Hoezo dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de familie als eerste opgemerkt moet hebben dat deze persoon niet de juiste is om wapens te hebben bijvoorbeeld.
huh? wat:9quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
haha er was één retard die zoiets beweerde en dat was ik met een PI
Het zou ook eens helpen als de media dit niet zo breed uitmeten en dit soort dieren als anti-helden neerzetten. Zolang dat gebeurt is het wachten op de volgende slachtpartij door een geesteszieke jongere.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Afschuwelijk. Zag net ook de verklaring van Obama, ook hij had tranen in zijn ogen...
Nou maar hopen dat hij die walgelijke wapenlobby in de VS eens eindelijk aanpakt.
Zal wel weer niet gebeuren... op naar het volgende 'incident'
quote:The latest data from the U.S. Centers for Disease Control and Prevention show that 3,184 children and teens died from gunfire in the United States in 2006a 6 percent increase from 2005. This means one young life lost every two hours and 45 minutes, almost nine every day, 61 every week.
Of these deaths, 2,225 were homicides, 763 were suicides and 196 were due to an accident or undetermined circumstances. Boys accounted for 2,815 of the deaths; girls for 369 deaths. More than five times as many children and teens—17,451—suffered non-fatal gun injuries.
The number of children and teens in America killed by guns in 2006 would fill more than 127 public school classrooms of 25 students each.
More preschoolers (63) were killed by firearms than law enforcement officers (48) killed in the line of duty.
Black males ages 15 to 19 are almost five times as likely as their White peers and more than twice as likely as their Hispanic peers to be killed by firearms.
Between 1979 and 2006, the yearly number of firearm deaths of White children and teens decreased by about 40 percent, but deaths of Black children and teens increased by 55 percent.
Since 1979, gun violence has ended the lives of 107,603 children and teens in America.
Sixty percent of them were White; 37 percent were Black.
The number of Black children and teens killed by gunfire since 1979 (39,957) is more than 10 times the number of Black citizens of all ages lynched throughout American history (3,437).
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Afschuwelijk. Zag net ook de verklaring van Obama, ook hij had tranen in zijn ogen...
Nou maar hopen dat hij die walgelijke wapenlobby in de VS eens eindelijk aanpakt.
Zal wel weer niet gebeuren... op naar het volgende 'incident'
Serieus 10 kinderen per dag? En het totaal?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef LXIV het volgende:
Er komen dagelijks ca 10 kinderen / teenagers om door vuurwapens in de VS.
Is er eens een keer een afwijking van 180%, iedereen meteen janken. Onzin.
Ik krijg steeds meer de neiging om pas over een paar dagen conclusies te gaan trekken en eea voor waar aan te nemen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Officieel nu bevestigd dat het Adam is en niet Ryan.
Niet door een enkele dader.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zie de gewijzigde post.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Serieus 10 kinderen per dag? En het totaal?
Ik ken twee mensen, waarvan 1 in naaste omgeveing, die een psychose hebben gehad, geloof me, dat is echt van de een op andere dag.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat deze het dichtst bij de persoon staan.
Die valt ook voor een "normaal" persoon niet te begrijpenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Anders begrijp je even totaal niet wat de Amerikaanse cultuur is.
Dan nog is het bullshit om te wijzen naar legaal wapenbezit. Als je een wapen wilt hebben is dat waar ter wereld ook mogelijk.quote:
Niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is dat dan een troost of juist niet?
Niet een afwijking denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
De cultuur van politieke passiviteit?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Anders begrijp je even totaal niet wat de Amerikaanse cultuur is.
Het is ook onzin dat dit soort incidenten nodig zijn om het wapenbezit ter discussie te stellen ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Dan nog is het bullshit om te wijzen naar legaal wapenbezit. Als je een wapen wilt hebben is dat waar ter wereld ook mogelijk.
Dit gebeurt niet iedere dag nee. Was het maar waar, dan kwam het ook niet meer op het nieuws en verkeerden wij in zalige onwetendheid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet een afwijking denk ik.
Want nu komen op één plek heel veel mensen om + nog die 10 andere kinderen die elke dag omkomen.
Dus het is wel degelijk iets wat niet elke dag gebeurd.
Zijn gelekte JeffCo foto's van de Columbine High School shooting. (Eric en Dylan)quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Fotoshop, net zoals andere 'voorspellingen' op 4chan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |