Ik voel niet de drang om iets te bewijzen. Als ik twijfel aan iets, dan ga ik kijken of het klopt, vandaar de suggestie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij komt met de stelling, maar ik moet het bewijzen met een bron?![]()
Er wordt veel geacteerd ja, niet alleen door Amerikanen. Maar ik kreeg de indruk dat dit wel echt was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Het komt hem wel goed uit, en Amerikanen acteren sowieso.
Misschien moest ie aan de kinderen denken die hij met zijn drones heeft vermoord.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt veel geacteerd ja, niet alleen door Amerikanen. Maar ik kreeg de indruk dat dit wel echt was.
Je mag ook gewoon toegeven dat het nergens op slaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel niet de drang om iets te bewijzen. Als ik twijfel aan iets, dan ga ik kijken of het klopt, vandaar de suggestie.
Dit verhaal wordt steeds vreemder en tragischer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:18:37NBC meldt dat alle kinderen in de kleuterklas van de schutter van de moeder gedood zijn reageer retweet
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:23:44CNN: ook een broer van de schutter is dood gevonden (in Hoboken, New Jersey) reageer retweet
Nee. Eentje is van Sandy Hook, CT als het goed is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:26 schreef Revanches het volgende:
Dus er zijn twee Ryan Lanza's in Hoboken?
Die andere Ryan woonde in Hoboken. En daar is nu wel de broer van de echte Ryan vermoord.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee. Eentje is van Sandy Hook, CT als het goed is.
Paar jaar al.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef Leandra het volgende:
Hoelang bestond die FB al die nu verdwenen is?
Want destijds had hier ook iemand de naam van Tristan geregistreerd om zich voor te doen als naamgenoot, zelfs de politie maakte toen melding dat die persoon er echt niet mee te maken had en een andere Tristan vd Vlis was.
Dat was hij dus niet, dus ik vraag me af hoe oud deze FB was...
Misschien een neef met dezelfde naam? Zou wel aardig verwarrend zijn iigquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die andere Ryan woonde in Hoboken. En daar is nu wel de broer van de echte Ryan vermoord.
Wordt wel heel verwarrend zo inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die andere Ryan woonde in Hoboken. En daar is nu wel de broer van de echte Ryan vermoord.
Het verband tussen school shootings en pesterijen slaat nergens op? Dat is dan weer een stelling van jouw kant, maar ik zie jou ook nergens met bronnen aan komen zetten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon toegeven dat het nergens op slaat.
Jij kwam met de stelling, dus moet jij met een betrouwbare bron komen die die stelling bewijst/ondersteunt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Complete familie afgeslacht en tevens een hele kleuterklas.. ik moet een beetje denken aan Anders Breivik
Nee, het slaat nergens op dat jij niet met een bron komt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het verband tussen school shootings en pesterijen slaat nergens op? Dat is dan weer een stelling van jouw kant, maar ik zie jou ook nergens met bronnen aan komen zetten.En nu ben ik er wel weer klaar mee.
Volgens betrouwbare bron had hij een AK-47quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:12 schreef Tchock het volgende:
De verhalen ook hèVolgens de ene bron was hij alleen met een groot aanvalsgeweer, volgens de andere had hij twee revolvers en een mededader, bladiebla. Ik doe wel even alle nieuwssites dicht, geen zin hier in.
Kunnen jullie niet lekker gaan DM-en? Dat ge-egotrip in een topic als deze is weinig gepast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het slaat nergens op dat jij niet met een bron komt.
Begrijpend lezen is niet je beste vak, zo te zien.
Naja, raakt kant noch wal maar het heeft een beetje dezelfde impact op mij (voornamelijk door de afslachting van zoveel kinderen/jong-volwassenen).quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bron had hij een AK-47
Betrouwbare bronnen zijn er nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bron had hij een AK-47
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet lekker gaan DM-en? Dat ge-egotrip in een topic als deze is weinig gepast.
Ah op die manier. Kon me al niet herinneren dat Breivik een familielid had omgebracht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Naja, raakt kant noch wal maar het heeft een beetje dezelfde impact op mij (voornamelijk door de afslachting van zoveel kinderen/jong-volwassenen).
twitter:JesseRodriguez twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 21:31:54WNBC: Hoboken NJ police confirm two roommates of school shooting suspect were taken into custody for questioning reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |