http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
deden ze vorig jaar ook al volgens mij. toen was het pijlen schieten en de uitslag zag je ook pas een week laterquote:Op donderdag 13 december 2012 21:33 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Waar slaat dit nou weer op... not effe wat geld in het laatje schuiven ofzo?
Jij kijkt dit jaar voor het eerst?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:33 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Waar slaat dit nou weer op... not effe wat geld in het laatje schuiven ofzo?
Nah dat niet.. maar ik heb wel een paar jaar gemist..quote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij kijkt dit jaar voor het eerst?
Hhahahaahahaquote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef Paul99 het volgende:
Volgende aflevering is Chris er niet bij. Hij is dan nog steeds aan het roeien
Godverdomme Chrisquote:Op donderdag 13 december 2012 21:33 schreef tralalala het volgende:
De TT moet nog spoileriger worden
Beetje trollen
Ze zeiden vorige week: deze week de finale.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij kijkt dit jaar voor het eerst?
En het jaar ervoor ook. En de jaren ervoor werd de uitslag van een eindproef of van een stemming ook pas de week erna bekend gemaakt.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deden ze vorig jaar ook al volgens mij. toen was het pijlen schieten en de uitslag zag je ook pas een week later
Of Faya dus.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef lily het volgende:
Ik denk toch Peggy
Anders hadden ze de cliffhanger langer laten duren ( totdat er meer stonden te gooien)
Vorig jaar hadden ze idd al heel wat pogingen gedaan voor de cliffhanger.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef lily het volgende:
Ik denk toch Peggy
Anders hadden ze de cliffhanger langer laten duren ( totdat er meer stonden te gooien)
Afgedreven naar Sri Lankaquote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef Paul99 het volgende:
Volgende aflevering is Chris er niet bij. Hij is dan nog steeds aan het roeien
En als het gelijkspel was dan mocht de publiek een week later beslissen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het jaar ervoor ook. En de jaren ervoor werd de uitslag van een eindproef of van een stemming ook pas de week erna bekend gemaakt.
Ze lieten op t begin de winnende gooi zien. Er lagen geen andere stokken naast ( zo leek het ) dus je zou indd wel eens geljjk kunnen hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef lily het volgende:
Ik denk toch Peggy
juist niet denk ik. Met deze cliffhanger willen ze juist iedereen op het verkeerde idee brengen. En dan volgende week blijkt dat Peggy mis gooide en dat Fajah daarna raak gooitquote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef lily het volgende:
Ik denk toch Peggy
hij zit nu vast op Nova Zemblaquote:
die stokken van peggy kunnen ook in het water beland zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ze lieten op t begin de winnende gooi zien. Er lagen geen andere stokken naast ( zo leek het ) dus je zou indd wel eens geljjk kunnen hebben.
Alhoewel met het pijl en boog schieten vorig jaar volgens mij ook werd gestopt bij de 1e en ze nog 20 min doorgingen.
Was vorig jaar niet met die katapult?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ze lieten op t begin de winnende gooi zien. Er lagen geen andere stokken naast ( zo leek het ) dus je zou indd wel eens geljjk kunnen hebben.
Alhoewel met het pijl en boog schieten vorig jaar volgens mij ook werd gestopt bij de 1e en ze nog 20 min doorgingen.
Dat zou je inderdaad niet verwachten in de jaren tachtig of negentig. Toen ze zich nog niet zo bewust waren van cliffhangers in gewone programma's (uiteraard wel in series). Tegenwoordig weet je gewoon dat ze het gaan rekken. En dan is de eerste keer het nog een teleurstelling, maar de jaren erna kun je de klok er op gelijk zetten.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ze zeiden vorige week: deze week de finale.
Dan ga je toch niet verwachten dat ze de stekker er expres uit halen 5 minuten voor het einde
Ja dat bedoel ik indd. Wel met pijlenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was vorig jaar niet met die katapult?
Daar hoop ik dan ook opquote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
juist niet denk ik. Met deze cliffhanger willen ze juist iedereen op het verkeerde idee brengen. En dan volgende week blijkt dat Peggy mis gooide en dat Fajah daarna raak gooit
Nee, deze lijkt er meters naast te zitten en volgens mij nog te kort ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef lily het volgende:
Ik denk toch Peggy
Ik vond hem juist wel redelijk in de richting alleen net iets te kort inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, deze lijkt er meters naast te zitten en volgens mij nog te kort ook.
Nee, toen lieten ze al heel veel pijlen zien en stopten ze pas bij de eerste pijl van Sascha. Om de week erna nog een tijd door te gaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Die zullen het wel een Belg met een Nederlandse mentaliteit en Ollandse arrogantie vinden en het daarmee ook verklaren dat hij faaltquote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef tralalala het volgende:
Vorig jaar was er op 9lives nog een aardig actief ER topic, nu niet meer.![]()
Beetje kijken wat Belgen van het gefaal van Chris vinden.
Dat Chris ver achter ligt is nog één ding. Maar dat hij na twee meter al aan het klagen was, hoe zwaar hij het wel niet had, en daar maar over door bleef zeuren, was al helemaal een faal.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef opreis het volgende:
Hoe kan peggy nou het hardst gaan van iedereen, en god wat irritant die portretjes aan het begin, lekker veer in je reet steken hoe erg je het verdient en hoe zwaar het is.
Chris faalt wel keihard, wordt door 3 vrouwen mijlen ver op achterstand gezet. Denk dat ik het toch fajah of fatima gun, maar zal fayah wel zijn, mag fatima mooi zuur zijn en laten zien hoe goede verliezer ze kan zijn.
Dat had alsnog weinig nut gehad om nu al op te zoeken... want deze aflevering wordt in België pas komende zondag uitgezonden.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef tralalala het volgende:
Vorig jaar was er op 9lives nog een aardig actief ER topic, nu niet meer.![]()
Beetje kijken wat Belgen van het gefaal van Chris vinden.
Wat slechtquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef eQuaL het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/5f4a33c9-6a06-4e3e-96be-26316d56943f![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtfquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef eQuaL het volgende:
Dat is allemaal tactiek van Chris, dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef Redefine het volgende:
Dat Chris ver achter ligt is nog één ding. Maar dat hij na twee meter al aan het klagen was, hoe zwaar hij het wel niet had, en daar maar over door bleef zeuren, was al helemaal een faal.
Idd, precies wat ik dacht. Mensen die dit programma kijken zijn trouwe kijkers en die worden op deze manier beloond. Fuck RTL (voor de zoveelste keer).quote:
Ach, de volgende aflevering doen ze eerst weer een terugblik op de finale, dan laten ze zien wie er wint en vaak nog wat meer geneuzel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Idd, precies wat ik dacht. Mensen die dit programma kijken zijn trouwe kijkers en die worden op deze manier beloond. Fuck RTL (voor de zoveelste keer).
Zou je niet over fatima zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:17 schreef lily het volgende:
ik was even aan het kijken wie Peggy eigenlijk is maar wat meer vet staat haar toch beter
http://www.kidmedia.nl/wp(...)jpg&h=360&w=640&zc=1
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:47 schreef Fairfax het volgende:
Ik hoop dat die burgertrut niet wint.
nou ja, ik vind Fatima ook niet vetquote:
eensquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef eQuaL het volgende:
Fajah moet gewoon winnen! Enige terechte winnaar
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
Mensen die straks denken dat ze gespoild zijn met de TT
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef eQuaL het volgende:
Gewoon goede techniek, scheelt super veel. Chris zat ook constant naar voren geleund op zijn vlot, dat remt behoorlijk af.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Maar bizar dat ze zo achterlijk hard ging met dat roeien vergeleken met de rest
Ze is de eerste verliezer. Had er al lang uit moeten liggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef eQuaL het volgende:
Nee. De eerste verliezer is degene die het eerst naar huis moet. Willy dus. Zo is het spel nu eenmaalquote:Op zaterdag 15 december 2012 02:28 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ze is de eerste verliezer. Had er al lang uit moeten liggen
Dat vond hij zelf ook "z'n sterkste onderdeel"quote:Op zaterdag 15 december 2012 04:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Christophe.![]()
Je zou toch denken dat je als man een voordeel hebt bij het onderdeel met het vlot ... maar blijkbaar niet als die man Chris is.
wtf, echt tenenkrommend gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef eQuaL het volgende:
Ach komaan, deze expeditie is qua complotten het ergst. Waar je bij oude expedities tenminste nog een robinsonproef had, is hier 30 minuten van elke aflevering gevuld met het maken van nieuwe complotten.quote:Op maandag 17 december 2012 11:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
wtf, echt tenenkrommend gewoon.
En dan Dennis: "meest tactische expeditie ooit"
ga toch eens oude afleveringen kijken ofzo
Heerlijk was datquote:Op maandag 17 december 2012 11:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
wtf, echt tenenkrommend gewoon.
En dan Dennis: "meest tactische expeditie ooit"
ga toch eens oude afleveringen kijken ofzo
En dan wint Pekkiequote:Op donderdag 20 december 2012 13:54 schreef miep63 het volgende:
Ik gok op Fajah. M'n huisgenoot gaat voor Fatima. De hond mag ook meedoen, die zal vast voor Christophe gaan, omdat ie net zo blè is.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef eQuaL het volgende:
Net mijn moeke aan de foon en die zei hetzelfdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef tralalala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat al jaren niet meer om overleven.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Wel slim gespeeld, maar eigenlijk niet leuk. Lodewijk was een goede Robinson.
Lijkt me geweldig.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou me serieus wel eens willen opgeven voor dit spel. Jammer dat de laatste seizoenen alleen maar met bekende mensen zijn.
Is ook zo. En ze kregen ook elke keer extra eten. En de hutjes staan al zowat helemaal klaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het gaat al jaren niet meer om overleven.
Het bouwen van een slaapplaats is niet meer dan een triviaal intro, en het zoeken naar eten komt nooit verder dan een rode vrucht uit elkaar pulken.
Inderdaad. Vind het ook jammer dat er niet veel meer proeven zijn waarmee je bijv. munten kan verdienen waardoor allroundfalers als Chris er sneller slechter voor komen te staan.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Wel slim gespeeld, maar eigenlijk niet leuk. Lodewijk was een goede Robinson.
Lol.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij heeft hij alleen op zijn voorhoofd geen baardgroei.
Oksels ook niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij heeft hij alleen op zijn voorhoofd geen baardgroei.
Nee joh, ze streamen live vanuit de cloud en filmen zelf. Helemaal 2012.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik dacht, hebben ze nou allemaal een Macbook? Maar die is natuurlijk van de regie
Dan kies ik Eviquote:Op donderdag 20 december 2012 20:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou Zoë ook wel nakend aaien.
Eviquote:Op donderdag 20 december 2012 20:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou Zoë ook wel nakend aaien.
Lodewijk is te mannelijk voor jou?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vond geen van de mannen leuk eigenlijk. Leuk als in aantrekkelijk.
Nee, gewoon niet mijn type denk ik. Kan niet echt aanwijzen waarom.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lodewijk is te mannelijk voor jou?
Te mannelijk? In vergelijking met een sok wellicht.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lodewijk is te mannelijk voor jou?
Is het ook niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het helemaal geen leuke uitzending tot nu toe
is toch altijd de laatste? beetje lullen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het helemaal geen leuke uitzending tot nu toe
geen idee, dit is de eerste keer sinds jaren dat ik weer kijkquote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
is toch altijd de laatste? beetje lullen.
Owquote:Op donderdag 20 december 2012 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, dit is de eerste keer sinds jaren dat ik weer kijk
Ja ik kan me nog een liveshow herinneren? Maar dat was heel anders dan nuquote:Op donderdag 20 december 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
OwVolgens mij was dat helemaal in het begin ook al.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, dit is de eerste keer sinds jaren dat ik weer kijk
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
OwVolgens mij was dat helemaal in het begin ook al.
Volgens mij zaten ze toen ook in een zaaltje te kijken naar de finale dacht ik?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kan me nog een liveshow herinneren? Maar dat was heel anders dan nu
ja volgens mij welquote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze toen ook in een zaaltje te kijken naar de finale dacht ik?
Toen waren het ook nog geen BN'ers, veel leukerquote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja volgens mij wel
Ik weet nog wel dat ik het leuk vond
Dat kwam door baas Ernst-Paulquote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja volgens mij wel
Ik weet nog wel dat ik het leuk vond
Nee joh dat was z'n maatje.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:47 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Peggy WTF? Stemde Peggy ook niet op hem?
Een suikerpatient werd ooit uitgelachen omdat ie moest blijven eten.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:54 schreef ZaZoe het volgende:
Zou wat zijn als iemand met anorexia Expeditie Robinson gaat winnen
Dan zijn ze binnen 10 minuten klaarquote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
Wat een geouwehoer man, laat gewoon die finale zien.
Als Peggy die eerste er in gooit -->quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zijn ze binnen 10 minuten klaarNiet dat ik dat erg zou vinden.
ja dan 10 secondenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als Peggy die eerste er in gooit -->.
Haha ja, een hele aflevering met flashbacks en dan de ontknoping in 5 minuten.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als Peggy die eerste er in gooit -->.
Ja precies, wilde het net postenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef tralalala het volgende:
Chris ook echt aan het pokeren op de achtergrond
Pokerfacequote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom scheert die beste man zich niet fatsoenlijk?
Alleen show, hij had de muis niet eens vastquote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies, wilde het net posten
De eeuwige-studentenlookquote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Inderdaad. Net boven de nek met het mes beginnenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat ja! Met dat brilletje op zag hij er wel leuk uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef sverbern het volgende:
Chris zag er wel beter uit toen hij wat kilo's kwijt was!
Hij is een Hagenees.quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Vroeger konden ze toch ook altijd nog stemmen dacht ik? Op 1 van de finalisten.
Zo'n groooooooote vis jonguh.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef zoem het volgende:
Min Hee ziet er normaal heel anders uit, helemaal volgeplamuurd
Ze ziet er wel mooi uit, wel IETS teveel zwart bij haar ogen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef zoem het volgende:
Min Hee ziet er normaal heel anders uit, helemaal volgeplamuurd
Misschien om grotere/rondere ogen te creëren om het Aziatische spleetje weg te werkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze ziet er wel mooi uit, wel IETS teveel zwart bij haar ogen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Misschien om grotere/rondere ogen te creëren om het Aziatische spleetje weg te werken
Ik had een Chinese collega, die wilde ook altijd "Westerse" ogen hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Misschien om grotere/rondere ogen te creëren om het Aziatische spleetje weg te werken
Die met dat lange blonde haar? Die herken ik ook niet! Geen idee.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef sverbern het volgende:
wie is die dame in het zilver? en wie is die dame die met Paul praat?
Joke?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef sverbern het volgende:
wie is die dame in het zilver? en wie is die dame die met Paul praat?
De Chinees hier op de hoek heeft daar geen last van gelukkig.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een Chinese collega, die wilde ook altijd "Westerse" ogen hebben.
Paul heeft Gaston gestuurdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef zoem het volgende:
Dat borsthaar van Paul zo prominent uit zijn kleding
Wat een debiel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Haha Paul met dat snorretje en dat haar
Maar echt lekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef Revanches het volgende:
Zoë heb ik helemaal niets van meegekregen. Nietszeggend persoon.
Ik weet mijn gewicht ook nog van toen ik 21 wasquote:Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom onthouden mensen hun gewicht van hun 21ste?
quote:
Heeft zich sinds Movember niet meer gewassenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Haha Paul met dat snorretje en dat haar
Zijn leven beschouwt hij ook echt gewoon een hele grote grap. Daarmee maakt hij zichzelf niets meer dan een grapquote:
Aagje ookquote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef Revanches het volgende:
Zoë heb ik helemaal niets van meegekregen. Nietszeggend persoon.
56 uur bij de visagist gezetenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo, Fatima heeft even playdough gekocht bij de intertoys.
Dat vind ik elk jaar zo tegenvallen in de terugblik: die bleke fatsige koppen met te veel make-up.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Peggeth ziet er zonder make-up ook beter uit.
Ja iddquote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
56 uur bij de visagist gezeten
En er is weinig tijd over.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef ZaZoe het volgende:
Peggy gewonnen denk ik, die straalt wel erg veel
Hij is wel veel aan het woord ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef sverbern het volgende:
Chris is wel de knapste van de 2 broertjes
quote:
Wss ál die reacties gelezen van wat mensen van haar vinden (zo'n type lijkt het me wel) en geschrokkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef MissJ het volgende:
zo dan, hoeveel make-up heeft Fatima op haar bek?
ik denk het jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
Wss ál die reacties gelezen van wat mensen van haar vinden (zo'n type lijkt het me wel) en geschrokken
Wat dat betreft is het natuurlijk allemaal wat overdreven, hoop dat ze dat wel snapt.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij kun je een half Afrikaans dorp van kleihutten voorzien als je een emmer water tegen Fatima haar hoofd aan gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |