http://nos.nl/artikel/451706-schietpartij-op-basisschool-vs.htmlquote:Schietpartij op basisschool VS
AFP
Toegevoegd: vrijdag 14 dec 2012, 17:19
Update: vrijdag 14 dec 2012, 18:06
Bij een schietpartij op een Amerikaanse basisschool zijn meerdere doden gevallen, zegt een plaatselijke krant. Een van de doden zou een schutter zijn. Er zouden twee schutters zijn, van wie er één is ontsnapt.
De ander is dood; hoe hij om het leven gekomen is niet duidelijk. Het gebouw wordt door de politie doorzocht.
Volgens dezelfde krant zijn bij de schietpartij kinderen en volwassenen geraakt. Of er ook kinderen zijn omgekomen, is niet duidelijk.
Melding
De politie in Newtown in de staat Connecticut kreeg rond 09.40 plaatselijke tijd een melding dat er iets aan de hand was in de Sandy Hook Elementary School. Een schutter zou meerdere kinderen onder schot houden in een klaslokaal, zo luidde het bericht.
Op de site van de Hartford Courant is te zien hoe een groep kinderen de parkeerplaats bij de school oversteekt. Een kind huilt. Ze worden begeleid door volwassenen en een agent.
Buiten de school hebben zich tientallen politieagenten verzameld. Uit voorzorg is een aantal scholen in de omgeving gesloten.
Beste bijdrage in tijden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik hem toch in de gevangenis zetten. Je weet maar nooit.
Social media hé, alles wat daar staat is waar...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Tchock het volgende:
Waarom zijn mensen in het algemeen zo intens debiel?
[ afbeelding ]
Je wilt het niet weten...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Artiestquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Damn das dus echt kut voor die jongequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef JimmyJames het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/A-GYvvfCUAAD-0G.png
Ik zou de grote nieuwszenders keihard aanklagen als ik hem was.
Wat is dit nou weer? Sowieso er klakkeloos van uitgaan dat hij het per definitie is, is al dom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Als de dader Ryan Lanza heet heb je geen zaak tegen de media.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef JimmyJames het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/A-GYvvfCUAAD-0G.png
Ik zou de grote nieuwszenders keihard aanklagen als ik hem was.
Ja, precies? En dan ook nog groepen aan gaan maken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Sowieso er klakkeloos van uitgaan dat hij het per definitie is, is al dom.
Iedereen wil de aandacht van 'de foto' als eerste posten. Maar zoiets op FB gaat al snel viral.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik hem toch in de gevangenis zetten. Je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Tchock het volgende:
Dader zou Ryan Lanza heten. Echter: niet te snel naar Facebook duiken allemaal.
[ afbeelding ]
Ook niet als ze zijn foto hebben laten zien als zijnde de dader?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de dader Ryan Lanza heet heb je geen zaak tegen de media.
Waar kijken we hier precies naar dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom sowieso zo snel roepen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen wil de aandacht van 'de foto' als eerste posten. Maar zoiets op FB gaat al snel viral.
Ik heb mijn posts in het vorige topic iig gewijzigd.
Mensen die zonder enige informatie niet alleen een willekeurige knul aanwijzen als dader, maar dat ook nog op facebook zetten en actief verspreiden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waar kijken we hier precies naar dan?
Dan wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ook niet als ze zijn foto hebben laten zien als zijnde de dader?
Auw.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Want ze laten gewoon zijn profiel zien op TV.
CNN.comquote:Nearly 30 people, most of them children, are believed dead, source says
Dat is natuurlijk de vraag. Geen idee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar heet de dader wel echt Ryan Lanza dan?
Dan heb je wel een redelijke zaak, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Defamation_per_se#Defamation_per_sequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ook niet als ze zijn foto hebben laten zien als zijnde de dader?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Lijkt me duidelijk, verbieden dat spel.twitter:
XDDDD dat zuigt voor hem manquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Tchock het volgende:
Dader zou Ryan Lanza heten. Echter: niet te snel naar Facebook duiken allemaal.
[ afbeelding ]
Sportief dat je het toegeeft welquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet nadenken, voornamelijk.
Eerder de schuld van social media, maar goed; feit blijft dat er tientallen doden zijn te betreuren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Pharmacist het volgende:
Daamn, ik ben heel benieuwd hoe CNN gaat reageren als bekend is dat ze de verkeerde hebben!!
Als dat waar is vraag ik me af wat de moeder met het motief te maken heeft gehad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Hij had het gemunt op de klas van zijn moeder: een kleuterklas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |