Je wil dat tuig toch niet allemaal op straat hebben he?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik wacht wel op nieuwe kittens of ijs op het Koningsplein voor wat lol
O natuurlijk, er moet hier natuurlijk ruimte vrij blijven voor nog veel meer Non-opa ik snap hem helemaalquote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het geantwoord in FB. Klachten over (gebrek aan) moderatie daar graag deponeren voortaan.
Jij als opa fan moet dat toch weten...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:
Maarre.. is oma nou weg vanavond? Da's toch op donderdag altijd, wie weet dat?
Da's namelijk belangrijk voor de keuzemogelijkheden in de poll!
Poll? Poll? Ik zie geen poll!!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:
O jee... nu val ik door de mand.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jij als opa fan moet dat toch weten...
Het is oppasdag, dus Zanussidag.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:
Die zijn er alleen als er sneeuw of ijs ligt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kom zeer regelmatig op het Koningsplein maar ik heb daar nog nooit kittens gezien.
Het strooien in de stad is uitbesteed aan de Firma Rutte, die bezuinigen niet op zout en da's jammer voor dat topic.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef beequeen het volgende:
Die zijn er alleen als er sneeuw of ijs ligt.
Ah, thanks.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is oppasdag, dus Zanussidag.
De brie stamper in oma dr smeerkaas?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
Heb op Oma gestemd. Prakt hij hem daar eens in
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dadelijk is de internetruimte op!
+1.quote:
Ik dacht dat ze dit weekend groentensoep gaat maken. Daarom moet de vriezer leeg, toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef Gert het volgende:
Hier team Groentensoep.![]()
Vorige week en masse ingevroren door oma.
Erwtensoep +1quote:Op donderdag 13 december 2012 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Groentesoep... ken ie lekker van schijten en ruften
Nee nee, die groentesoep is de eerste gang op ons kerstdiner daar. Oma maakt ook liters en liters.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Groentesoep... ken ie lekker van schijten en ruften
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |