Ik had het al eerder fout (waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zag dat account al. Is dit el dader?
[..]
En tegelijkertijd moeten ze het nieuws zodra het binnenkomt doorsturen naar de consument om de concurrent voor te zijn?
En die mediacultuur kunnen ze alleen zelf veranderen. En dat moeten ze dan ook maar eens gaan doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zag dat account al. Is dit el dader?
[..]
En tegelijkertijd moeten ze het nieuws zodra het binnenkomt doorsturen naar de consument om de concurrent voor te zijn?
Niet alvorens te checken, idealiter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Lijkt mij een slimme keuze.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Tchock het volgende:
Dat facebookprofiel van die arme knul is verdwenen.
Als ik me niet vergis zijn er al mensen gedoxed vanwege hun misleiden via sociale media. Veel mensen zijn dus kennelijk van mening dat er toch echt een mate van verantwoordelijkheid ligt bij de gebruiker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
De èchte media hebben verantwoordelijkheid en mogen dit soort fouten niet maken. Social media hebben nooit schuld, het zijn slechts communicatiemiddelen.
Nope, hier niet. PF is ondertussen 15k gedeeld.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Tchock het volgende:
Dat facebookprofiel van die arme knul is verdwenen.
Zijn foto staat inmiddels overal als dé dader.. fijnquote:
Hij postte eerder al dat hij niet wist hoe het moestquote:
Link in dm? Ik kan 'm via de search niet meer vinden in elk geval.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, hier niet. PF is ondertussen 15k gedeeld.
quote:
En nu weer stil..twitter:Ryan__Lanza twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:00:54so aperently im getting spammed bc someone with the same name as me killed some ppl... wtf? reageer retweet
Social media als geheel niet, maar als jij op FB roddels verspreidt over iemand die niet waar blijken te zijn, is dat niet een soort smaad?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
De èchte media hebben verantwoordelijkheid en mogen dit soort fouten niet maken. Social media hebben nooit schuld, het zijn slechts communicatiemiddelen.
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Social media als geheel niet, maar als jij op FB roddels verspreidt over iemand die niet waar blijken te zijn, is dat niet een soort smaad?
Gaat goed met de Sherlocks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]En nu weer stil..twitter:Ryan__Lanza twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:00:54so aperently im getting spammed bc someone with the same name as me killed some ppl... wtf? reageer retweet
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]En nu weer stil..twitter:Ryan__Lanza twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:00:54so aperently im getting spammed bc someone with the same name as me killed some ppl... wtf? reageer retweet
https://www.facebook.com/rlanzaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Link in dm? Ik kan 'm via de search niet meer vinden in elk geval.
wtfquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Nee, dat zei ik niet. Alleen dat het geen smaad isquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus op FB kun je schrijven wat je wil over wie je maar wil?
Behalve bedreigingen, uiteraard.
Deactiveren kan ook, kan die over een week zijn FB weer activeren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij postte eerder al dat hij niet wist hoe het moestHet is in elk geval niet zo lastig, ik ben ook met volledige naam niet te vinden op facebook
Moeten ze hun FB profiel maar niet privé houdenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alle Ryan Lanza's op het internet zijn de overleden moordenaar totdat het tegendeel bewezen is!
Laster?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Alleen dat het geen smaad is
Hihi het is hem niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
En die kleuters zijn ook niet echt goed voor de wereld.
Goed dat hij er werk van heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |