Tegenwoordig is "Ik heb geen kleingeld meer. Ik pin alles" ook een bekendequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, ik deed dat ook altijd met frisse tegenzin, de helft van m'n wijk deed de deur ook niet open, zei dat ik al langs geweest was (really, dat is je excuus?) of gaf een dubbeltje. De andere helft waren mensen. Haalde meestal een euro of honderd binnen dus het was de moeite waard
En als ze nou een trein moest halen zou ik een reden kunnen verzinnen, maar die dingen reden nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Bah.Kun je zo niks aan doen en nu een stomme nasleep. Snel weg met die pijn!
Vertelllllquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:30 schreef iBenny het volgende:
Kan de finale van The Voice vandaag niet zien. Vind ik heul niet zo errrug
Ik kijk ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk! Ook jij negeert de finale van tvoh dus
Break a been!
Ik kijk wel. Denk ik. Ik kijk mee. Geloof ik. Of zo.quote:
Totaalllll geen zin in, weet niet eens wie wie isquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Denk ik. Ik kijk mee. Geloof ik. Of zo.
Alsof ik dat wel weetquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Totaalllll geen zin in, weet niet eens wie wie is
Johannes is die vries. Die andere jongen die andere jongen. Leona is toch donker? Dan is er nog een meisje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Totaalllll geen zin in, weet niet eens wie wie is
Maar ik luister liever andere muziekjensquote:
Ja maar Johannesquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik luister liever andere muziekjens
Dat doe ik ook en ik spuug er random trollcommentaar uit. Alsof het me boeit wie er wintquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik luister liever andere muziekjens
Johannesquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar JohannesAber toch niks voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |