Mja, een kopje per dag, misschien twee, meer niet.quote:
Nope Dolce is veel lekkerderquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja, een kopje per dag, misschien twee, meer niet.
Maar ik doe het dan voor de chocomelk, chococino, ijsthee kan eruit (koud) en zo
![]()
Senseo en Dolce Gusto is ongeveer gelijk.
Alleen ik en Pat dus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Renesite het volgende:
Iedere FOK!ker die bij mij komt krijgt een dolce gustoooooookopje koffie
Uitsloverquote:
Ik hou ervan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn ui personifieert mijn persoonlijkheid.
Je hebt hem jezelf kado gedaan?quote:Op zondag 16 december 2012 16:32 schreef Renesite het volgende:
Mee eens. Ik krijg hem maandag met een week
Ja heb niet overal aangebeldquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja heb niet overal aangebeldKrijg je als je weet wie waar woont haha. Ik stond wel echt met hartslag 100 pm en knikkend knietjes, watje
Maar als je bekijkt dat ik veel appartementen heb en 50% vd wijk van niet Nederlandse afkomst is
Jazekerquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel al een vaste zin?
De aaibaarheidsfactor zal wel meespelen jaquote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij kijkt vet schattig en scoort dan zo wat meer toch.
quote:
Ja WTFquote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
En je kind wel uit een rietje laten drinken hè, plastic
quote:“Lieve mensen, ik heb net met de bultrug contact gehad. Ik kreeg door dat hij bewust hier gekomen was om aandacht te vragen voor de noodzaak van mensen om MET dieren te praten en niet OVER ze. Hij gaf door dat mensen niet inzien hoe belangrijk het is voor het voortbestaan van de aarde dat er meer contact gaat ontstaan tussen alle vormen van leven. Veel mensen denken nog steeds dat ze oppermachtig zijn en alwetend en dat ze het recht hebben over de dieren en de natuur te beslissen. De bultrug hield (zo voelde dat voor mij) een pleidooi voor “dierentolken” (ik noem het maar even zo) en hoopt dat er steeds meer mensen zijn die ook dat contact zullen aangaan. Dat was min of meer zijn missie, dat was waar hij aandacht voor vroeg met zijn komst hier: “mensen, praat met ons alsjeblieft”. Hij liet me een plaatje zien: de ene groep mensen wil hem per se redden, de andere groep zegt dat dat niet kan, weer een andere groep zegt dat je een stervende meeuw op het strand ook gewoon laat liggen, dus waarom een bultrug dan ook niet, weer anderen zeggen dat ze hem (de bultrug) juist wél uit zijn lijden moeten verlossen. Hij is heel verdrietig dat er over zijn rug heen over hem beslist wordt en actie wordt ondernomen en dat niemand mèt hem praat, hem vraagt hoe hij hier gekomen is, of dat misschien een reden heeft, of hij misschien een boodschap heeft en wat hij zelf wil. Hij gaf ook door dat er vele dieren zijn die hier zijn om boodschappen aan de mensheid door te geven, wetend dat dit kan resulteren in hun overgaan. Maar ze willen zo graag dat mensen zich bewust worden van het belang van contact tussen al wat leeft. Wat een liefde en wijsheid straalt dit dier uit. Hij wilde dat ik dit doorgaf, dus bij deze. Ik voel me dankbaar dat hij me dit wilde vertellen.”
Vandaag haren geknipt, ik wist dat Herman om een foto zou vragen, Lieve gevraagd of ze een hele oude foto had van toen de kapper m'n haar had verneukt (steil/stijl (?) kwam het tot m'n schoudersquote:
Whehequote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vandaag haren geknipt, ik wist dat Herman om een foto zou vragen, Lieve gevraagd of ze een hele oude foto had van toen de kapper m'n haar had verneukt (steil/stijl (?) kwam het tot m'n schouders) en die gestuurd
Is waarschijnlijk nog subtielquote:Op zondag 16 december 2012 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en het is fantastisch'Oh... Wou je er zelf zoveel af of de schuld van de kapper?'
Lekker bezig!quote:Op maandag 17 december 2012 00:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Wist niet zeker of ik project voor de les of na de les af moest hebben. Dus ik heb het maar alvast af
ik kwam uit in Naarden-Bussumquote:Op maandag 17 december 2012 07:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah. Balen. Ik kan dat gelukkig niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |