Is al weer aangepast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Kurzweil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faaljournalistiek.
Die zijn pas bij les 7 van de cursus "Omgaan met Sociale Media"quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Kurzweil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faaljournalistiek.
Ja, maar niet van Adam, want dat is Ryan al.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als Ryan een broer is, dan moet Adam toch ook een broer zijn?
Die pauze bij 1:08 is wel heel nep hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oprecht gesproken door een vader van twee jonge meiden. Mensen die dit als acteren bestempelen zijn echt mesjokke; dit is verschrikkelijk nieuws om aan je land en de wereld te delen. Ik zou Obama wel graag nog iets willen zien doen aan gun control in de komende 4 jaar, dit moet echt een keer afgelopen zijn.
Was die niet dood?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:40 schreef Strani het volgende:
Ryan Lanza (Adam's broer) wordt wel vastgehouden momenteel.
Nee, dat spreekt voor zich. Wanneer hij zijn eigen broer was dan kon hij niet tegelijkertijd dood in een kleuterschool liggen en een nieuw facebookprofiel aanmaken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar niet van Adam, want dat is Ryan al.
Adam Lanza is dood. Niet Ryan Lanza. Adam had de ID-bewijs van Ryan Lanza bij zich. Dit is wat ik heb begrepen uit de laatste verhalen. Ook dit zeg ik met voorzichtigheid.quote:
Er is een verschil tussen impulsief een kleuter klas neerschieten en een geniaal persoon die voor jou en mij de wereld probeert te beteren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mja, bijna alle schutters van de laatste tijd in de VS (en breivik) zagen er nou niet bepaald 'onguur' uit.
Alu-hoedje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef darkshadow16 het volgende:
Die politieman die nu live is heeft wel een vet hoedje.
Wat heeft de Unabomber hier nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen impulsief een kleuter klas neerschieten en een geniaal persoon die voor jou en mij de wereld probeert te beteren.
Wat heeft Anders Breivik hiermee te maken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen impulsief een kleuter klas neerschieten en een geniaal persoon die voor jou en mij de wereld probeert te beteren.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Van wat ik had meegekregen was de broer van de dader, net als zijn ouders, dood gevonden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Adam Lanza is dood. Niet Ryan Lanza. Adam had de ID-bewijs van Ryan Lanza bij zich. Dit is wat ik heb begrepen uit de laatste verhalen. Ook dit zeg ik met voorzichtigheid.
Ja, maar dat is in China, dus dat boeit niemand.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef DeRakker. het volgende:
Door al het gehype mis je bijna dit:
http://www.courant.com/sn(...)1213,0,5592318.story
Knife-wielding man injures 22 children in China
BEIJING (Reuters) - A knife-wielding man slashed 22 children and an adult at an elementary school in central China on Friday, state media reported, the latest in a series of attacks on schoolchildren in the country.
The man attacked the children at the gate of a school in Chenpeng village in Henan province, the Xinhua news agency reported.
Police arrested a 36-year-old man, identified as villager Min Yingjun, Xinhua said. It did not give further details of the extent of the injuries.
Sign Up For Traffic Text Alerts
There have been a series of attacks on schools and schoolchildren around China in recent years, some by people who have lost their jobs or felt left out of the country's economic boom.
The rash of violence has prompted public calls for more measures to protect the young in a country where many couples only have one child.
In 2010, a man slashed 28 children, two teachers and a security guard in a kindergarten in eastern China.
Stond al in het eerste topic, maar inderdaad...ook zoiets.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef DeRakker. het volgende:
Door al het gehype mis je bijna dit:
http://www.courant.com/sn(...)1213,0,5592318.story
Knife-wielding man injures 22 children in China
BEIJING (Reuters) - A knife-wielding man slashed 22 children and an adult at an elementary school in central China on Friday, state media reported, the latest in a series of attacks on schoolchildren in the country.
The man attacked the children at the gate of a school in Chenpeng village in Henan province, the Xinhua news agency reported.
Police arrested a 36-year-old man, identified as villager Min Yingjun, Xinhua said. It did not give further details of the extent of the injuries.
Sign Up For Traffic Text Alerts
There have been a series of attacks on schools and schoolchildren around China in recent years, some by people who have lost their jobs or felt left out of the country's economic boom.
The rash of violence has prompted public calls for more measures to protect the young in a country where many couples only have one child.
In 2010, a man slashed 28 children, two teachers and a security guard in a kindergarten in eastern China.
Een broer dood, een broer opgepakt voor verhoor. Begreep ik dan weer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van wat ik had meegekregen was de broer van de dader, net als zijn ouders, dood gevonden.
Huh? Wat heeft dat met m'n reactie te makenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ën één broer twitterend in de bus op weg naar huis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een broer dood, een broer opgepakt voor verhoor. Begreep ik dan weer.
Impulsief?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ohja vergetenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in China, dus dat boeit niemand.
Tragisch voor die broer als hij er niks mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een broer dood, een broer opgepakt voor verhoor. Begreep ik dan weer.
Hij bedoeld dat deze schietpartij willekeurig en zonder dieper motief was, en die van Breivik een overwogen politieke daad om een politiek doel te bereiken. Dat is toch duidelijk.quote:
Wie zegt sowieso dat dit impulsief was? Laten we eerst maar het onderzoek afwachten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat deze schietpartij willekeurig en zonder dieper motief was, en die van Breivik een overwogen politieke daad om een politiek doel te bereiken. Dat is toch duidelijk.
Godwin. Zullen we nu maar met deze discussie stoppen? Waar hij ook over gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef Strani het volgende:
Waar ik me wel aan erger zijn al die opmerkingen over hoe diep de mensheid nou weer gezonken is.
Ten eerste: De mensheid stond er pakweg 70 jaar geleden een stukje slechter voor.
Ten tweede: We hebben te maken met één idioot. Al die kinderen waren ook 'mensheid', en al die miljoenen die geschokt dit nieuws volgen ook.
Hoeveel kantjes was zijn afscheidsbrief?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zegt sowieso dat dit impulsief was? Laten we eerst maar het onderzoek afwachten.
Een ware psychopathische acteur inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Een emotionele Obama.
[ afbeelding ]
Kerstkaart.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoeveel kantjes was zijn afscheidsbrief?
Willekeur en zonder dieper motief, heeft geen moer met impulsiviteit te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat deze schietpartij willekeurig en zonder dieper motief was, en die van Breivik een overwogen politieke daad om een politiek doel te bereiken. Dat is toch duidelijk.
Nee lieverd, dit is geen Godwin maar een vergelijking om aan te geven dat de mensheid echt niet per sé in een neerwaardse spiraal zit, wat veel mensen wel willen geloven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Godwin. Zullen we nu maar met deze discussie stoppen? Waar hij ook over gaat.
Misschien is dit een overhaaste conclusie, maar het lijkt me niet zo'n gezellige familie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tragisch voor die broer als hij er niks mee te maken heeft.Hele familie in een klap weg.
Weet jij het, weet ik het? Vanwaar die aannames?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoeveel kantjes was zijn afscheidsbrief?
Goh, cpt. obvious is er ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Broer dit, ouders dat.. Het enige wat nu zeker is dat er iets niet helemaal lekker zat in de familie.
Ik denk dat dit wel klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Broer dit, ouders dat.. Het enige wat nu zeker is dat er iets niet helemaal lekker zat in de familie.
Tót je straks die 26 individuele verhalen leest en meer hoort over de achtergrond van die slachtoffers.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ik vond dat bericht van dat meisje uit Staphorst van gisteren eigenlijk zieliger dan dit gebeuren. Misschien omdat dat dichterbij was.
Sowieso vind ik het altijd veel erger (in een film bijv), wanneer er één iemand dood gaat dan wanneer dat met tienduizenden tegelijk gaat. Gaan er miljoenen mensen dood dan boeit het al helemaal niks meer. Raar is dat.
"One death is a tragedy, a million deaths is a statistic"quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ik vond dat bericht van dat meisje uit Staphorst van gisteren eigenlijk zieliger dan dit gebeuren. Misschien omdat dat dichterbij was.
Sowieso vind ik het altijd veel erger (in een film bijv), wanneer er één iemand dood gaat dan wanneer dat met tienduizenden tegelijk gaat. Gaan er miljoenen mensen dood dan boeit het al helemaal niks meer. Raar is dat.
Je vraag je ook af waarom zo'n moeder aan school gaat staan als haar zoon daar op zekere dag binnen loopt met een semi-automatisch wapen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Misschien nog eens naar Obama's toespraak luisteren onder het genot van muziek uit een melodrama?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef LXIV het volgende:
Net zeg je nog dat het impulsief is en nou moest moeder het van te voren al zien aankomen? Het wordt verwarrend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je vraag je ook af waarom zo'n moeder aan school gaat staan als haar zoon daar op zekere dag binnen loopt met een semi-automatisch wapen.
Bron?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een ware psychopathische acteur inderdaad.
Omdat een zoon is doorgedraaid?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien is dit een overhaaste conclusie, maar het lijkt me niet zo'n gezellige familie.
Wow... Had hij maar gewoon dat wapen gebruikt om alleen zichzelf door de kop te schieten..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een plaatje erbij.
Freaky... als hij nou wat specifieker was geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een plaatje erbij.
Ach, dat zal ook niet zo snel verdwijnen. Is het recht op wapenbezit immers niet in de grondwet ver(k)ankerd, ondanks vele eerdere soortgelijke "incidentjes" als deze?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef gosschalks het volgende:
Nu zal die smerige wapenlobby ook alvast wel weer uitrukken om het recht op wapens te verdedigen..
Welke chan is dat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een plaatje erbij.
Fotoshop, net zoals andere 'voorspellingen' op 4chan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een plaatje erbij.
Ik zag er inderdaad alweer een stel langskomen. Walgelijke lui.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef gosschalks het volgende:
Nu zal die smerige wapenlobby ook alvast wel weer uitrukken om het recht op wapens te verdedigen..
Dat + mensen die geestelijke gezondheidszorg nodig hebben maar niet worden geholpen wegens hun financiële situatie is een gevaarlijke situatie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Dat recht op wapenbezit, is er ooit een schietpartij voorkomen omdat iemand die een wapen droeg heeft terug geschoten? Zo ver ik weet niet.
Verder wederom een verschrikkelijk gebeurtenis.
Volgens mij hebben ze juist wapens om op de regering te kunnen schieten wanneer het een tiranniek regime dreigt te worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Dat recht op wapenbezit, is er ooit een schietpartij voorkomen omdat iemand die een wapen droeg heeft terug geschoten? Zo ver ik weet niet.
Verder wederom een verschrikkelijk gebeurtenis.
Tegen die tijd heeft men elkaar al uitgemoord op deze manierquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Shawn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze juist wapens om op de regering te kunnen schieten wanneer het een tiranniek regime dreigt te worden.
Ach binnenkort is er geen regering meer daar het land is faillietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Shawn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze juist wapens om op de regering te kunnen schieten wanneer het een tiranniek regime dreigt te worden.
haha er was één retard die zoiets beweerde en dat was ik met een PIquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
Dat kinderen ook met wapens moeten lopen om hunzelf te beschermen is ook fout zoals mensen zeggen hier..
Een kind is een kind en onwetend zo maken ze elkaar ook af...
En zoals altijd in Amerika word het wapen en het kaliber van de kogels erbij vermeld plus wat voor kop de kogels hebben..
1 lid van de familie doet iets absoluut vreselijks, en daar concludeer jij nu al uit dat er dus in de hele familie maar iets fout moet zitten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Vertaling?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je vraag je ook af waarom zo'n moeder aan school gaat staan als haar zoon daar op zekere dag binnen loopt met een semi-automatisch wapen.
Ik denk wel dat de familie als eerste opgemerkt moet hebben dat deze persoon niet de juiste is om wapens te hebben bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 lid van de familie doet iets absoluut vreselijks, en daar concludeer jij nu al uit dat er dus in de hele familie maar iets fout moet zitten?
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de familie als eerste opgemerkt moet hebben dat deze persoon niet de juiste is om wapens te hebben bijvoorbeeld.
huh? wat:9quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
haha er was één retard die zoiets beweerde en dat was ik met een PI
Het zou ook eens helpen als de media dit niet zo breed uitmeten en dit soort dieren als anti-helden neerzetten. Zolang dat gebeurt is het wachten op de volgende slachtpartij door een geesteszieke jongere.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Afschuwelijk. Zag net ook de verklaring van Obama, ook hij had tranen in zijn ogen...
Nou maar hopen dat hij die walgelijke wapenlobby in de VS eens eindelijk aanpakt.
Zal wel weer niet gebeuren... op naar het volgende 'incident'
quote:The latest data from the U.S. Centers for Disease Control and Prevention show that 3,184 children and teens died from gunfire in the United States in 2006a 6 percent increase from 2005. This means one young life lost every two hours and 45 minutes, almost nine every day, 61 every week.
Of these deaths, 2,225 were homicides, 763 were suicides and 196 were due to an accident or undetermined circumstances. Boys accounted for 2,815 of the deaths; girls for 369 deaths. More than five times as many children and teens—17,451—suffered non-fatal gun injuries.
The number of children and teens in America killed by guns in 2006 would fill more than 127 public school classrooms of 25 students each.
More preschoolers (63) were killed by firearms than law enforcement officers (48) killed in the line of duty.
Black males ages 15 to 19 are almost five times as likely as their White peers and more than twice as likely as their Hispanic peers to be killed by firearms.
Between 1979 and 2006, the yearly number of firearm deaths of White children and teens decreased by about 40 percent, but deaths of Black children and teens increased by 55 percent.
Since 1979, gun violence has ended the lives of 107,603 children and teens in America.
Sixty percent of them were White; 37 percent were Black.
The number of Black children and teens killed by gunfire since 1979 (39,957) is more than 10 times the number of Black citizens of all ages lynched throughout American history (3,437).
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Afschuwelijk. Zag net ook de verklaring van Obama, ook hij had tranen in zijn ogen...
Nou maar hopen dat hij die walgelijke wapenlobby in de VS eens eindelijk aanpakt.
Zal wel weer niet gebeuren... op naar het volgende 'incident'
Serieus 10 kinderen per dag? En het totaal?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef LXIV het volgende:
Er komen dagelijks ca 10 kinderen / teenagers om door vuurwapens in de VS.
Is er eens een keer een afwijking van 180%, iedereen meteen janken. Onzin.
Ik krijg steeds meer de neiging om pas over een paar dagen conclusies te gaan trekken en eea voor waar aan te nemen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Officieel nu bevestigd dat het Adam is en niet Ryan.
Niet door een enkele dader.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zie de gewijzigde post.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Serieus 10 kinderen per dag? En het totaal?
Ik ken twee mensen, waarvan 1 in naaste omgeveing, die een psychose hebben gehad, geloof me, dat is echt van de een op andere dag.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat deze het dichtst bij de persoon staan.
Die valt ook voor een "normaal" persoon niet te begrijpenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Anders begrijp je even totaal niet wat de Amerikaanse cultuur is.
Dan nog is het bullshit om te wijzen naar legaal wapenbezit. Als je een wapen wilt hebben is dat waar ter wereld ook mogelijk.quote:
Niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is dat dan een troost of juist niet?
Niet een afwijking denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
De cultuur van politieke passiviteit?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Anders begrijp je even totaal niet wat de Amerikaanse cultuur is.
Het is ook onzin dat dit soort incidenten nodig zijn om het wapenbezit ter discussie te stellen ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Dan nog is het bullshit om te wijzen naar legaal wapenbezit. Als je een wapen wilt hebben is dat waar ter wereld ook mogelijk.
Dit gebeurt niet iedere dag nee. Was het maar waar, dan kwam het ook niet meer op het nieuws en verkeerden wij in zalige onwetendheid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet een afwijking denk ik.
Want nu komen op één plek heel veel mensen om + nog die 10 andere kinderen die elke dag omkomen.
Dus het is wel degelijk iets wat niet elke dag gebeurd.
Zijn gelekte JeffCo foto's van de Columbine High School shooting. (Eric en Dylan)quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Fotoshop, net zoals andere 'voorspellingen' op 4chan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |