Ah, thanks.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is oppasdag, dus Zanussidag.
De brie stamper in oma dr smeerkaas?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
Heb op Oma gestemd. Prakt hij hem daar eens in
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dadelijk is de internetruimte op!
+1.quote:
Ik dacht dat ze dit weekend groentensoep gaat maken. Daarom moet de vriezer leeg, toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef Gert het volgende:
Hier team Groentensoep.![]()
Vorige week en masse ingevroren door oma.
Erwtensoep +1quote:Op donderdag 13 december 2012 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Groentesoep... ken ie lekker van schijten en ruften
Nee nee, die groentesoep is de eerste gang op ons kerstdiner daar. Oma maakt ook liters en liters.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
dat is met bruine bonensoepquote:Op donderdag 13 december 2012 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
O...quote:Op donderdag 13 december 2012 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dit weekend groentensoep gaat maken. Daarom moet de vriezer leeg, toch?
dat zeg je verkeerd, Opa heeft Schijt aan allesquote:
Ja ook en op allesquote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg je verkeerd, Opa heeft Schijt aan alles
Dan moet-ie maar vaker douchenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg je verkeerd, Opa heeft Schijt aan alles
En z'n Brie fabriekje dan? En z'n paddestoelen kwekerij? Jaren werk na 1 keer douchen down the drain...quote:Op donderdag 13 december 2012 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet-ie maar vaker douchen
Daar heb ik schijt aanquote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef pullup het volgende:
Ik houd niet van mensen die schijt aan alles hebben.![]()
Dat zijn meestal ook de mensen die de goede dingen des levens niet kunnen onderscheiden van de rotzooi.
Voor opa gaat dat zeker opquote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef pullup het volgende:
Ik houd niet van mensen die schijt aan alles hebben.![]()
Dat zijn meestal ook de mensen die de goede dingen des levens niet kunnen onderscheiden van de rotzooi.
Ja dat zeggen soms mensen dat ze er Poep aan hebben, om hun gezicht te redden!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor opa gaat dat zeker op
Ik kan ook niks met mensen die dat zeggen.
Euhquote:Op donderdag 13 december 2012 16:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat zeggen soms mensen dat ....
Na druppel?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:13 schreef Toverheks het volgende:
wij zeggen hier, schijt aan dronken Naadje, en je zal je afvragen wie Naatje is, nou Naadje van de Dam
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naatje_van_de_Dam
Dan werkt je prostaat niet goed meer.quote:
Was dat niet iemand uit de Jantjes?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan werkt je prostaat niet goed meer.
Nee heer, dat is een mannelijk orgaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was dat niet iemand uit de Jantjes?
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Jantjes_(1934)quote:Op donderdag 13 december 2012 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee heer, dat is een mannelijk orgaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostaatquote:Op donderdag 13 december 2012 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Jantjes_(1934)
Zal het twee betekenissen hebben, lijkt me geen pretje zit de wachtkamer van de uroloog mee vol!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostaat
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal het twee betekenissen hebben, lijkt me geen pretje zit de wachtkamer van de uroloog mee vol!
Geen idee ik heb zo'n ding nietquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zou toch verwachten dat een prostaat niet gaat zitten maar gewoon blijft staan.
Onbeleefde vlerken die prostaten, allemaalquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zou toch verwachten dat een prostaat niet gaat zitten maar gewoon blijft staan.
Geen pretjes zitten ook gewoon. Doe niet zo raar.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen pretje zit in de wachtkamer bij de therapeut.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen pretjes zitten ook gewoon. Doe niet zo raar.
Ja, maar als je pro staan bent ga je toch niet zitten? Noem het dan antistaat.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen pretjes zitten ook gewoon. Doe niet zo raar.
Of op Nederlandse taalles.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
Geen pretje zit in de wachtkamer bij de therapeut.
Zeg dat maar tegen die ouwe.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, maar als je pro staan bent ga je toch niet zitten? Noem het dan antistaat.
Ik vind het wel grappig. Je weet nooit welke kant ze opschiet met haar gedachtenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel jammer dat Poezewoes altijd offtopic gaat.
Bij KK mag dat wrs. In het toopic van die ouwe hier niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel jammer dat Poezewoes altijd offtopic gaat.
Ze is inderdaad minder voorspelbaar dan anderen die nog dagenlang doorgaan over een IQ-test.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Je weet nooit welke kant ze opschiet met haar gedachten
Hoe weet je dat zo goedquote:Op donderdag 13 december 2012 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij KK mag dat wrs. In het toopic van die ouwe hier niet.
dagenlang, de test was gisterenavond hoor, maar door al dat geblow en gesnuif zal je de dagen wel door elkaar halen denk ik zoquote:Op donderdag 13 december 2012 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is inderdaad minder voorspelbaar dan anderen die nog dagenlang doorgaan over een IQ-test.
Gister was Het Dictee.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dagenlang, de test was gisterenavond hoor,
quote:maar door al dat geblow en gesnuif zal je de dagen wel door elkaar halen denk ik zo
heb je nu al slaap, nou zou zeggen slaap lekker en weltrustenquote:
sneren whaaaaaaaaaaa jij en nog een paar doen het zo verkapt en achterbaks, ik doe het een beetje te opvallend, ja ja weet het wel ik moet het subtiel doen, zal er toch eens aan gaan werken om het onder het knietje te krijgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
"Zij kon het sneren niet laten." Was dat niet een liedje? O nee, dat was "Zij kan het lonken niet laten."
Geweldig! Doet me weer denken aan Brian met "Het Dorp"quote:Op donderdag 13 december 2012 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
"Zij kon het sneren niet laten." Was dat niet een liedje? O nee, dat was "Zij kan het lonken niet laten."
Have fun en tot straks.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik en nog een paar moeten er even vandoor. Met pijn in het hart.![]()
Hoezo? Dit is de nederlandse taalunie niet, en zo goed staat FOK! trouwens niet bekend.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sneren whaaaaaaaaaaa jij en nog een paar doen het zo verkapt en achterbaks, ik doe het een beetje te opvallend, ja ja weet het wel ik moet het subtiel doen, zal er toch eens aan gaan werken om het onder het knietje te krijgen.
Ben je goed uitgerust ?quote:
Wanneer komt de kleine ?quote:
Altijd op donderdag al ?quote:
Team brood met biefstuk!!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, thanks.
Poll: Wat warmt opaatje vanavond op?
• Groentensoep
• Erwtensoep
• Sateetje
• Stampot
• Oma
Tussenstand:
[ afbeelding ]
je moet ook nooit te snel zijn met die pilletjes ( in de meeste gevallen)quote:Op donderdag 13 december 2012 18:09 schreef Toverheks het volgende:
goed nieuws, bij hoog water gaan ze toch proberen de bultrug te redden, hij ademd nu beter dan vanmorgen, gelukkig had niemand nog zo een drionpil in zijn mik gegooid
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
je moet ook nooit te snel zijn met die pilletjes ( in de meeste gevallen)
We hebben het toch over die walvis hé ?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]juist, maar Cc dacht er eentje nodig te hebben, ik dacht een stuk of 5
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben het toch over die walvis hé ?
Aan Opa!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]ja natuurlijk, ik en Cc nemen niet zo een pil, die geven we liever aan andere
En er staat een afbeelding van een appel en een peer op zijn kom.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Verse kippensoep!!
[ afbeelding ]
Hij kijkt erbij alsof hij de eerste is in de rij bij de gaarkeuken.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Verse kippensoep is niet te versmaden, daarom neemt Oop nog maar een tweede kom.
[ afbeelding ]
Zo at hij het ook inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kijkt erbij alsof hij de eerste is in de rij bij de gaarkeuken.
Oop keek een beetje verbaasd. Dat kwam omdat de soep zo vers was dat je de kippen nog kon horen kakelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kijkt erbij alsof hij de eerste is in de rij bij de gaarkeuken.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En er staat een afbeelding van een appel en een peer op zijn kom.
Dichterbij zal het nooit komen.
Zo te zien haalt hij de vijftig niet bij die IQ-test. Corky ziet er vergeleken met dit erudiet uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Verse kippensoep is niet te versmaden, daarom neemt Oop nog maar een tweede kom.
[ afbeelding ]
Hallo water!! Ik was vorige week in de Bazar aan de Hoefkade en dacht dat die mannen die daar hangen ook water dronken. Tot dat Hassan me uit de droom haalde en wees hoe ze die Spaflesjes bijvulden met Wodka.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
En nog even een lekker slokje water.
[ afbeelding ]
Een leven of een lever?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij wil dat iemand hem een leven stuurt. Hij ziet nu dus eindelijk in dat dat vegeteren wat hij doet, geen leven is.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:47 schreef Copycat het volgende:
Opa Twist.
'Can I have some more, sir?'
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat Hop geil is. Oma niet thuis, Hop geil .... dit wordt nog wat vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |