Tegenwoordig is "Ik heb geen kleingeld meer. Ik pin alles" ook een bekendequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, ik deed dat ook altijd met frisse tegenzin, de helft van m'n wijk deed de deur ook niet open, zei dat ik al langs geweest was (really, dat is je excuus?) of gaf een dubbeltje. De andere helft waren mensen. Haalde meestal een euro of honderd binnen dus het was de moeite waard
En als ze nou een trein moest halen zou ik een reden kunnen verzinnen, maar die dingen reden nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Bah.Kun je zo niks aan doen en nu een stomme nasleep. Snel weg met die pijn!
Vertelllllquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:30 schreef iBenny het volgende:
Kan de finale van The Voice vandaag niet zien. Vind ik heul niet zo errrug
Ik kijk ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk! Ook jij negeert de finale van tvoh dus
Break a been!
Ik kijk wel. Denk ik. Ik kijk mee. Geloof ik. Of zo.quote:
Totaalllll geen zin in, weet niet eens wie wie isquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Denk ik. Ik kijk mee. Geloof ik. Of zo.
Alsof ik dat wel weetquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Totaalllll geen zin in, weet niet eens wie wie is
Johannes is die vries. Die andere jongen die andere jongen. Leona is toch donker? Dan is er nog een meisje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Totaalllll geen zin in, weet niet eens wie wie is
Maar ik luister liever andere muziekjensquote:
Ja maar Johannesquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik luister liever andere muziekjens
Dat doe ik ook en ik spuug er random trollcommentaar uit. Alsof het me boeit wie er wintquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik luister liever andere muziekjens
Johannesquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar JohannesAber toch niks voor jou
Zo heet die bultrug ook!quote:
Nou liever Herman dan Johannes, maak er dan Johan vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja daar kun je niks aan doen, alsof Herman niet reteoubollig isHet went!
quote:
Ik kreeg eerst een mailtje gericht naar alle vaste medewerkers: kerstpakket volgende week op te halen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:53 schreef Renesite het volgende:
Mijn kerstpakket is ook aangekomen op het werk
Altijd leuk, zeker bij die Sandra-liefhebbersquote:
Ik had de mijne 4 december al, mocht zelf wat uitkiezen wat wel handig was want mooie koekepannen en ik wilde al voor nieuwe kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg eerst een mailtje gericht naar alle vaste medewerkers: kerstpakket volgende week op te halen.
Daarna een mailtje: maar niet voor mensen die aangenomen zouden moeten worden, maar nog steeds niet omdat het management traag is.
Dus geen kpakket.
Gaan we saampjes trollen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk, zeker bij die Sandra-liefhebbers
Dat is hoe we (t)rollen!quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihaho, houd dit niveau vast voor vanavond, mensen worden gekkk
Nu pest je mequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihaho, houd dit niveau vast voor vanavond, mensen worden gekkk
Foei, zo heb ik je niet opgevoedquote:
Hoeveel tijd dan Phenootje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef Pheno het volgende:
Oh, en deze week opeens allerlei eng goed nieuws en zo. De mensen in huize Pheno hebben allebei een arbeidscontract zo het er nu uitziet, volgende week krabbelen en zo. Dus nog even vingers gekruist en zo, maar na een kuttig half jaar komt opeens van alles op zijn pootjes terecht. Lijkt het
Drie maandenquote:
Het lijkt op zo'n Japans robothondjequote:
Dat is super nieuwsquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef Pheno het volgende:
Oh, en deze week opeens allerlei eng goed nieuws en zo. De mensen in huize Pheno hebben allebei een arbeidscontract zo het er nu uitziet, volgende week krabbelen en zo. Dus nog even vingers gekruist en zo, maar na een kuttig half jaar komt opeens van alles op zijn pootjes terecht. Lijkt het
Lekkere koffie, lekker duur ookquote:
Mja, een kopje per dag, misschien twee, meer niet.quote:
Nope Dolce is veel lekkerderquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja, een kopje per dag, misschien twee, meer niet.
Maar ik doe het dan voor de chocomelk, chococino, ijsthee kan eruit (koud) en zo
![]()
Senseo en Dolce Gusto is ongeveer gelijk.
Alleen ik en Pat dus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Renesite het volgende:
Iedere FOK!ker die bij mij komt krijgt een dolce gustoooooookopje koffie
Uitsloverquote:
Ik hou ervan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn ui personifieert mijn persoonlijkheid.
Je hebt hem jezelf kado gedaan?quote:Op zondag 16 december 2012 16:32 schreef Renesite het volgende:
Mee eens. Ik krijg hem maandag met een week
Ja heb niet overal aangebeldquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja heb niet overal aangebeldKrijg je als je weet wie waar woont haha. Ik stond wel echt met hartslag 100 pm en knikkend knietjes, watje
Maar als je bekijkt dat ik veel appartementen heb en 50% vd wijk van niet Nederlandse afkomst is
Jazekerquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel al een vaste zin?
De aaibaarheidsfactor zal wel meespelen jaquote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij kijkt vet schattig en scoort dan zo wat meer toch.
quote:
Ja WTFquote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
En je kind wel uit een rietje laten drinken hè, plastic
quote:“Lieve mensen, ik heb net met de bultrug contact gehad. Ik kreeg door dat hij bewust hier gekomen was om aandacht te vragen voor de noodzaak van mensen om MET dieren te praten en niet OVER ze. Hij gaf door dat mensen niet inzien hoe belangrijk het is voor het voortbestaan van de aarde dat er meer contact gaat ontstaan tussen alle vormen van leven. Veel mensen denken nog steeds dat ze oppermachtig zijn en alwetend en dat ze het recht hebben over de dieren en de natuur te beslissen. De bultrug hield (zo voelde dat voor mij) een pleidooi voor “dierentolken” (ik noem het maar even zo) en hoopt dat er steeds meer mensen zijn die ook dat contact zullen aangaan. Dat was min of meer zijn missie, dat was waar hij aandacht voor vroeg met zijn komst hier: “mensen, praat met ons alsjeblieft”. Hij liet me een plaatje zien: de ene groep mensen wil hem per se redden, de andere groep zegt dat dat niet kan, weer een andere groep zegt dat je een stervende meeuw op het strand ook gewoon laat liggen, dus waarom een bultrug dan ook niet, weer anderen zeggen dat ze hem (de bultrug) juist wél uit zijn lijden moeten verlossen. Hij is heel verdrietig dat er over zijn rug heen over hem beslist wordt en actie wordt ondernomen en dat niemand mèt hem praat, hem vraagt hoe hij hier gekomen is, of dat misschien een reden heeft, of hij misschien een boodschap heeft en wat hij zelf wil. Hij gaf ook door dat er vele dieren zijn die hier zijn om boodschappen aan de mensheid door te geven, wetend dat dit kan resulteren in hun overgaan. Maar ze willen zo graag dat mensen zich bewust worden van het belang van contact tussen al wat leeft. Wat een liefde en wijsheid straalt dit dier uit. Hij wilde dat ik dit doorgaf, dus bij deze. Ik voel me dankbaar dat hij me dit wilde vertellen.”
Vandaag haren geknipt, ik wist dat Herman om een foto zou vragen, Lieve gevraagd of ze een hele oude foto had van toen de kapper m'n haar had verneukt (steil/stijl (?) kwam het tot m'n schoudersquote:
Whehequote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vandaag haren geknipt, ik wist dat Herman om een foto zou vragen, Lieve gevraagd of ze een hele oude foto had van toen de kapper m'n haar had verneukt (steil/stijl (?) kwam het tot m'n schouders) en die gestuurd
Is waarschijnlijk nog subtielquote:Op zondag 16 december 2012 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en het is fantastisch'Oh... Wou je er zelf zoveel af of de schuld van de kapper?'
Lekker bezig!quote:Op maandag 17 december 2012 00:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Wist niet zeker of ik project voor de les of na de les af moest hebben. Dus ik heb het maar alvast af
ik kwam uit in Naarden-Bussumquote:Op maandag 17 december 2012 07:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah. Balen. Ik kan dat gelukkig niet
yupquote:Op maandag 17 december 2012 07:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ohhh jeeeeee.. Beetje de verkeerde kant.. Toch?
Ja hoor... ik zit al...quote:
ah. Ongeveer hetzelfde als de onzin waar ik ben..quote:Op maandag 17 december 2012 08:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja hoor... ik zit al...
Les begon officieel om 08.40.. We hebben nog geen reet gedaan, ze begint nu net aan de presentielijst
Klinkt wel interessant... Of is dat het totaal niet?quote:Op maandag 17 december 2012 09:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Personen en Familierecht. Het vak waar je gewoon standaard 3 weken achterloopt.
Jawel... maar het is allemaal zo langdradig.... ik heb vandaag al minimaal 46 keer huwelijkse voorwaarden uit haar mond horen komen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:03 schreef iBenny het volgende:
Hey TV!
[..]
Klinkt wel interessant... Of is dat het totaal niet?
Ah, zo'n vakquote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jawel... maar het is allemaal zo langdradig.... ik heb vandaag al minimaal 46 keer huwelijkse voorwaarden uit haar mond horen komen.
Yupquote:Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja.. jij hebt zoiets met content toch?
Dat grapje is ondertussen ook wel een paar keer langsgekomen inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 10:16 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kan het ook niet over iets anders dan kont-end hebben
WTFquote:Op maandag 17 december 2012 10:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had net 2 plakjes kaas, zo'n bekertje optimel en een vers gebakken waldkorn triangel voor 2.25
Mien godde!quote:Op maandag 17 december 2012 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF!
Daar zou je hier minstens een euro of 7 voor uit moeten geven...![]()
Cateringmaffia.quote:Op maandag 17 december 2012 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF!
Daar zou je hier minstens een euro of 7 voor uit moeten geven...![]()
Ja, is al lang zo dat dit gebeurt. Het is echt uitbuiting.quote:Op maandag 17 december 2012 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uitbesteden aan externe bedrijven... dan kan dat opeens
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 17 december 2012 12:27 schreef Lutte het volgende:
Ik takel verder af, kan inmiddels m'n linkerarm niet meer omhoog krijgen.
Dan moet je toch echt ff naar de dokterquote:Op maandag 17 december 2012 12:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja schijnbaar een grotere klap gemaakt vrijdag dan ik dacht.
gymenquote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Chill.... na dit uur een tussenuur maar dan mogen we al gymen... dus waarschijnlijk om half 3 vrij
quote:Op maandag 17 december 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
Benny helpt me even aan een hartslag van 100 pm dankjewel
en wat voor pop is hetquote:
not funny at allllllquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wat voor pop is het
een barbie pop of Ken ?
Mwah... moeten 5 verbeterpunten die we tijdens stage willen doen noteren, via de smart-formule.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet jij ook zo'n vage vragenlijst afwerken?
Smartquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah... moeten 5 verbeterpunten die we tijdens stage willen doen noteren, via de smart-formule.
Ons Pop bestaat uit een hele vragenlijst waarin je jezelf moet reflecteren, wat je wilt gaan doen, hoe je de vakken vind( waaromquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Joah... ik dacht dat he moeilijker zou zijn..
popmuziek nog beter zelfsquote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt Buurman en Buurman nog nooit gezien???!
Zaterdag werken...quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:18 schreef Kally het volgende:
Mijn stem is kapot
Oh en zaterdag werken, jeej kwart over 5 op pfff, wel dan 4 hele dsgen vrij
ditquote:
Ahwquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:18 schreef Kally het volgende:
Mijn stem is kapot
Oh en zaterdag werken, jeej kwart over 5 op pfff, wel dan 4 hele dsgen vrij
bazendatumquote:Op woensdag 19 december 2012 08:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zooo... Rijbewijs is binnen... Datum die er op staat is 12-12-2012
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zooo... Rijbewijs is binnen... Datum die er op staat is 12-12-2012
Ik las deze zonder je vorige post en ik dacht dat je Sandra op de radio hoorde.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Lutte het volgende:
Oh wat is het handig om een meisje te zijn, had nog wattenschijfjes in m'n tas zittenHoppa in m'n oren
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:05 schreef PatriQue89 het volgende:
5 eindtoetsen rekenen gedaan..
90, 93, 93, 97 en 100 procent
Leukkkkquote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ik ga kaas en worst spiesjes maken, kerstdiner op school
Neehhhquote:Op woensdag 19 december 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker traditioneel Pat, grote kalkoen!
René eet geen sla.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:40 schreef Lutte het volgende:
Gebakken kip, gebakken aardappeltjes en sla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pomme duchesse zijn ook megalekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Van die aardappelbolletjes zijn ook lekker. Niet die frituurdingen, maar voor in de pan/oven.
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef Lutte het volgende:
Omgekeerd dit verhaaltje lezen is ook wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Benny je handen zijn niet om op te staan!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omgekeerd dit verhaaltje lezen is ook wel lachen
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny je handen zijn niet om op te staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel te doen toch? Doe je de andere dag gewoon lekker niks.quote:Op donderdag 20 december 2012 07:54 schreef Kally het volgende:
1 dag gourmetten, dat willen de jongens, andere dag geen idee nog pfff
Toch he... Ik vond het al zoveelquote:Op donderdag 20 december 2012 09:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zorgtoeslag, 18 euro meer per maand![]()
Ik hou er van. stufi ook 11 euro omhoog...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch he... Ik vond het al zoveel
Wie niet? Ik moet ook, heb extra fysio nodig, dus ik denk dat ik voor 36 sessies ga. Ka-ching.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef iBenny het volgende:
Ja, helaas mag ik ook extra gaan betalen
Die moet je tegenwoordig toch voor een groot deel zelf betalen?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie niet? Ik moet ook, heb extra fysio nodig, dus ik denk dat ik voor 36 sessies ga. Ka-ching.
Ik wou die van mij wat omhoog doen, eigen risico.. maar dat kan dus nietquote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef iBenny het volgende:
Hier is die eigen risico meuk lekker gestegen.
En ik weet niet wat het CAK is, maar die brengt gelukkig wel elk jaar een leuk kerstkado
hmmm...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wou die van mij wat omhoog doen, eigen risico.. maar dat kan dus nietAlleen de verplichte.. verder niks..
9 sessies krijg je, daarna is het kudt.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moet je tegenwoordig toch voor een groot deel zelf betalen?
Wow...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
9 sessies krijg je, daarna is het kudt.
ruilen...?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Uiteindelijk betaal ik dus maar 14 euro per maand zelf aan de zorgverzekering.
Ik heb mijn 9 sessies al gehad, dus daarna niets meer. Rest van het jaar met schouderklachten rondgelopenquote:
Ik wilde net vragen, ik betaal nu 90+ per maandquote:
Zo uit mijn hoofd 70, zal het straks wel ff controleren...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoeveel moet jij betalen dan?
WHUUTTTTTTTquote:Op donderdag 20 december 2012 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd 70, zal het straks wel ff controleren...
goezzoooquote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wou die van mij wat omhoog doen, eigen risico.. maar dat kan dus nietAlleen de verplichte.. verder niks..
Doe ik ook niet, want ik ben alleen en ik kan niet ens een uitnodiging aannemen door de handige planning van je weet wel, lullo exquote:Op donderdag 20 december 2012 07:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is wel te doen toch? Doe je de andere dag gewoon lekker niks.
Dat mag hij toch zelf bepalen?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
gewoon niet aan zitten! Prima zo ja
ah, is het weer zoverquote:Op donderdag 20 december 2012 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, want ik ben alleen en ik kan niet ens een uitnodiging aannemen door de handige planning van je weet wel, lullo ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |