Dat bedoelde Pino niet.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
De dader is dood. Maar ik denk dat hij vanuit de andere zijde van het leven wel even komt ontkennen
Had die er dan ook iets mee te maken?quote:
Om hier nog even op terug te komen. Nee, het viel me alleen op in dat topic. En het verband tussen dit soort incidenten en pestverledens is al langer duidelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb jij misschien een bron dat bewijst dat pest-slachtoffers dat soort gedachtes vaak hebben?
Maar jij hebt geen bron die dat verband duidelijk maakt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen. Nee, het viel me alleen op in dat topic. En het verband tussen dit soort incidenten en pestverledens is al langer duidelijk.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen bron die dat verband duidelijk maakt?
Ah, jij neemt alles vlekkeloos van iemand aan, zonder er een wetenschappelijke bron van te zien?quote:
Ik denk dat hij nog een goede kans zou maken om veel geld te ontvangen uit een rechtzaak. Zeker omdat hij nu gelabeld is, probeer nu maar om een baan te krijgen als je geassocieërd wordt met een schietpartij en op internationale TV direct in verband bent gebracht met dit. Journalisten moeten serieuze sancties (ontslag, miljoenenboetes o.i.d.) krijgen voor dit soort luie verslaggeving zonder feiten chceken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:13 schreef asco het volgende:
Schandalig om in deze tijd bij zo'n gebeuren meteen een naam internet in te slingeren. Zijn altijd mensen met dezelfde naam. Miljoenen eisen zodat zoiets in elk geval niet nog eens gaat gebeuren. Je zult maar zo heten.
En verder triest allemaal maar volgende week/maand zal het weer raak zijn. En niet alleen in de VS. Je doet er toch niks aan. De wereld is ziek.
Je weet vast wel google te gebruiken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen bron die dat verband duidelijk maakt?
Moet je eens een onderzoekje hier houden, ik denk dat het wel degelijk waar isquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, jij neemt alles vlekkeloos van iemand aan, zonder er een wetenschappelijke bron van te zien?
Jij komt met de stelling, maar ik moet het bewijzen met een bron?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet vast wel google te gebruiken.
Nouja het is duidelijk dat de dader dood is. Dus als jij dan ineens op de sollicitatie komt dan kun je het nog best uitleggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog een goede kans zou maken om veel geld te ontvangen uit een rechtzaak. Zeker omdat hij nu gelabeld is, probeer nu maar om een baan te krijgen als je geassocieërd wordt met een schietpartij en op internationale TV direct in verband bent gebracht met dit. Journalisten moeten serieuze sancties (ontslag, miljoenenboetes o.i.d.) krijgen voor dit soort luie verslaggeving zonder feiten chceken.
Leuke grapjes inderdaad, van die depressieve tweets.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Pino112 het volgende:
Jaja.twitter:Ryan__Lanza twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:13:48haha i didnt kill anyone, stop spamming my twitter please. and all my other tweets were just jokes because i only had around 20 followers reageer retweet
Onschuldige doden door Obama's toedoen worden collateral damage genoemd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef Strani het volgende:
Obama lijkt het er oprecht moeilijk mee te hebben. Terecht natuurlijk, maar dat zie je niet vaak.
Lekker boeiend, was allemaal voor dit gebeurde...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuke grapjes inderdaad, van die depressieve tweets.
Inderdaad, was even slikken om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Dat doet Obama dan toch weer goed hoor, die persco. Heftig.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef Strani het volgende:
Obama lijkt het er oprecht moeilijk mee te hebben. Terecht natuurlijk, maar dat zie je niet vaak.
Hij is al herkozen, die ratings zijn niet zo belangrijk meer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Perfect voor zijn ratings zo'n traantje.
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:18:37NBC meldt dat alle kinderen in de kleuterklas van de schutter van de moeder gedood zijn reageer retweet
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:23:44CNN: ook een broer van de schutter is dood gevonden (in Hoboken, New Jersey) reageer retweet
Geloof me, over 2 dagen is echt iedereen dit incident vergeten en al helemaal hoe de schutter heette. OP de ouders van de kinderen na misschien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja het is duidelijk dat de dader dood is. Dus als jij dan ineens op de sollicitatie komt dan kun je het nog best uitleggen.
Het komt hem wel goed uit, en Amerikanen acteren sowieso.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is al herkozen, die ratings zijn niet zo belangrijk meer.
De tering...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:18:37NBC meldt dat alle kinderen in de kleuterklas van de schutter van de moeder gedood zijn reageer retweet
En andere broer opgepakt dacht ik?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:23:44CNN: ook een broer van de schutter is dood gevonden (in Hoboken, New Jersey) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |