Tja.. daar kon je natuurlijk op wachten, succes trekt nu eenmaal copycats. Maar namaak haalt het qua kwaliteit zelden bij the real McCoy.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Gert het volgende:
Zo ziet het er inderdaad uit, op de foto's: "ik wil ook zo graag".
Nou snap ik dat op zich best, want opa's succes is natuurlijk best een beetje jaloersmakend.![]()
Maar deze geforceeerde aandachtstrekkerij heeft een hoog Vlemmix-gehalte. Alleen dan een Vlemmix van de b-categorie, en dat is geen kwalificatie om trots op te zijn.
Valt me tegen van je PBquote:Op woensdag 12 december 2012 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja.. daar kon je natuurlijk op wachten, succes trekt nu eenmaal copycats. Maar namaak haalt het qua kwaliteit zelden bij the real McCoy.
Je hoeft niet te kijken hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Gert het volgende:
Zo ziet het er inderdaad uit, op de foto's: "ik wil ook zo graag".
Nou snap ik dat op zich best, want opa's succes is natuurlijk best een beetje jaloersmakend.![]()
Maar deze geforceeerde aandachtstrekkerij heeft een hoog Vlemmix-gehalte. Alleen dan een Vlemmix van de b-categorie, en dat is geen kwalificatie om trots op te zijn.
Tja, zo is het nu eenmaal, er is maar één Oop. Het is hetzelfde als met Uggs: ze worden veel gekopieerd, maar de echte zijn toch het mooist en zitten het lekkerst!quote:
Eerst kijken, dan oordelen is mijn Motto... Een Topic titel is maar een titel enzoquote:Op woensdag 12 december 2012 16:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, zo is het nu eenmaal, er is maar één Oop. Het is hetzelfde als met Uggs: ze worden veel gekopieerd, maar de echte zijn toch het mooist en zitten het lekkerst!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |