens drie mensen. Vervolgens slaat hij de hand aan zichzelf.
SEPTEMBER 2008: Op een school in het West-Finse Kauhajoki schiet een 22-jarige student negen medeleerlingen en een leraar dood, waarna hij de hand aan zichzelf slaat.
NOVEMBER 2007: Acht doden, onder wie de directrice, bij een schietpartij op een school in het Finse Tuusula.
APRIL 2007: 33 doden (inclusief schutter) bij een schietpartij op de Virginia Tech University in het Amerikaanse Blacksburg.
OKTOBER 2006: Een vrachtwagenchauffeur richt een bloedbad aan in een schooltje van de Amish-geloofsgemeenschap in het district Lancaster van de Amerikaanse staat Pennsylvania. Er vallen vijf doden. De schutter pleegt zelfmoord.
MAART 2005: In de Amerikaanse staat Minnesota schiet een leerling zeven andere scholieren dood voordat hij de hand aan zichzelf slaat. Kort daarvoor had hij al twee van zijn grootouders omgebracht.
APRIL 2002: Een bloedbad op een school in Erfurt in het oosten van Duitsland kost 18 mensen het leven. Onder hen is de dader, een oud-leerling die twee keer voor zijn examen was gezakt.
APRIL 1999: Scholieren richten op de middelbare school Columbine in de Amerikaanse plaats Littleton (Colorado) een bloedbad aan. Ze schieten 12 scholieren en een leraar dood. Daarna plegen ze zelfmoord.
MAART 1998: Twee jongens (11 en 13) schieten vier scholieren en een leraar dood op de Westside Middle School in Jonesboro in de Amerikaanse staat Arkansas.
MAART 1996: Een man dringt een school in het Schotse Dunblane binnen en schiet 16 leerlingen en een docent dood. Daarna slaat hij de hand aan zichzelf.
Vorige topic deden een aantal FOK!kers daar enthousiast aan mee, inmiddels niet meer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat iedereen zo fatsoenlijk is niet voor eigen detective te spelen, en mee te doen aan het verwoesten van levens van andere personen met dezelfde naam.
Kan ook zn username hebben aangepast oid he.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Blij dat zijn FB profiel niet meer bestaat, en dat mogelijk Facebook heeft ingegrepen.
Ja, bijna.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat iedereen zo fatsoenlijk is niet voor eigen detective te spelen, en mee te doen aan het verwoesten van levens van andere personen met dezelfde naam.
Ik heb gelezen dat hij 4 wapens bij zich zou hebben en een kogelwerende jas droeg. Van een tweede dader zou geen sprake zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef Tchock het volgende:
De verhalen ook hèVolgens de ene bron was hij alleen met een groot aanvalsgeweer, volgens de andere had hij twee revolvers en een mededader, bladiebla. Ik doe wel even alle nieuwssites dicht, geen zin hier in.
De schutter Ryan Lanza werd dood aangetroffen in zijn huis na de schietpartij. Dus elke andere Ryan Lanza die zijn status vernieuwt op Facebook in de afgelopen uur kan derhalve niet de schutter zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Blij dat zijn FB profiel niet meer bestaat, en dat mogelijk Facebook heeft ingegrepen.
Eens kijken of er wat overlapt : http://ssristories.com/index.php?sort=date&p=schoolquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
'Schietpartijen op scholen en universiteiten'
[..]
Bron: Volkskrant
Dit heb ik ook al tien keer ontkracht zien worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De schutter Ryan Lanza werd dood aangetroffen in zijn huis
Laat ik het zo stellen, de echte schutter Ryan Lanza, indien nog in leven, zou drukker in de weer zijn om naar Mexico te vluchten of onder te duiken dan zijn Facebook bij te werken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al tien keer ontkracht zien worden.
Jaja.twitter:Ryan__Lanza twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:13:48haha i didnt kill anyone, stop spamming my twitter please. and all my other tweets were just jokes because i only had around 20 followers reageer retweet
De dader is dood. Maar ik denk dat hij vanuit de andere zijde van het leven wel even komt ontkennenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Pino112 het volgende:
Jaja.twitter:Ryan__Lanza twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:13:48haha i didnt kill anyone, stop spamming my twitter please. and all my other tweets were just jokes because i only had around 20 followers reageer retweet
Zijn broertje is opgepaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat hij 4 wapens bij zich zou hebben en een kogelwerende jas droeg. Van een tweede dader zou geen sprake zijn.
Dat bedoelde Pino niet.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
De dader is dood. Maar ik denk dat hij vanuit de andere zijde van het leven wel even komt ontkennen
Had die er dan ook iets mee te maken?quote:
Om hier nog even op terug te komen. Nee, het viel me alleen op in dat topic. En het verband tussen dit soort incidenten en pestverledens is al langer duidelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb jij misschien een bron dat bewijst dat pest-slachtoffers dat soort gedachtes vaak hebben?
Maar jij hebt geen bron die dat verband duidelijk maakt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen. Nee, het viel me alleen op in dat topic. En het verband tussen dit soort incidenten en pestverledens is al langer duidelijk.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen bron die dat verband duidelijk maakt?
Ah, jij neemt alles vlekkeloos van iemand aan, zonder er een wetenschappelijke bron van te zien?quote:
Ik denk dat hij nog een goede kans zou maken om veel geld te ontvangen uit een rechtzaak. Zeker omdat hij nu gelabeld is, probeer nu maar om een baan te krijgen als je geassocieërd wordt met een schietpartij en op internationale TV direct in verband bent gebracht met dit. Journalisten moeten serieuze sancties (ontslag, miljoenenboetes o.i.d.) krijgen voor dit soort luie verslaggeving zonder feiten chceken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef asco het volgende:
Schandalig om in deze tijd bij zo'n gebeuren meteen een naam internet in te slingeren. Zijn altijd mensen met dezelfde naam. Miljoenen eisen zodat zoiets in elk geval niet nog eens gaat gebeuren. Je zult maar zo heten.
En verder triest allemaal maar volgende week/maand zal het weer raak zijn. En niet alleen in de VS. Je doet er toch niks aan. De wereld is ziek.
Je weet vast wel google te gebruiken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen bron die dat verband duidelijk maakt?
Moet je eens een onderzoekje hier houden, ik denk dat het wel degelijk waar isquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, jij neemt alles vlekkeloos van iemand aan, zonder er een wetenschappelijke bron van te zien?
Jij komt met de stelling, maar ik moet het bewijzen met een bron?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet vast wel google te gebruiken.
Nouja het is duidelijk dat de dader dood is. Dus als jij dan ineens op de sollicitatie komt dan kun je het nog best uitleggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog een goede kans zou maken om veel geld te ontvangen uit een rechtzaak. Zeker omdat hij nu gelabeld is, probeer nu maar om een baan te krijgen als je geassocieërd wordt met een schietpartij en op internationale TV direct in verband bent gebracht met dit. Journalisten moeten serieuze sancties (ontslag, miljoenenboetes o.i.d.) krijgen voor dit soort luie verslaggeving zonder feiten chceken.
Leuke grapjes inderdaad, van die depressieve tweets.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Pino112 het volgende:
Onschuldige doden door Obama's toedoen worden collateral damage genoemd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef Strani het volgende:
Obama lijkt het er oprecht moeilijk mee te hebben. Terecht natuurlijk, maar dat zie je niet vaak.
Lekker boeiend, was allemaal voor dit gebeurde...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuke grapjes inderdaad, van die depressieve tweets.
Inderdaad, was even slikken om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Dat doet Obama dan toch weer goed hoor, die persco. Heftig.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef Strani het volgende:
Obama lijkt het er oprecht moeilijk mee te hebben. Terecht natuurlijk, maar dat zie je niet vaak.
Hij is al herkozen, die ratings zijn niet zo belangrijk meer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Perfect voor zijn ratings zo'n traantje.
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:18:37NBC meldt dat alle kinderen in de kleuterklas van de schutter van de moeder gedood zijn reageer retweet
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:23:44CNN: ook een broer van de schutter is dood gevonden (in Hoboken, New Jersey) reageer retweet
Geloof me, over 2 dagen is echt iedereen dit incident vergeten en al helemaal hoe de schutter heette. OP de ouders van de kinderen na misschien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja het is duidelijk dat de dader dood is. Dus als jij dan ineens op de sollicitatie komt dan kun je het nog best uitleggen.
Het komt hem wel goed uit, en Amerikanen acteren sowieso.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is al herkozen, die ratings zijn niet zo belangrijk meer.
De tering...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:18:37NBC meldt dat alle kinderen in de kleuterklas van de schutter van de moeder gedood zijn reageer retweet
En andere broer opgepakt dacht ik?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:23:44CNN: ook een broer van de schutter is dood gevonden (in Hoboken, New Jersey) reageer retweet
Ik voel niet de drang om iets te bewijzen. Als ik twijfel aan iets, dan ga ik kijken of het klopt, vandaar de suggestie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij komt met de stelling, maar ik moet het bewijzen met een bron?![]()
Er wordt veel geacteerd ja, niet alleen door Amerikanen. Maar ik kreeg de indruk dat dit wel echt was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Het komt hem wel goed uit, en Amerikanen acteren sowieso.
Misschien moest ie aan de kinderen denken die hij met zijn drones heeft vermoord.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt veel geacteerd ja, niet alleen door Amerikanen. Maar ik kreeg de indruk dat dit wel echt was.
Je mag ook gewoon toegeven dat het nergens op slaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel niet de drang om iets te bewijzen. Als ik twijfel aan iets, dan ga ik kijken of het klopt, vandaar de suggestie.
Dit verhaal wordt steeds vreemder en tragischer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Nee. Eentje is van Sandy Hook, CT als het goed is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:26 schreef Revanches het volgende:
Dus er zijn twee Ryan Lanza's in Hoboken?
Die andere Ryan woonde in Hoboken. En daar is nu wel de broer van de echte Ryan vermoord.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee. Eentje is van Sandy Hook, CT als het goed is.
Paar jaar al.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Leandra het volgende:
Hoelang bestond die FB al die nu verdwenen is?
Want destijds had hier ook iemand de naam van Tristan geregistreerd om zich voor te doen als naamgenoot, zelfs de politie maakte toen melding dat die persoon er echt niet mee te maken had en een andere Tristan vd Vlis was.
Dat was hij dus niet, dus ik vraag me af hoe oud deze FB was...
Misschien een neef met dezelfde naam? Zou wel aardig verwarrend zijn iigquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die andere Ryan woonde in Hoboken. En daar is nu wel de broer van de echte Ryan vermoord.
Wordt wel heel verwarrend zo inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die andere Ryan woonde in Hoboken. En daar is nu wel de broer van de echte Ryan vermoord.
Het verband tussen school shootings en pesterijen slaat nergens op? Dat is dan weer een stelling van jouw kant, maar ik zie jou ook nergens met bronnen aan komen zetten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon toegeven dat het nergens op slaat.
Jij kwam met de stelling, dus moet jij met een betrouwbare bron komen die die stelling bewijst/ondersteunt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Complete familie afgeslacht en tevens een hele kleuterklas.. ik moet een beetje denken aan Anders Breivik
Nee, het slaat nergens op dat jij niet met een bron komt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het verband tussen school shootings en pesterijen slaat nergens op? Dat is dan weer een stelling van jouw kant, maar ik zie jou ook nergens met bronnen aan komen zetten.En nu ben ik er wel weer klaar mee.
Volgens betrouwbare bron had hij een AK-47quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef Tchock het volgende:
De verhalen ook hèVolgens de ene bron was hij alleen met een groot aanvalsgeweer, volgens de andere had hij twee revolvers en een mededader, bladiebla. Ik doe wel even alle nieuwssites dicht, geen zin hier in.
Kunnen jullie niet lekker gaan DM-en? Dat ge-egotrip in een topic als deze is weinig gepast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het slaat nergens op dat jij niet met een bron komt.
Begrijpend lezen is niet je beste vak, zo te zien.
Naja, raakt kant noch wal maar het heeft een beetje dezelfde impact op mij (voornamelijk door de afslachting van zoveel kinderen/jong-volwassenen).quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bron had hij een AK-47
Betrouwbare bronnen zijn er nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bron had hij een AK-47
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet lekker gaan DM-en? Dat ge-egotrip in een topic als deze is weinig gepast.
Ah op die manier. Kon me al niet herinneren dat Breivik een familielid had omgebracht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Naja, raakt kant noch wal maar het heeft een beetje dezelfde impact op mij (voornamelijk door de afslachting van zoveel kinderen/jong-volwassenen).
twitter:JesseRodriguez twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:31:54WNBC: Hoboken NJ police confirm two roommates of school shooting suspect were taken into custody for questioning reageer retweet
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:34:20Volgens de NY Post heet de dader Adam Lanza, niet Ryan Lanza reageer retweet
Nieuwe klopjacht in 3,2,1...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef Strani het volgende:
De NY Post zegt dat de schutter niet Ryan, maar Adam Lanza zou zijn.
Oeps.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:34:20Volgens de NY Post heet de dader Adam Lanza, niet Ryan Lanza reageer retweet
Oprecht gesproken door een vader van twee jonge meiden. Mensen die dit als acteren bestempelen zijn echt mesjokke; dit is verschrikkelijk nieuws om aan je land en de wereld te delen. Ik zou Obama wel graag nog iets willen zien doen aan gun control in de komende 4 jaar, dit moet echt een keer afgelopen zijn.quote:
Mja, bijna alle schutters van de laatste tijd in de VS (en breivik) zagen er nou niet bepaald 'onguur' uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eerste ongure Adam Lanzio die Google me bood.
Volgens dat profiel zit Ryan nu vast en is Adam zijn broer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/pages/Adam-Lanza/396650317080539.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/pages/Adam-Lanza/396650317080539.
Maar als Ryan een broer is, dan moet Adam toch ook een broer zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef marcodej het volgende:
FoxNews zegt nu: Adam dader, Ryan is een broer.
Is al weer aangepast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Kurzweil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faaljournalistiek.
Die zijn pas bij les 7 van de cursus "Omgaan met Sociale Media"quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Kurzweil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faaljournalistiek.
Ja, maar niet van Adam, want dat is Ryan al.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als Ryan een broer is, dan moet Adam toch ook een broer zijn?
Die pauze bij 1:08 is wel heel nep hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oprecht gesproken door een vader van twee jonge meiden. Mensen die dit als acteren bestempelen zijn echt mesjokke; dit is verschrikkelijk nieuws om aan je land en de wereld te delen. Ik zou Obama wel graag nog iets willen zien doen aan gun control in de komende 4 jaar, dit moet echt een keer afgelopen zijn.
Was die niet dood?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:40 schreef Strani het volgende:
Ryan Lanza (Adam's broer) wordt wel vastgehouden momenteel.
Nee, dat spreekt voor zich. Wanneer hij zijn eigen broer was dan kon hij niet tegelijkertijd dood in een kleuterschool liggen en een nieuw facebookprofiel aanmaken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar niet van Adam, want dat is Ryan al.
Adam Lanza is dood. Niet Ryan Lanza. Adam had de ID-bewijs van Ryan Lanza bij zich. Dit is wat ik heb begrepen uit de laatste verhalen. Ook dit zeg ik met voorzichtigheid.quote:
Er is een verschil tussen impulsief een kleuter klas neerschieten en een geniaal persoon die voor jou en mij de wereld probeert te beteren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mja, bijna alle schutters van de laatste tijd in de VS (en breivik) zagen er nou niet bepaald 'onguur' uit.
Alu-hoedje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef darkshadow16 het volgende:
Die politieman die nu live is heeft wel een vet hoedje.
Wat heeft de Unabomber hier nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen impulsief een kleuter klas neerschieten en een geniaal persoon die voor jou en mij de wereld probeert te beteren.
Wat heeft Anders Breivik hiermee te maken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen impulsief een kleuter klas neerschieten en een geniaal persoon die voor jou en mij de wereld probeert te beteren.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Van wat ik had meegekregen was de broer van de dader, net als zijn ouders, dood gevonden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Adam Lanza is dood. Niet Ryan Lanza. Adam had de ID-bewijs van Ryan Lanza bij zich. Dit is wat ik heb begrepen uit de laatste verhalen. Ook dit zeg ik met voorzichtigheid.
Ja, maar dat is in China, dus dat boeit niemand.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef DeRakker. het volgende:
Door al het gehype mis je bijna dit:
http://www.courant.com/sn(...)1213,0,5592318.story
Knife-wielding man injures 22 children in China
BEIJING (Reuters) - A knife-wielding man slashed 22 children and an adult at an elementary school in central China on Friday, state media reported, the latest in a series of attacks on schoolchildren in the country.
The man attacked the children at the gate of a school in Chenpeng village in Henan province, the Xinhua news agency reported.
Police arrested a 36-year-old man, identified as villager Min Yingjun, Xinhua said. It did not give further details of the extent of the injuries.
Sign Up For Traffic Text Alerts
There have been a series of attacks on schools and schoolchildren around China in recent years, some by people who have lost their jobs or felt left out of the country's economic boom.
The rash of violence has prompted public calls for more measures to protect the young in a country where many couples only have one child.
In 2010, a man slashed 28 children, two teachers and a security guard in a kindergarten in eastern China.
Stond al in het eerste topic, maar inderdaad...ook zoiets.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef DeRakker. het volgende:
Door al het gehype mis je bijna dit:
http://www.courant.com/sn(...)1213,0,5592318.story
Knife-wielding man injures 22 children in China
BEIJING (Reuters) - A knife-wielding man slashed 22 children and an adult at an elementary school in central China on Friday, state media reported, the latest in a series of attacks on schoolchildren in the country.
The man attacked the children at the gate of a school in Chenpeng village in Henan province, the Xinhua news agency reported.
Police arrested a 36-year-old man, identified as villager Min Yingjun, Xinhua said. It did not give further details of the extent of the injuries.
Sign Up For Traffic Text Alerts
There have been a series of attacks on schools and schoolchildren around China in recent years, some by people who have lost their jobs or felt left out of the country's economic boom.
The rash of violence has prompted public calls for more measures to protect the young in a country where many couples only have one child.
In 2010, a man slashed 28 children, two teachers and a security guard in a kindergarten in eastern China.
Een broer dood, een broer opgepakt voor verhoor. Begreep ik dan weer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van wat ik had meegekregen was de broer van de dader, net als zijn ouders, dood gevonden.
Huh? Wat heeft dat met m'n reactie te makenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ën één broer twitterend in de bus op weg naar huis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een broer dood, een broer opgepakt voor verhoor. Begreep ik dan weer.
Impulsief?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ohja vergetenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in China, dus dat boeit niemand.
Tragisch voor die broer als hij er niks mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een broer dood, een broer opgepakt voor verhoor. Begreep ik dan weer.
Hij bedoeld dat deze schietpartij willekeurig en zonder dieper motief was, en die van Breivik een overwogen politieke daad om een politiek doel te bereiken. Dat is toch duidelijk.quote:
Wie zegt sowieso dat dit impulsief was? Laten we eerst maar het onderzoek afwachten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat deze schietpartij willekeurig en zonder dieper motief was, en die van Breivik een overwogen politieke daad om een politiek doel te bereiken. Dat is toch duidelijk.
Godwin. Zullen we nu maar met deze discussie stoppen? Waar hij ook over gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef Strani het volgende:
Waar ik me wel aan erger zijn al die opmerkingen over hoe diep de mensheid nou weer gezonken is.
Ten eerste: De mensheid stond er pakweg 70 jaar geleden een stukje slechter voor.
Ten tweede: We hebben te maken met één idioot. Al die kinderen waren ook 'mensheid', en al die miljoenen die geschokt dit nieuws volgen ook.
Hoeveel kantjes was zijn afscheidsbrief?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zegt sowieso dat dit impulsief was? Laten we eerst maar het onderzoek afwachten.
Een ware psychopathische acteur inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Een emotionele Obama.
[ afbeelding ]
Kerstkaart.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoeveel kantjes was zijn afscheidsbrief?
Willekeur en zonder dieper motief, heeft geen moer met impulsiviteit te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat deze schietpartij willekeurig en zonder dieper motief was, en die van Breivik een overwogen politieke daad om een politiek doel te bereiken. Dat is toch duidelijk.
Nee lieverd, dit is geen Godwin maar een vergelijking om aan te geven dat de mensheid echt niet per sé in een neerwaardse spiraal zit, wat veel mensen wel willen geloven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Godwin. Zullen we nu maar met deze discussie stoppen? Waar hij ook over gaat.
Misschien is dit een overhaaste conclusie, maar het lijkt me niet zo'n gezellige familie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tragisch voor die broer als hij er niks mee te maken heeft.Hele familie in een klap weg.
Weet jij het, weet ik het? Vanwaar die aannames?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoeveel kantjes was zijn afscheidsbrief?
Goh, cpt. obvious is er ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Broer dit, ouders dat.. Het enige wat nu zeker is dat er iets niet helemaal lekker zat in de familie.
Ik denk dat dit wel klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Broer dit, ouders dat.. Het enige wat nu zeker is dat er iets niet helemaal lekker zat in de familie.
Tót je straks die 26 individuele verhalen leest en meer hoort over de achtergrond van die slachtoffers.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ik vond dat bericht van dat meisje uit Staphorst van gisteren eigenlijk zieliger dan dit gebeuren. Misschien omdat dat dichterbij was.
Sowieso vind ik het altijd veel erger (in een film bijv), wanneer er één iemand dood gaat dan wanneer dat met tienduizenden tegelijk gaat. Gaan er miljoenen mensen dood dan boeit het al helemaal niks meer. Raar is dat.
"One death is a tragedy, a million deaths is a statistic"quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ik vond dat bericht van dat meisje uit Staphorst van gisteren eigenlijk zieliger dan dit gebeuren. Misschien omdat dat dichterbij was.
Sowieso vind ik het altijd veel erger (in een film bijv), wanneer er één iemand dood gaat dan wanneer dat met tienduizenden tegelijk gaat. Gaan er miljoenen mensen dood dan boeit het al helemaal niks meer. Raar is dat.
Je vraag je ook af waarom zo'n moeder aan school gaat staan als haar zoon daar op zekere dag binnen loopt met een semi-automatisch wapen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Misschien nog eens naar Obama's toespraak luisteren onder het genot van muziek uit een melodrama?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef LXIV het volgende:
Net zeg je nog dat het impulsief is en nou moest moeder het van te voren al zien aankomen? Het wordt verwarrend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je vraag je ook af waarom zo'n moeder aan school gaat staan als haar zoon daar op zekere dag binnen loopt met een semi-automatisch wapen.
Bron?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een ware psychopathische acteur inderdaad.
Omdat een zoon is doorgedraaid?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien is dit een overhaaste conclusie, maar het lijkt me niet zo'n gezellige familie.
Wow... Had hij maar gewoon dat wapen gebruikt om alleen zichzelf door de kop te schieten..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een plaatje erbij.
Freaky... als hij nou wat specifieker was geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een plaatje erbij.
Ach, dat zal ook niet zo snel verdwijnen. Is het recht op wapenbezit immers niet in de grondwet ver(k)ankerd, ondanks vele eerdere soortgelijke "incidentjes" als deze?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef gosschalks het volgende:
Nu zal die smerige wapenlobby ook alvast wel weer uitrukken om het recht op wapens te verdedigen..
Welke chan is dat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een plaatje erbij.
Fotoshop, net zoals andere 'voorspellingen' op 4chan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een plaatje erbij.
Ik zag er inderdaad alweer een stel langskomen. Walgelijke lui.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef gosschalks het volgende:
Nu zal die smerige wapenlobby ook alvast wel weer uitrukken om het recht op wapens te verdedigen..
Dat + mensen die geestelijke gezondheidszorg nodig hebben maar niet worden geholpen wegens hun financiële situatie is een gevaarlijke situatie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Dat recht op wapenbezit, is er ooit een schietpartij voorkomen omdat iemand die een wapen droeg heeft terug geschoten? Zo ver ik weet niet.
Verder wederom een verschrikkelijk gebeurtenis.
Volgens mij hebben ze juist wapens om op de regering te kunnen schieten wanneer het een tiranniek regime dreigt te worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Dat recht op wapenbezit, is er ooit een schietpartij voorkomen omdat iemand die een wapen droeg heeft terug geschoten? Zo ver ik weet niet.
Verder wederom een verschrikkelijk gebeurtenis.
Tegen die tijd heeft men elkaar al uitgemoord op deze manierquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Shawn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze juist wapens om op de regering te kunnen schieten wanneer het een tiranniek regime dreigt te worden.
Ach binnenkort is er geen regering meer daar het land is faillietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Shawn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze juist wapens om op de regering te kunnen schieten wanneer het een tiranniek regime dreigt te worden.
haha er was één retard die zoiets beweerde en dat was ik met een PIquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
Dat kinderen ook met wapens moeten lopen om hunzelf te beschermen is ook fout zoals mensen zeggen hier..
Een kind is een kind en onwetend zo maken ze elkaar ook af...
En zoals altijd in Amerika word het wapen en het kaliber van de kogels erbij vermeld plus wat voor kop de kogels hebben..
1 lid van de familie doet iets absoluut vreselijks, en daar concludeer jij nu al uit dat er dus in de hele familie maar iets fout moet zitten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Vertaling?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je vraag je ook af waarom zo'n moeder aan school gaat staan als haar zoon daar op zekere dag binnen loopt met een semi-automatisch wapen.
Ik denk wel dat de familie als eerste opgemerkt moet hebben dat deze persoon niet de juiste is om wapens te hebben bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 lid van de familie doet iets absoluut vreselijks, en daar concludeer jij nu al uit dat er dus in de hele familie maar iets fout moet zitten?
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de familie als eerste opgemerkt moet hebben dat deze persoon niet de juiste is om wapens te hebben bijvoorbeeld.
huh? wat:9quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
haha er was één retard die zoiets beweerde en dat was ik met een PI
Het zou ook eens helpen als de media dit niet zo breed uitmeten en dit soort dieren als anti-helden neerzetten. Zolang dat gebeurt is het wachten op de volgende slachtpartij door een geesteszieke jongere.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Afschuwelijk. Zag net ook de verklaring van Obama, ook hij had tranen in zijn ogen...
Nou maar hopen dat hij die walgelijke wapenlobby in de VS eens eindelijk aanpakt.
Zal wel weer niet gebeuren... op naar het volgende 'incident'
quote:The latest data from the U.S. Centers for Disease Control and Prevention show that 3,184 children and teens died from gunfire in the United States in 2006a 6 percent increase from 2005. This means one young life lost every two hours and 45 minutes, almost nine every day, 61 every week.
Of these deaths, 2,225 were homicides, 763 were suicides and 196 were due to an accident or undetermined circumstances. Boys accounted for 2,815 of the deaths; girls for 369 deaths. More than five times as many children and teens—17,451—suffered non-fatal gun injuries.
The number of children and teens in America killed by guns in 2006 would fill more than 127 public school classrooms of 25 students each.
More preschoolers (63) were killed by firearms than law enforcement officers (48) killed in the line of duty.
Black males ages 15 to 19 are almost five times as likely as their White peers and more than twice as likely as their Hispanic peers to be killed by firearms.
Between 1979 and 2006, the yearly number of firearm deaths of White children and teens decreased by about 40 percent, but deaths of Black children and teens increased by 55 percent.
Since 1979, gun violence has ended the lives of 107,603 children and teens in America.
Sixty percent of them were White; 37 percent were Black.
The number of Black children and teens killed by gunfire since 1979 (39,957) is more than 10 times the number of Black citizens of all ages lynched throughout American history (3,437).
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Afschuwelijk. Zag net ook de verklaring van Obama, ook hij had tranen in zijn ogen...
Nou maar hopen dat hij die walgelijke wapenlobby in de VS eens eindelijk aanpakt.
Zal wel weer niet gebeuren... op naar het volgende 'incident'
Serieus 10 kinderen per dag? En het totaal?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef LXIV het volgende:
Er komen dagelijks ca 10 kinderen / teenagers om door vuurwapens in de VS.
Is er eens een keer een afwijking van 180%, iedereen meteen janken. Onzin.
Ik krijg steeds meer de neiging om pas over een paar dagen conclusies te gaan trekken en eea voor waar aan te nemen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Officieel nu bevestigd dat het Adam is en niet Ryan.
Niet door een enkele dader.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zie de gewijzigde post.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Serieus 10 kinderen per dag? En het totaal?
Ik ken twee mensen, waarvan 1 in naaste omgeveing, die een psychose hebben gehad, geloof me, dat is echt van de een op andere dag.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat deze het dichtst bij de persoon staan.
Die valt ook voor een "normaal" persoon niet te begrijpenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Anders begrijp je even totaal niet wat de Amerikaanse cultuur is.
Dan nog is het bullshit om te wijzen naar legaal wapenbezit. Als je een wapen wilt hebben is dat waar ter wereld ook mogelijk.quote:
Niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is dat dan een troost of juist niet?
Niet een afwijking denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
De cultuur van politieke passiviteit?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Anders begrijp je even totaal niet wat de Amerikaanse cultuur is.
Het is ook onzin dat dit soort incidenten nodig zijn om het wapenbezit ter discussie te stellen ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Dan nog is het bullshit om te wijzen naar legaal wapenbezit. Als je een wapen wilt hebben is dat waar ter wereld ook mogelijk.
Dit gebeurt niet iedere dag nee. Was het maar waar, dan kwam het ook niet meer op het nieuws en verkeerden wij in zalige onwetendheid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet een afwijking denk ik.
Want nu komen op één plek heel veel mensen om + nog die 10 andere kinderen die elke dag omkomen.
Dus het is wel degelijk iets wat niet elke dag gebeurd.
Zijn gelekte JeffCo foto's van de Columbine High School shooting. (Eric en Dylan)quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Fotoshop, net zoals andere 'voorspellingen' op 4chan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |