Dat is het glijdende paadje waarop Oma zich nu al jaren begeeft. ik begreep laatst dat zelfs de crack tegenwoordig een beetje te soft voor haar wasquote:Op woensdag 12 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat doet het voor haar niet meer.
Er rest haar nog maar één stap, dat is het inspuiten van lucht. Dat is letterlijk de ultieme flash.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is het glijdende paadje waarop Oma zich nu al jaren begeeft. ik begreep laatst dat zelfs de crack tegenwoordig een beetje te soft voor haar was
Auw...quote:Op woensdag 12 december 2012 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er est haar nog maar één stap, dat is het inspuiten van lucht. Dat is letterlijk de ultieme flash.
Tja, als je al niet meer genoeg aan crack hebt. Krokodil en bathsalt zijn dan misschien gruwelijke middelen maar dat is armeluiscrack, dat flasht voor geen meter.quote:
Een deskundige aan het woord lees ik alquote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, als je al niet meer genoeg aan crack hebt. Krokodil en bathsalt zijn dan misschien gruwelijke middelen maar dat is armeluiscrack, dat flasht voor geen meter.
Ik heb zelf nooit iets sterkers dan een jointje of alcohol gebruikt.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Een deskundige aan het woord lees ik al
Je hoeft je niet te verontschuldigen bij een ex junk hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit iets sterkers dan een jointje of alcohol gebruikt.
Ik denk dat PB alles goed had +1.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
Nog iemand mee gedaan aan het groot dictee, ik had weer alles goed
Zijn die zo slecht danquote:
Ik weet nog wat dramatische scores bij de IQ testen maar heb dit niet zo gevolgdquote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Elk jaar weer, dombo's stuk voor stuk
alleen de Josti Band doet het slechter ...![]()
Lul, kut en Jhon?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:15 schreef Jian het volgende:
Opa heeft ook meegedaan, hij had alle lidwoorden goed en maar een klein foutje in zijn naam.
Ik weet zeker dat jij hebt meegedaan, wat had je echtquote:Op woensdag 12 december 2012 22:15 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg tien bonuspunten. En airmiles.
Ik ben pas een uurtje thuis. Doe eigenlijk nooit mee. Ben te snel afgeleidquote:Op woensdag 12 december 2012 22:17 schreef Jian het volgende:
Ik weet zeker dat jij hebt meegedaan, wat had je echt
Zeg nou maar gewoon eerlijk hoeveel je er fout had...quote:Op woensdag 12 december 2012 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben pas een uurtje thuis. Doe eigenlijk nooit mee. Ben te snel afgeleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nou nee hoor, maar ook niet slecht gedaan. en mijn vriendin weer verslagen!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat PB alles goed had +1.
Opa?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:24 schreef Toverheks het volgende:
ik had 0 fouten, ik gebruikte google, net als sommige andere die zich beter voor doen dan ze eigenlijk zijn
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:23 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, in jouw hoofd zit ik ook op die stream.
Sommige mensen spreken gewoon de waarheid. Wellicht een moeilijk te bevatten concept voor je.
quote:
Opa weet niet eens wat de !Q test is, die denkt dat het te maken heeft met de Q-Koortsquote:
Die doet zich toch precies zo voor zoals ze is?quote:
Namen en rugnummers Heks en waag het niet mijn naam te noemen want ik had gewoon echt alles goedquote:Op woensdag 12 december 2012 22:24 schreef Toverheks het volgende:
ik had 0 fouten, ik gebruikte google, net als sommige andere die zich beter voor doen dan ze eigenlijk zijn
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Namen en rugnummers Heks en waag het niet mijn naam te noemen want ik had gewoon echt alles goed
Inderdaad, als er iemand een open boek is ben ik het wel..quote:Op woensdag 12 december 2012 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doet zich toch precies zo voor zoals ze is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
dan heb jij de magnetron gewonnenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:46 schreef spapaars het volgende:
-hep ook meegegesgrefen en hat een buitegwoone skore.
eg niet won un microgolfofenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb jij de magnetron gewonnen
Laat maar uitbuiken, geen bil om te be-kluiven.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:07 schreef Coos het volgende:
Kijk Mootie eens lekker uitbuiken.
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat ze met kip gedouwd wasquote:Op donderdag 13 december 2012 02:07 schreef Coos het volgende:
Kijk Mootie eens lekker uitbuiken.
[ afbeelding ]
ok niet ieder is een taalkundige as ikkequote:Op donderdag 13 december 2012 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zorieferchize iz menzeleik
gekkie![]()
De tyfus slaan dat beest!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:19 schreef Jian het volgende:
Goedemiddag vrienden van Opa,![]()
zou Opa nou niet een manier weten omdat beest los en terug naar diep water te krijgen![]()
Opa houdt niet van die achterljke grote tyfus vissen. Opa houdt van vissticks, of een harinkie.quote:
Eventueel overgebleven spinazie kun je toch opwarmenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa houdt niet van die achterljke grote tyfus vissen. Opa houdt van vissticks, of een harinkie.
Maar vissticks stonden gisteren al op het menu. En ook nog spinazie. Oop zit dus voorlopig wel weer even goed in de vitamines, ijzers en omega-3.![]()
De kokkin werkt vanavond toch? Dat wordt dan dus een vers ingevroren maaltijd uit de diepvries..
Of een pil van Drion.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:18 schreef Toverheks het volgende:
geef dat dier dan een spuitje of is dat verkeerd gedacht, maar zo lijden is toch ook niks
dan worden het een stuk of 5 denk ik, vind het zielig, verlos dat dier dan uit zijn lijden en laat het niet op zee zo ronddobberen en doodgaan, ze moeten het toch opruimen en wegtakelen lijkt me.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eventueel overgebleven spinazie kun je toch opwarmen?
Ook dat is de natuur.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef Toverheks het volgende:
dan worden het een stuk of 5 denk ik, vind het zielig, verlos dat dier dan uit zijn lijden en laat het niet op zee zo ronddobberen en doodgaan, ze moeten het toch opruimen en wegtakelen lijkt me.
Eigenlijk is dat nog wel het beste. Maken we er een Project X-party van.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Gert het volgende:
Vermom maar eens een pil van Drion als plankton.
Gewoon de tyfus schoppen.
jij wil Hop erop afsturenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Gert het volgende:
Vermom maar eens een pil van Drion als plankton.
Gewoon de tyfus schoppen.
Hij moet alleen wel opschieten, want dadelijk krijgt Greenpeace hier lucht van en voor je het weet dobberen er dan weer allerlei bootjes met werkschuw sandalenvolk rond die tyfusvis.quote:
hahahaquote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij moet alleen wel opschieten, want dadelijk krijgt Greenpeace hier lucht van en voor je het weet dobberen er dan weer allerlei bootjes met werkschuw sandalenvolk rond die tyfusvis.
Opa heeft er vast nog wel één liggen, hij schijnt ze regelmatig, her en der, gratis te krijgen!quote:
en de zeemeeuwen een heerlijke vreetorgie van een paar weken ontzeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze moeten het toch opruimen en wegtakelen lijkt me.
Maar hoeveel meer informatie wil je nog krijgen dan over Opa? Meer is er toch niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef QuarterBack het volgende:
Dit "Opatopic" begint allengs een beschamende vertoning te worden, moderatie omtrent offtopic postings ligt óf of zijn reet óf doet vrolijk mee
Voor wat relevante Opa informatie moet ik gemiddeld 6 tot 8 velden gelul doorspitten en dan nog gaat het alleen dan over wat 'ie eet.
De kittens waren boeiender
offtopicquote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef QuarterBack het volgende:
Dit "Opatopic" begint allengs een beschamende vertoning te worden, moderatie omtrent offtopic postings ligt óf of zijn reet óf doet vrolijk mee
Voor wat relevante Opa informatie moet ik gemiddeld 6 tot 8 velden gelul doorspitten en dan nog gaat het alleen dan over wat 'ie eet.
Relevante opa-informatie?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef QuarterBack het volgende:
Daar gaat het niet om, Opatopic is een kapstok geworden voor velden vol gelul die nergens over gaan behalve ten doel zo snel het mogelijk volzetten met nietsquote:Op donderdag 13 december 2012 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hoeveel meer informatie wil je nog krijgen dan over Opa? Meer is er toch niet?
Hij zit en hij eet en drinkt . That's it.
We zitten hier in een rustgevende herhaling.
Dadelijk is de internetruimte op!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
Daar gaat het niet om, Opatopic is een kapstok geworden voor velden vol gelul die nergens over gaan behalve ten doel zo snel het mogelijk volzetten met niets
Dat maakt het juist zo leukquote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Opatopic is een kapstok geworden voor velden vol gelul die nergens over gaan behalve ten doel zo snel het mogelijk volzetten met niets
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dadelijk is de internetruimte op!
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef QuarterBack het volgende:
Ik wacht wel op nieuwe kittens of ijs op het Koningsplein voor wat lol
RLS / JA3000 Wil met opa concurreren.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef QuarterBack het volgende:
Dit "Opatopic" begint allengs een beschamende vertoning te worden,
Nooit gedacht dat ik nog eens de voorkeur aan Oop zou gevenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
RLS / JA3000 Wil met opa concurreren.
alternatief misschien??
Hij is iig wel eerlijker dan opaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik nog eens de voorkeur aan Oop zou geven
Het geantwoord in FB. Klachten over (gebrek aan) moderatie daar graag deponeren voortaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Je wil dat tuig toch niet allemaal op straat hebben he?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
O natuurlijk, er moet hier natuurlijk ruimte vrij blijven voor nog veel meer Non-opa ik snap hem helemaalquote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het geantwoord in FB. Klachten over (gebrek aan) moderatie daar graag deponeren voortaan.
Jij als opa fan moet dat toch weten...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:
Maarre.. is oma nou weg vanavond? Da's toch op donderdag altijd, wie weet dat?
Da's namelijk belangrijk voor de keuzemogelijkheden in de poll!
Poll? Poll? Ik zie geen poll!!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:
O jee... nu val ik door de mand.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jij als opa fan moet dat toch weten...
Het is oppasdag, dus Zanussidag.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:
Die zijn er alleen als er sneeuw of ijs ligt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kom zeer regelmatig op het Koningsplein maar ik heb daar nog nooit kittens gezien.
Het strooien in de stad is uitbesteed aan de Firma Rutte, die bezuinigen niet op zout en da's jammer voor dat topic.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef beequeen het volgende:
Die zijn er alleen als er sneeuw of ijs ligt.
Ah, thanks.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is oppasdag, dus Zanussidag.
De brie stamper in oma dr smeerkaas?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
Heb op Oma gestemd. Prakt hij hem daar eens in
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dadelijk is de internetruimte op!
+1.quote:
Ik dacht dat ze dit weekend groentensoep gaat maken. Daarom moet de vriezer leeg, toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef Gert het volgende:
Hier team Groentensoep.![]()
Vorige week en masse ingevroren door oma.
Erwtensoep +1quote:Op donderdag 13 december 2012 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Groentesoep... ken ie lekker van schijten en ruften
Nee nee, die groentesoep is de eerste gang op ons kerstdiner daar. Oma maakt ook liters en liters.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
dat is met bruine bonensoepquote:Op donderdag 13 december 2012 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
O...quote:Op donderdag 13 december 2012 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dit weekend groentensoep gaat maken. Daarom moet de vriezer leeg, toch?
dat zeg je verkeerd, Opa heeft Schijt aan allesquote:
Ja ook en op allesquote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg je verkeerd, Opa heeft Schijt aan alles
Dan moet-ie maar vaker douchenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg je verkeerd, Opa heeft Schijt aan alles
En z'n Brie fabriekje dan? En z'n paddestoelen kwekerij? Jaren werk na 1 keer douchen down the drain...quote:Op donderdag 13 december 2012 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet-ie maar vaker douchen
Daar heb ik schijt aanquote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef pullup het volgende:
Ik houd niet van mensen die schijt aan alles hebben.![]()
Dat zijn meestal ook de mensen die de goede dingen des levens niet kunnen onderscheiden van de rotzooi.
Voor opa gaat dat zeker opquote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef pullup het volgende:
Ik houd niet van mensen die schijt aan alles hebben.![]()
Dat zijn meestal ook de mensen die de goede dingen des levens niet kunnen onderscheiden van de rotzooi.
Ja dat zeggen soms mensen dat ze er Poep aan hebben, om hun gezicht te redden!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor opa gaat dat zeker op
Ik kan ook niks met mensen die dat zeggen.
Euhquote:Op donderdag 13 december 2012 16:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat zeggen soms mensen dat ....
Na druppel?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:13 schreef Toverheks het volgende:
wij zeggen hier, schijt aan dronken Naadje, en je zal je afvragen wie Naatje is, nou Naadje van de Dam
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naatje_van_de_Dam
Dan werkt je prostaat niet goed meer.quote:
Was dat niet iemand uit de Jantjes?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan werkt je prostaat niet goed meer.
Nee heer, dat is een mannelijk orgaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was dat niet iemand uit de Jantjes?
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Jantjes_(1934)quote:Op donderdag 13 december 2012 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee heer, dat is een mannelijk orgaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostaatquote:Op donderdag 13 december 2012 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Jantjes_(1934)
Zal het twee betekenissen hebben, lijkt me geen pretje zit de wachtkamer van de uroloog mee vol!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostaat
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal het twee betekenissen hebben, lijkt me geen pretje zit de wachtkamer van de uroloog mee vol!
Geen idee ik heb zo'n ding nietquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zou toch verwachten dat een prostaat niet gaat zitten maar gewoon blijft staan.
Onbeleefde vlerken die prostaten, allemaalquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zou toch verwachten dat een prostaat niet gaat zitten maar gewoon blijft staan.
Geen pretjes zitten ook gewoon. Doe niet zo raar.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen pretje zit in de wachtkamer bij de therapeut.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen pretjes zitten ook gewoon. Doe niet zo raar.
Ja, maar als je pro staan bent ga je toch niet zitten? Noem het dan antistaat.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen pretjes zitten ook gewoon. Doe niet zo raar.
Of op Nederlandse taalles.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
Geen pretje zit in de wachtkamer bij de therapeut.
Zeg dat maar tegen die ouwe.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, maar als je pro staan bent ga je toch niet zitten? Noem het dan antistaat.
Ik vind het wel grappig. Je weet nooit welke kant ze opschiet met haar gedachtenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel jammer dat Poezewoes altijd offtopic gaat.
Bij KK mag dat wrs. In het toopic van die ouwe hier niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel jammer dat Poezewoes altijd offtopic gaat.
Ze is inderdaad minder voorspelbaar dan anderen die nog dagenlang doorgaan over een IQ-test.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Je weet nooit welke kant ze opschiet met haar gedachten
Hoe weet je dat zo goedquote:Op donderdag 13 december 2012 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij KK mag dat wrs. In het toopic van die ouwe hier niet.
dagenlang, de test was gisterenavond hoor, maar door al dat geblow en gesnuif zal je de dagen wel door elkaar halen denk ik zoquote:Op donderdag 13 december 2012 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is inderdaad minder voorspelbaar dan anderen die nog dagenlang doorgaan over een IQ-test.
Gister was Het Dictee.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dagenlang, de test was gisterenavond hoor,
quote:maar door al dat geblow en gesnuif zal je de dagen wel door elkaar halen denk ik zo
heb je nu al slaap, nou zou zeggen slaap lekker en weltrustenquote:
sneren whaaaaaaaaaaa jij en nog een paar doen het zo verkapt en achterbaks, ik doe het een beetje te opvallend, ja ja weet het wel ik moet het subtiel doen, zal er toch eens aan gaan werken om het onder het knietje te krijgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
"Zij kon het sneren niet laten." Was dat niet een liedje? O nee, dat was "Zij kan het lonken niet laten."
Geweldig! Doet me weer denken aan Brian met "Het Dorp"quote:Op donderdag 13 december 2012 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
"Zij kon het sneren niet laten." Was dat niet een liedje? O nee, dat was "Zij kan het lonken niet laten."
Have fun en tot straks.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik en nog een paar moeten er even vandoor. Met pijn in het hart.![]()
Hoezo? Dit is de nederlandse taalunie niet, en zo goed staat FOK! trouwens niet bekend.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sneren whaaaaaaaaaaa jij en nog een paar doen het zo verkapt en achterbaks, ik doe het een beetje te opvallend, ja ja weet het wel ik moet het subtiel doen, zal er toch eens aan gaan werken om het onder het knietje te krijgen.
Ben je goed uitgerust ?quote:
Wanneer komt de kleine ?quote:
Altijd op donderdag al ?quote:
Team brood met biefstuk!!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, thanks.
Poll: Wat warmt opaatje vanavond op?
• Groentensoep
• Erwtensoep
• Sateetje
• Stampot
• Oma
Tussenstand:
[ afbeelding ]
je moet ook nooit te snel zijn met die pilletjes ( in de meeste gevallen)quote:Op donderdag 13 december 2012 18:09 schreef Toverheks het volgende:
goed nieuws, bij hoog water gaan ze toch proberen de bultrug te redden, hij ademd nu beter dan vanmorgen, gelukkig had niemand nog zo een drionpil in zijn mik gegooid
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
je moet ook nooit te snel zijn met die pilletjes ( in de meeste gevallen)
We hebben het toch over die walvis hé ?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]juist, maar Cc dacht er eentje nodig te hebben, ik dacht een stuk of 5
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben het toch over die walvis hé ?
Aan Opa!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]ja natuurlijk, ik en Cc nemen niet zo een pil, die geven we liever aan andere
En er staat een afbeelding van een appel en een peer op zijn kom.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Verse kippensoep!!
[ afbeelding ]
Hij kijkt erbij alsof hij de eerste is in de rij bij de gaarkeuken.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Verse kippensoep is niet te versmaden, daarom neemt Oop nog maar een tweede kom.
[ afbeelding ]
Zo at hij het ook inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kijkt erbij alsof hij de eerste is in de rij bij de gaarkeuken.
Oop keek een beetje verbaasd. Dat kwam omdat de soep zo vers was dat je de kippen nog kon horen kakelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kijkt erbij alsof hij de eerste is in de rij bij de gaarkeuken.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En er staat een afbeelding van een appel en een peer op zijn kom.
Dichterbij zal het nooit komen.
Zo te zien haalt hij de vijftig niet bij die IQ-test. Corky ziet er vergeleken met dit erudiet uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Verse kippensoep is niet te versmaden, daarom neemt Oop nog maar een tweede kom.
[ afbeelding ]
Hallo water!! Ik was vorige week in de Bazar aan de Hoefkade en dacht dat die mannen die daar hangen ook water dronken. Tot dat Hassan me uit de droom haalde en wees hoe ze die Spaflesjes bijvulden met Wodka.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
En nog even een lekker slokje water.
[ afbeelding ]
Een leven of een lever?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij wil dat iemand hem een leven stuurt. Hij ziet nu dus eindelijk in dat dat vegeteren wat hij doet, geen leven is.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:47 schreef Copycat het volgende:
Opa Twist.
'Can I have some more, sir?'
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat Hop geil is. Oma niet thuis, Hop geil .... dit wordt nog wat vanavond
Dat ze af en toe een ring en het horloge van Hop in het toilet vindt zou toch aanwijzing genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
Toch grappig dat oma het niet door heeft allemaal. Ze zou hier toch wat vaker moeten lezen
Yvonne zou zeggen: "dat ding heb je om te poepen"quote:Op donderdag 13 december 2012 19:26 schreef Copycat het volgende:
Dat verklaart ook die hoge mate van flatulentie.
En zijn aversie tegen lopen.
Loopt helemaal leeg, die man.
Oeh, die is vroeger terug dan normaal ? Dat was een close call dan.quote:
Ik wilde Yvonne hierbij ook aanhalen, ivm een oude sig van haar. Maar was een beetje bang dat dat dan uit zijn verband zou worden getrokken. Zo zijn sommigen hier.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
Yvonne zou zeggen: "dat ding heb je om te poepen"
Heel naar. Zeker als je een serieuze inborst hebt, zoals ik.quote:
quote:
Ja, hij heeft de hele dag hard ...., hard ... nou ja, dus als ze thuiskomt heeft ie daar wel recht op natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het eerste dat oma doet is hem nog een flesje 'water' geven
Zeg zoiets nu niet! Je weet dat sommigen daar helemaal van over hun toertjes rakenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel naar. Zeker als je een serieuze inborst hebt, zoals ik.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Het valt me nu pas op dat oma op Pia Beck lijkt (toen ze een jaar of 75 was) Zou dat de reden voor de interesse van PB zijn?
Heeft-ie gratis gekregen bij 180 kratten bier.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:44 schreef Jian het volgende:
Hij heeft Oma een nieuwe telefoon gegeven, zal wel een beste zijn dan
Of hij heeft 'm gratis gekregen bij het afgesloten abonnement, dat oma zelf moet betalen natuurlijk ..quote:Op donderdag 13 december 2012 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie gratis gekregen bij 180 kratten bier.
Ze motte die vis de tyfus schoppen, zegt opa.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef Coos het volgende:
Ze motte die walvis Cara geven. Oop leeft ook nog tenslotte.
Zo'n bultrug blijft een allochtoon, tenslotte.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Gert het volgende:
Ze motte die vis de tyfus schoppen, zegt opa.
Te weinig Marokkanen op Texel.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze motte die vis de tyfus schoppen, zegt opa.
Jahaa, ik zeg niet zomaar wat.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef beequeen het volgende:
Je hebt gelijk, Scrut.
[ afbeelding ]
Ze is in Den Haag geboren las ik netquote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef beequeen het volgende:
Je hebt gelijk, Scrut.
[ afbeelding ]
Weet ik toch.quote:
Ze zal wel geadopteerd zijn. Je had vroeger van die dumpplaatsen voor lelijke kinderen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Gek dat ze heul niet op haar moeder lijkt.
[ afbeelding ]
Origineel uit Parijs, Notre Dame.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo'n bultrug blijft een allochtoon, tenslotte.
Niet om het een of ander...maar hoe laat was dat...ongeveer ?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wordt weer dikke vette cyberseks tussen die twee.
Iets nadat ik die post geschreven had. Hoezo? Ken jij Hop?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef pos het volgende:
[..]
Niet om het een of ander...maar hoe laat was dat...ongeveer ?
Niet meer dan jijquote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iets nadat ik die post geschreven had. Hoezo? Ken jij Hop?
dat ik daar niet van op kijk, hequote:Op donderdag 13 december 2012 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij woont bij jou in de buurt.
Dan is ie wel waarschijnlijk gauw dood, trouwens.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef pos het volgende:
[..]
Dan is ie wel waarschijnlijk gauw dood, trouwens.
Wat eet ie, pul?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Bijna alle kaas is lekkermaar ik moet zeggen dat opa nu net weer het enige soort plastic-kaas te pakken lijkt te hebben dat niet te vreten is.
Gewoon Hollandse jonge kaasquote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef pos het volgende:
[..]
Wat eet ie, pul?
te .... om terug te scrollen
Op zijn leeftijd?quote:
Neeheee....geen zin inquote:Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat scrollen is een post of 5 omhoog lui kreng![]()
een oude cap?...lijkt of ik hem eerder gezien hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 21:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Even zomaar een capje zonder onderschrift
Vers van de persquote:Op donderdag 13 december 2012 21:50 schreef pos het volgende:
[..]
een oude cap?...lijkt of ik hem eerder gezien hebt
Old Amsterdam is goede stuff.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
N.a.v. de kaasdiscussie die hier woedt, meldt Oop dat hij ook liefhebber is van Old Amsterdam. Leo snijdt dat altijd lekker dun!
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
N.a.v. de kaasdiscussie die hier woedt, meldt Oop dat hij ook liefhebber is van Old Amsterdam. Leo snijdt dat altijd lekker dun!
Kan kaas ook al halal zijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is Halal, daar is opa dol op.
Besneden kaasquote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan kaas ook al halal zijn?
Dus dan is varkenskaas haram?
M'n favoriet, blue stilton met portquote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga toch wel voor het plankje kaas met een portje erbij
Hoofdkaas!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan kaas ook al halal zijn?
Dus dan is varkenskaas haram?
Jort Kelderquote:Op donderdag 13 december 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ga ik even naar "Hoe heurt het eigenlijk?" kijken. Vandaag zit er iemand in die ik ken.
niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet persoonlijk.
Nee, bodybuilden met Natasja vL-S.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
ah, jij u bent meer van een potje polo golf met de Savornin Lohman
gezellig en dat doe je dan ook in Monaco?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, bodybuilden met Natasja vL-S.
Nah, ik vind het een vervelend mens.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
gezellig en dat doe je dan ook in Monaco?
ze heeft een vriendje van 18, lees ik dus netquote:Op donderdag 13 december 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik vind het een vervelend mens.
En tien jaar geleden was ze lesbischquote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
ze heeft een vriendje van 18, lees ik dus net
En daar ken jij 'r van?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tien jaar geleden was ze lesbisch
Domme vraagquote:
Zegt PB ook over tien jaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tien jaar geleden was ze lesbisch
Waarom, 10 jaar geleden was Scrut ook lesbisch, dus zo gek is die vraag niet ....quote:Op donderdag 13 december 2012 22:48 schreef pos het volgende:
[..]
Domme vraag...onee...die bestaan niet....
Gezellige kerel om mee op ijsberenjacht te gaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:53 schreef Jian het volgende:
Wat een wereldvreemde snuiter die Boddaert
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:55 schreef Jian het volgende:
Die ouwe is alweer offline zie ik, kreeg zeker te weinig aandacht naar z'n smaak.
Miran?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Cyberseks-afspraak met Hop.
We zijn vandaag hartstikke on-topic.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Heel goed, anders gaat die quarterpounder weer zeuren
Waar is Oma nu en..en...is datte ook op stream ? Gewoon een vraagje....quote:Op donderdag 13 december 2012 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Miranda had hoofdpijn maar Hop was geil, zei hij eerder vanavond.
Oma slaapt en opa heeft behalve een geheime chat, een geheime Facebook-pagina en ook nog eens een geheime stream voor dit soort doeleinden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef pos het volgende:
[..]
Waar is Oma nu en..en...is datte ook op stream ? Gewoon een vraagje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |