Tragisch voor die broer als hij er niks mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een broer dood, een broer opgepakt voor verhoor. Begreep ik dan weer.
Hij bedoeld dat deze schietpartij willekeurig en zonder dieper motief was, en die van Breivik een overwogen politieke daad om een politiek doel te bereiken. Dat is toch duidelijk.quote:
Wie zegt sowieso dat dit impulsief was? Laten we eerst maar het onderzoek afwachten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat deze schietpartij willekeurig en zonder dieper motief was, en die van Breivik een overwogen politieke daad om een politiek doel te bereiken. Dat is toch duidelijk.
Godwin. Zullen we nu maar met deze discussie stoppen? Waar hij ook over gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef Strani het volgende:
Waar ik me wel aan erger zijn al die opmerkingen over hoe diep de mensheid nou weer gezonken is.
Ten eerste: De mensheid stond er pakweg 70 jaar geleden een stukje slechter voor.
Ten tweede: We hebben te maken met één idioot. Al die kinderen waren ook 'mensheid', en al die miljoenen die geschokt dit nieuws volgen ook.
Hoeveel kantjes was zijn afscheidsbrief?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zegt sowieso dat dit impulsief was? Laten we eerst maar het onderzoek afwachten.
Een ware psychopathische acteur inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Een emotionele Obama.
[ afbeelding ]
Kerstkaart.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoeveel kantjes was zijn afscheidsbrief?
Willekeur en zonder dieper motief, heeft geen moer met impulsiviteit te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat deze schietpartij willekeurig en zonder dieper motief was, en die van Breivik een overwogen politieke daad om een politiek doel te bereiken. Dat is toch duidelijk.
Nee lieverd, dit is geen Godwin maar een vergelijking om aan te geven dat de mensheid echt niet per sé in een neerwaardse spiraal zit, wat veel mensen wel willen geloven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Godwin. Zullen we nu maar met deze discussie stoppen? Waar hij ook over gaat.
Misschien is dit een overhaaste conclusie, maar het lijkt me niet zo'n gezellige familie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tragisch voor die broer als hij er niks mee te maken heeft.Hele familie in een klap weg.
Weet jij het, weet ik het? Vanwaar die aannames?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoeveel kantjes was zijn afscheidsbrief?
Goh, cpt. obvious is er ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Broer dit, ouders dat.. Het enige wat nu zeker is dat er iets niet helemaal lekker zat in de familie.
Ik denk dat dit wel klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Broer dit, ouders dat.. Het enige wat nu zeker is dat er iets niet helemaal lekker zat in de familie.
Tót je straks die 26 individuele verhalen leest en meer hoort over de achtergrond van die slachtoffers.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ik vond dat bericht van dat meisje uit Staphorst van gisteren eigenlijk zieliger dan dit gebeuren. Misschien omdat dat dichterbij was.
Sowieso vind ik het altijd veel erger (in een film bijv), wanneer er één iemand dood gaat dan wanneer dat met tienduizenden tegelijk gaat. Gaan er miljoenen mensen dood dan boeit het al helemaal niks meer. Raar is dat.
"One death is a tragedy, a million deaths is a statistic"quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ik vond dat bericht van dat meisje uit Staphorst van gisteren eigenlijk zieliger dan dit gebeuren. Misschien omdat dat dichterbij was.
Sowieso vind ik het altijd veel erger (in een film bijv), wanneer er één iemand dood gaat dan wanneer dat met tienduizenden tegelijk gaat. Gaan er miljoenen mensen dood dan boeit het al helemaal niks meer. Raar is dat.
Je vraag je ook af waarom zo'n moeder aan school gaat staan als haar zoon daar op zekere dag binnen loopt met een semi-automatisch wapen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Misschien nog eens naar Obama's toespraak luisteren onder het genot van muziek uit een melodrama?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef LXIV het volgende:
Net zeg je nog dat het impulsief is en nou moest moeder het van te voren al zien aankomen? Het wordt verwarrend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je vraag je ook af waarom zo'n moeder aan school gaat staan als haar zoon daar op zekere dag binnen loopt met een semi-automatisch wapen.
Bron?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een ware psychopathische acteur inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |