Wie niet? Ik moet ook, heb extra fysio nodig, dus ik denk dat ik voor 36 sessies ga. Ka-ching.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef iBenny het volgende:
Ja, helaas mag ik ook extra gaan betalen
Die moet je tegenwoordig toch voor een groot deel zelf betalen?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie niet? Ik moet ook, heb extra fysio nodig, dus ik denk dat ik voor 36 sessies ga. Ka-ching.
Ik wou die van mij wat omhoog doen, eigen risico.. maar dat kan dus nietquote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef iBenny het volgende:
Hier is die eigen risico meuk lekker gestegen.
En ik weet niet wat het CAK is, maar die brengt gelukkig wel elk jaar een leuk kerstkado
hmmm...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wou die van mij wat omhoog doen, eigen risico.. maar dat kan dus nietAlleen de verplichte.. verder niks..
9 sessies krijg je, daarna is het kudt.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moet je tegenwoordig toch voor een groot deel zelf betalen?
Wow...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
9 sessies krijg je, daarna is het kudt.
ruilen...?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Uiteindelijk betaal ik dus maar 14 euro per maand zelf aan de zorgverzekering.
Ik heb mijn 9 sessies al gehad, dus daarna niets meer. Rest van het jaar met schouderklachten rondgelopenquote:
Ik wilde net vragen, ik betaal nu 90+ per maandquote:
Zo uit mijn hoofd 70, zal het straks wel ff controleren...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoeveel moet jij betalen dan?
WHUUTTTTTTTquote:Op donderdag 20 december 2012 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd 70, zal het straks wel ff controleren...
goezzoooquote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wou die van mij wat omhoog doen, eigen risico.. maar dat kan dus nietAlleen de verplichte.. verder niks..
Doe ik ook niet, want ik ben alleen en ik kan niet ens een uitnodiging aannemen door de handige planning van je weet wel, lullo exquote:Op donderdag 20 december 2012 07:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is wel te doen toch? Doe je de andere dag gewoon lekker niks.
Dat mag hij toch zelf bepalen?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
gewoon niet aan zitten! Prima zo ja
ah, is het weer zoverquote:Op donderdag 20 december 2012 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, want ik ben alleen en ik kan niet ens een uitnodiging aannemen door de handige planning van je weet wel, lullo ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |