Zo heet die bultrug ook!quote:
Nou liever Herman dan Johannes, maak er dan Johan vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja daar kun je niks aan doen, alsof Herman niet reteoubollig isHet went!
quote:
Ik kreeg eerst een mailtje gericht naar alle vaste medewerkers: kerstpakket volgende week op te halen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:53 schreef Renesite het volgende:
Mijn kerstpakket is ook aangekomen op het werk
Altijd leuk, zeker bij die Sandra-liefhebbersquote:
Ik had de mijne 4 december al, mocht zelf wat uitkiezen wat wel handig was want mooie koekepannen en ik wilde al voor nieuwe kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg eerst een mailtje gericht naar alle vaste medewerkers: kerstpakket volgende week op te halen.
Daarna een mailtje: maar niet voor mensen die aangenomen zouden moeten worden, maar nog steeds niet omdat het management traag is.
Dus geen kpakket.
Gaan we saampjes trollen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk, zeker bij die Sandra-liefhebbers
Dat is hoe we (t)rollen!quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihaho, houd dit niveau vast voor vanavond, mensen worden gekkk
Nu pest je mequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihaho, houd dit niveau vast voor vanavond, mensen worden gekkk
Foei, zo heb ik je niet opgevoedquote:
Hoeveel tijd dan Phenootje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef Pheno het volgende:
Oh, en deze week opeens allerlei eng goed nieuws en zo. De mensen in huize Pheno hebben allebei een arbeidscontract zo het er nu uitziet, volgende week krabbelen en zo. Dus nog even vingers gekruist en zo, maar na een kuttig half jaar komt opeens van alles op zijn pootjes terecht. Lijkt het
Drie maandenquote:
Het lijkt op zo'n Japans robothondjequote:
Dat is super nieuwsquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef Pheno het volgende:
Oh, en deze week opeens allerlei eng goed nieuws en zo. De mensen in huize Pheno hebben allebei een arbeidscontract zo het er nu uitziet, volgende week krabbelen en zo. Dus nog even vingers gekruist en zo, maar na een kuttig half jaar komt opeens van alles op zijn pootjes terecht. Lijkt het
Lekkere koffie, lekker duur ookquote:
Mja, een kopje per dag, misschien twee, meer niet.quote:
Nope Dolce is veel lekkerderquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja, een kopje per dag, misschien twee, meer niet.
Maar ik doe het dan voor de chocomelk, chococino, ijsthee kan eruit (koud) en zo
![]()
Senseo en Dolce Gusto is ongeveer gelijk.
Alleen ik en Pat dus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Renesite het volgende:
Iedere FOK!ker die bij mij komt krijgt een dolce gustoooooookopje koffie
Uitsloverquote:
Ik hou ervan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn ui personifieert mijn persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |